05-01-2011 | Кредиты, лизинг, страхование
«Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок До кінця липня до підвищення ставок по вже виданим кредитам вдасться більші ... Чим далі, тим складніше купити авто в кредит Експерти прогнозують зростання на 20-25% неповернень валютних кредитів Банкіри розповіли, яким буде автокредитування найближчим часом У Москві бум кредитних продажів 5% автокредитних угод - шахрайство Чого чекати від автокредитування. Хто і як реально кредитує Банкам можуть дати право відбирати кредитні авто без суду Повернення кредитного авто не звільняє від виплати кредиту Тест-драйв: Chery Elara vs Chevrolet Lacetti Борговий капкан. Банки почали переглядати ставки по вже виданим кредитам Подробиці про заводи Geely очима автолюбителів Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ... Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні
Автокредити вже восени стануть ще доступнішими
У липні автокредитування вже досягло 11,8% - найбільший показник з часу кризи, повідомляє AUTO-Consulting. Якщо врахувати, що в липні був зафіксований рекордний показник автопродажів, то саме на липень припав максимальний обсяг виданих автокредитів.
Банки вирішили зробити автокредити - пріоритетним напрямком у своєму новому кредитному портфелі: ризики мінімальні, немає загрози знецінення заставного майна, як у випадку з іпотекою. Як інформує «Ділова Столиця», у першому півріччі 2010 року саме автокредити склали до 70-75% всіх нових позик. З травня по липень на ринок автокредитування вийшли майже 30 фінустанов, так що позичальникам було з чого вибирати. Але вже восени їх кількість ще більше збільшиться. Першими назустріч автолюбителям пішли невеликі банки, а за ними фінустанови з українським та європейським капіталом («Астра-Банк», «Плюс Банк», «Кредобанк», «Ерсте Банк», «ОТП Банк» та ін.)
У міру загострення конкуренції фінустанови знизили середні розцінки на гривневі позики (валютне кредитування фізосіб до цих пір заборонено в Україну) - на 1-2% - до 23-25% річних.
Але у потенційних автовласників є всі підстави дочекатися ще більш лояльних умов. Так, знижуючи ставки, банки також наростили терміни кредитування: з двох-трьох у до трьох-п'яти, а деяких випадках і до семи років. Розмір мінімального початкового внеску скоротився з 40-50 до 25-30% вартості авто.
Водії відразу ж відгукнулися на нові пропозиції фінансистів. «Кількість заявок та оформлених автокредитів з кожним місяцем збільшується. Незважаючи на кризу, прагнення населення мати власний автомобіль як і раніше актуально », - сказав« ДС »начальник управління іпотечного кредитування ВТБ Банку Олександр Борщевич. Найчастіше в кредити набували найбільш ходові марки авто: Daewoo, Chevrolet, Nissan, Skoda.
Фінансисти продовжать обходжувати автолюбителів і далі: вартість позик для них у третьому кварталі опуститься ще на 1,5-2,5% річних. Правда, це зниження не торкнеться позик під 7-12% річних, які банки сьогодні видають у співдружності з автодилерами. На зниження розміру мінімального початкового внеску українці можуть розраховувати не раніше жовтня-листопада, і буде воно вкрай незначним - з 25-30 до 20-25% вартості авто.
Більш істотне зменшення цін на автокредити та скорочення авансу до докризових 5-10% вартості фінансисти в найближчі рік-півтора не обіцяють. «Передумов для пом'якшення умов кредитування до рівня 2007-2008 років з мінімальними ставками і без початкового внеску сьогодні немає. Криза показала, що такі позики несуть у собі великі ризики », - заявив« ДС »перший заступник голови АТ« Ощадбанк Росії »Олександр Ведяхін.
Не готові банкіри і переглядати своє ставлення до оцінки фінансового стану водіїв. «Чого точно не буде, так це лібералізації вимог до позичальників. Від них як і раніше потрібні наявність позитивної кредитної історії, відповідного рівня офіційних доходів і т. д. », - запевнив« ДС »директор департаменту роздрібного кредитування банку« Фінанси і Кредит »Сергій Шевченко.
У той же час, зниження вартості кредитів сприятиме і політика НБУ. Так, буквально днями НБУ знизив облікову ставку до 7,75%.
Вже зараз очевидно, що саме автокредитних політика дозволяє окремим «гравцям» домінувати на ринку і нарощувати продажі. За даними AUTO-Consulting, у липні лідером за обсягами кредитних авто стала Renault, яка за допомогою кредитних програм реалізує більше третини своїх авто. Домінують Chery, Toyota, Nissan, Geely, Citroen, яким кредит дозволяє продавати понад 15%. Але на ринку існують бренди, продажі яких тримаються виключно на привабливих умовах автокредиту, як наприклад, китайські SMA Maple, Changhe, Hafei.
Вже восени, на ринку автокредитування готуються почати працювати і великі банки, які ще більше пожвавлять ринок та посилять конкуренцію.
Детальніше про ринок автокредитування читайте в бюлетенях AUTO-Consulting
За інф. «Діловий Столиці»
Які зараз діють програми автокредитування
Банки вирішили зробити автокредити - пріоритетним напрямком у своєму новому кредитному портфелі: ризики мінімальні, немає загрози знецінення заставного майна, як у випадку з іпотекою. Як інформує «Ділова Столиця», у першому півріччі 2010 року саме автокредити склали до 70-75% всіх нових позик. З травня по липень на ринок автокредитування вийшли майже 30 фінустанов, так що позичальникам було з чого вибирати. Але вже восени їх кількість ще більше збільшиться. Першими назустріч автолюбителям пішли невеликі банки, а за ними фінустанови з українським та європейським капіталом («Астра-Банк», «Плюс Банк», «Кредобанк», «Ерсте Банк», «ОТП Банк» та ін.)
У міру загострення конкуренції фінустанови знизили середні розцінки на гривневі позики (валютне кредитування фізосіб до цих пір заборонено в Україну) - на 1-2% - до 23-25% річних.
Але у потенційних автовласників є всі підстави дочекатися ще більш лояльних умов. Так, знижуючи ставки, банки також наростили терміни кредитування: з двох-трьох у до трьох-п'яти, а деяких випадках і до семи років. Розмір мінімального початкового внеску скоротився з 40-50 до 25-30% вартості авто.
Водії відразу ж відгукнулися на нові пропозиції фінансистів. «Кількість заявок та оформлених автокредитів з кожним місяцем збільшується. Незважаючи на кризу, прагнення населення мати власний автомобіль як і раніше актуально », - сказав« ДС »начальник управління іпотечного кредитування ВТБ Банку Олександр Борщевич. Найчастіше в кредити набували найбільш ходові марки авто: Daewoo, Chevrolet, Nissan, Skoda.
Фінансисти продовжать обходжувати автолюбителів і далі: вартість позик для них у третьому кварталі опуститься ще на 1,5-2,5% річних. Правда, це зниження не торкнеться позик під 7-12% річних, які банки сьогодні видають у співдружності з автодилерами. На зниження розміру мінімального початкового внеску українці можуть розраховувати не раніше жовтня-листопада, і буде воно вкрай незначним - з 25-30 до 20-25% вартості авто.
Більш істотне зменшення цін на автокредити та скорочення авансу до докризових 5-10% вартості фінансисти в найближчі рік-півтора не обіцяють. «Передумов для пом'якшення умов кредитування до рівня 2007-2008 років з мінімальними ставками і без початкового внеску сьогодні немає. Криза показала, що такі позики несуть у собі великі ризики », - заявив« ДС »перший заступник голови АТ« Ощадбанк Росії »Олександр Ведяхін.
Не готові банкіри і переглядати своє ставлення до оцінки фінансового стану водіїв. «Чого точно не буде, так це лібералізації вимог до позичальників. Від них як і раніше потрібні наявність позитивної кредитної історії, відповідного рівня офіційних доходів і т. д. », - запевнив« ДС »директор департаменту роздрібного кредитування банку« Фінанси і Кредит »Сергій Шевченко.
У той же час, зниження вартості кредитів сприятиме і політика НБУ. Так, буквально днями НБУ знизив облікову ставку до 7,75%.
Вже зараз очевидно, що саме автокредитних політика дозволяє окремим «гравцям» домінувати на ринку і нарощувати продажі. За даними AUTO-Consulting, у липні лідером за обсягами кредитних авто стала Renault, яка за допомогою кредитних програм реалізує більше третини своїх авто. Домінують Chery, Toyota, Nissan, Geely, Citroen, яким кредит дозволяє продавати понад 15%. Але на ринку існують бренди, продажі яких тримаються виключно на привабливих умовах автокредиту, як наприклад, китайські SMA Maple, Changhe, Hafei.
Вже восени, на ринку автокредитування готуються почати працювати і великі банки, які ще більше пожвавлять ринок та посилять конкуренцію.
Детальніше про ринок автокредитування читайте в бюлетенях AUTO-Consulting
За інф. «Діловий Столиці»
Які зараз діють програми автокредитування