05-01-2011 | Мототехника

Де купити скутер. Огляд ринку 2004

До сезону залишилося зовсім небагато часу, і питання купівлі скутера стає все більш актуальним. Тому, де можна купити скутер, не переплачуючи зайвих грошей і убезпечивши себе від можливих проблем, присвячений цей матеріал.  У порівнянні з минулим роком проблема вибору дещо ускладнилася. Ринок буквально кишить пропозиціями салонів, магазинів і магазинчиків всіх мастей. Однак, далеко не всі продавці, які посилено пропонують свої скутери на ринку, дійсно заслуговують довіри.     Специфіка скутерного ринку Москви така, що основну масу складають б/у мопеди, що пройшли передпродажну підготовку і не мають пробігу по Росії. Це вже не новий скутер (в силу чого він має більш ніж привабливу ціну), і в той же час, його, строго кажучи, не можна назвати б/у в нашому звичному розумінні. І, незважаючи на те, що сьогодні з'явилася можливість купити нові скутери за ціною близькою до б/у японцям (в основному китайського виробництва), саме японці як і раніше користуються стабільно підвищеним попитом.

   Купуючи такий скутер дуже важливо розуміти, що він все-таки б/у, і основне, що відрізняє ці апарати на ринку від звичайного б/у - це що проводиться передпродажна підготовка. Відповідно, чим більш якісно вона буде виконана, тим менше проблем виникне у вас при подальшій експлуатації.

     Важливо знати, що хороша підготовка не може обмежуватися мийкою скутера і заміною витратних матеріалів. Якісна підготовка передбачає, що скутер розберуть, повністю протестують, а всі деталі, знос яких досяг певного значення, будуть замінені на нові. Це стосується і зовнішнього вигляду скутера - фарбування пластику, перешивання сидінь. Ідеально підготовлений скутер мало чим відрізняється від нового. Якщо ж такої підготовки проведено не було, то ви просто-напросто купуєте звичайний б/у скутер, з усіма витікаючими наслідками, тільки переплачуючи за нього, як за підготовлений.

     Найбільш якісну підготовку здійснюють спеціалізовані компанії (тобто ті магазини, які займаються тільки продажем б/у японців і нічим більше). Компанії, для яких продаж б/у мопедів є побічним напрямком діяльності, як правило, мають хороші можливості для реклами (за рахунок коштів, одержуваних від основного бізнесу), але не обтяжують себе забезпеченням належної якості підготовки, а часто і обслуговування. При цьому, в силу розкрученості свого основного напрямку, вони встановлюють явно завищені ціни, за якими не стоїть реального якості. Зазвичай це мотосолони. Хороший приклад - магазин Містер Мото, відмінно зарекомендував себе в області мотоциклів і човнів, але мав явний провал у роботі зі скутерами. Зараз вони відмовилися від цього напрямку і скутерами більше не займаються.

     Бажано також звернути увагу на те, як давно дана фірма працює на ринку. І обов'язково вимагати гарантію на проведену підготовку. При цьому дуже важливо щоб гарантія давалася на весь скутер, а не тільки на один двигун. Так як в реальності це означає, що якщо щось трапиться, за ремонт вам доведеться платити свої гроші (і часто зовсім не маленькі). Ще один дуже важливий фактор - це сезонність. Не варто довіряти магазину, який торгує скутерами сезонно. У цьому плані найбільшої довіри заслуговують магазини, які підтримують досить хороший асортимент протягом усього року. Проведення такої політики вимагає від магазину достатньо хорошої фінансової стійкості, що дозволяє судити про стабільність даної компанії на ринку, а побічно - і про якість продукції. Простіше кажучи, ви можете бути впевнені, що якщо зі скутером щось і трапиться, ви завжди зможете не просто пред'явити претензії, але і в найкоротші терміни вирішити виниклу проблему.

     Щоб краще зрозуміти різницю, змалюємо схему роботи сезонно працюючої компанії, та магазину, який працює цілий рік. У першому випадку, ближче до початку сезону підвозиться партія скутерів з Владивостока (майже ніколи з Японії). Тут же по швидкому здійснюється передпродажна підготовка (а дуже часто не здійснюється зовсім, скутери йдуть з тією підготовкою, яка робиться у Владивостоці. Наприклад, за таким принципом у Москві зараз працює магазин Скажена Табуретка, яка не має власної ремонтної бази), і скутери надходять в продаж. Ще один мінус при такому підході - відсутність кваліфікованих механіків. Щоб максимально заощадити, магазини беруть на роботу студентів і людей з недостатньою кваліфікацією. Відсутність необхідності працювати взимку, економія на передпродажної підготовки, складських приміщеннях і пр. дозволяє пропонувати трохи нижчі ціни, ніж у конкурентів. У результаті в сезон скутери розкуповуються. А потім покупці починають витрачати час, нерви і гроші, щоб довести свою покупку «до розуму». До початку сезону в таких магазинах зазвичай дуже невеликий вибір скутерів.  

   У другому випадку, підготовка здійснюється якраз у зимові місяці, коли найменший купівельний попит. Після чого техніка відправляється на склад. Основна відмінність в тому, що техніка готується заздалегідь. Саме такий підхід дозволяє цілорічно підтримувати великий вибір скутерів у магазині і високу якість підготовки.

     Так само можна купити техніку з рук або в гаражах. Знайти такі пропозиції можна в газеті З рук в руки. Тут можливий більший розкид цін (як в ту, так і в інший бік), повністю відсутній будь-який сервіс і дуже велика ймовірність обману. Купувати можна тільки в знайомих або якщо ви дуже добре (на рівні механіка) розбираєтеся в скутерах.

     У даному огляді ми розповімо про основні магазинах, що пропонують б/у скутери в Москві і претендують на повну передпродажну підготовку своїх апаратів.

     Для зручності ми розбили всі магазини на 3 категорії: A, B і C.

     А - сама висока категорія надійності. Всі магазини, що увійшли в цю категорію, ми можемо рекомендувати для купівлі скутера. У цю категорію увійшли компанії, що спеціалізуються на японських б/у скутерах, що працюють цілий рік, не менше 4-5 років на ринку, що встигли добре зарекомендувати себе.

     В - у цю категорію увійшли магазини, для яких продаж скутерів не є основним напрямком. В основному це салони, які спеціалізуються на мотоциклах, ATV, гідроциклах, човнах, катерах і пр. Покупка в цих магазинах цілком можлива, але вимагає великої обережності. Добре розкручена торгова марка, під якою продається переважно нова техніка, не завжди забезпечує якісну підготовку б/у мопедів.

     С - сюди увійшли ринки і магазини, які торгують за ринковим принципом. Об'єднуюча риса - велика кількість мопедів, з практично повністю відсутньою або неякісної передпродажною підготовкою. Сезонний принцип торгівлі. Часто поряд зі скутерами без пробігу по Росії, зустрічаються скутери, що вже мають пробіг. Характерна риса - частина або всі, виставлені мопеди, взяті на реалізацію. У чомусь це аналог автомобільних ринків.

Скутершоп [Категорія A]

     Дмитрівське ш. (М. Петровсько-Разумовська)
 Варшавське ш. (М. Південна)
   Компанія Скутершоп по праву займає лідируючі положення на московському ринку скутерів. Працює вже більше 6 років і до цих пір дуже успішно.
   Має 2 магазини: Скутершоп-Південь і Скутершоп-Північ. (М. Південна та м. Петровсько-Разумовська).

У Скутершопе працюють тільки люди з високою кваліфікацією, а на підготовку кожного скутера витрачається більше часу, ніж в будь-якій іншій компанії. У поєднанні з системним підходом це дозволяє забезпечувати дуже високу якість підготовки всіх продаваних мопедів. Всі скутери відрізняє дуже гарний зовнішній вигляд.  Всі мопеди строго без пробігу по Росії.  Гарантія - 2 тижні або 300 км. пробігу.  Безкоштовна доставка по Москві.  До кожного купленого скутеру крім чека видається паспорт, в якому зазначаються номер рами та двигуна. Також кожен покупець отримує інструкцію по експлуатації та обслуговування скутера.    Крім скутерів, в магазинах представлений великий вибір запчастин та аксесуарів.    В обох сервісних центрах (на Півдні і на Півночі) працюють майстерні з ремонту скутерів.    У магазині діє дисконтна програма.

Мототехніка в Кунцево [Категорія А]    
Авторинок за МКАД.
   Магазин в Кунцево як і раніше зберігає дуже непогані показники. Якісна підготовка, забезпечувана власною базою. Недолік - невеликий вибір скутерів, представлених в маленькому магазинчику. А зі складу скутери потрібно додатково замовляти. Цілорічний сезон роботи.  Гарантія на техніку - 2 тижні або 300 км.  Доставка по Москві безкоштовно.

   За словами продавців, на складі 350 підготовлених скутерів. Б/у японські скутери - також основна спеціалізація магазину. Продавців цього магазину відрізняє активний, напористий характер роботи з покупцями.
   Скутери привозять безпосередньо з Японії (не Владивосток).    Ціни вказані дещо завищені - можна поторгуватися. При покупці скутера видається дисконтна карта - 5% на всі наступні послуги!

   У магазині штук 20 скутерів. Зовнішній вигляд на 4.  Крім скутерів в магазині можна купити і мотоцикл. Нове у цьому сезоні - в магазині працює власний художник. У магазині можна вибрати як вже розфарбований скутер, так і замовити розфарбовування по своєму смаку (природно, це відразу ж позначиться на ціні, причому досить суттєво).  

Мотолайн [Категорія В]

   Люблінська вул.
   Про Мотолайе ми писали в одному з попередніх номерів. Основний напрямок роботи магазину - це мотоцикли. Скутери стоять на другому місці. Технічний стан - зовнішній вигляд на 4. Є свої механіки. У магазині працює дуже багато зовсім молодих хлопців (механіки і продавці). Ремонт часто проводиться прямо в магазині. Скутери привозяться з Владивостока.    У магазині представлено близько 20 б/у японських скутерів. Є нові скутери.

З мінусів - немає системного підходу до підготовки. Тобто самі продавці зізнаються, що скутери продаються без підготовки, що може вилізти, невідомо. Якщо ж ви хочете придбати скутер з підготовкою, то її можуть зробити спеціально для вас, вартість скутера при цьому зросте на 1500-2000 руб.    При цьому дуже дивний підхід до гарантії, яка дається вибірково. І тільки на дешеві моделі, які не пройшли передпродажну підготовку. Більше того, у випадку поломки, до вас приїде механік і на місці все відремонтує. Доставка є, але досить дорога (довезти скутер від Любліно до Текстильників (там їхати 10 хвилин) коштує 500руб.).

   Можна замовити мотоцикл або скутер з Японії. Заслуговує на увагу хороший вибір запчастин для японських скутерів.

Скажена табуретка [Категорія С]

   Москва, 4-й Рощинський пр-д
   Магазин став відомий останній рік-два за рахунок активної (і успішною) реклами в мережі Інтернет, а також зв'язків з Московським скутер клубом.    Об'єктивно, магазин залишається досить посереднім. У минулому році вдалося завоювати любов скутерклубовцев за рахунок низьких цін. Сьогодні магазин пішов на вимушене підвищення цін. Досить широко використовує у своїй рекламній компанії участь в організації різних клубних заходів (відзначення Дня всіх закохані, відкриття сезону і ін.)

Магазин бере скутери на реалізацію, але без пробігу по Росії (у Владивостоку).  Крім цього, що зовсім погано, беруться скутери на реалізацію з пробігом по Росії. Власної ремонтної бази не існує, тому передпродажну підготовку практично не здійснюють. Ремонт і підготовка проводиться у приміщенні магазину. Тому в магазині брудно. Передпродажна підготовка, якщо вона є, та, з якою мопеди приходять в магазин.  Гарантія на весь мопед (не тільки двигун) 2 тижні. Мопеди виглядають на 3. Деякі 4. Брудні, багато з лисою гумою, У багатьох поганий пластик - тріщини, подряпини та ін Досить обмежений вибір - ні самих популярних моделей Honda Lead, а з тактів тільки 24.    На жаль не тільки заявлений на сайті рівень не відповідає дійсності, але й деяка інформація виявляється невірною. На сайті вказується безкоштовна доставка, на практиці її немає.    У той же час у магазині присутній непоганий вибір запасних частин.

Segamoto Scootershop [Категорія С]

   Носовіхінське шосе.
   Магазин спеціалізовано займається скутерами. Непоганий підхід до роботи, проте, досить низький рівень підготовки скутерів, а як наслідок, можливі проблеми для покупців не дозволили поки привласнити магазину категорію А. Магазин став відомий не так давно, до цього рівень торгівлі був дуже близький до гаражного (вказаний вище магазин відкрився тільки в березні 2004 року.).

   Гарантія на мопеди є - 1 місяць.  У магазині представлено 18 скутерів. Багато з лисою гумою, майже у всіх сильно подряпаний пластик, є тріщини, які заклеюються наклейками. Всі мопеди брудні.  

В огляді наведені далеко не всі магазини. Існує дуже багато маленьких магазинчиків, які можна було б віднести до категорії C. Ми розглянули основні.    Зі свого боку, ми рекомендуємо робити вибір серед магазинів категорії А і дотримуватися тих критеріїв вибору, які позначені на початку статті.  І ще раз хочеться звернути увагу на великий розкид цін по одних і тих же моделям скутерів. Ціна скутера безпосередньо пов'язана з його технічним станом і якістю підготовки. Безкоштовний сир буває тільки в мишоловці, а скупий, як відомо, платить двічі.

 Деталі. Scooterdigest.ru


Статьи похожей тематики:

  • Чи варто купувати китайський скутер
  • Огляд мотопроізводітелей СНД. Хто і скільки випустив за 2005 рік
  • Підсумки виробництва мототехніки в СНД за 2005 рік
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Види автомошеннічества. Не потрап
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю
  • Огляд новинок мототехніки в Мілані та Парижі
  • Прем&
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Російські тюнінгери скоро стануть заробляти мільйони
  • Підсумки та перспективи українського ринку запчастин
  • Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.