05-01-2011 | Кредиты, лизинг, страхование
Зараз автокредити вже видають 20 банків. Хто і під який відсоток? У листопаді в Україні зафіксовано рекорд автокредитування Точка зору: До кінця року автокредитування може повернутися на докризовий р ... Банки у вересні видали рекордну кількість кредитів Чим далі, тим складніше купити авто в кредит У банків накопичилося багато конфіскованих автомобілів В Україні зростає кількість автокредитів. На ринку з& В Україні зростає частка проблемних кредитів "Укрсоцбанк" відновив автокредитування. Перші кредити видадуть по ... По всій офіційній мережі Toyota стартувала програма фінансування Тойота Кре ... Сьогодні лише один банк з 50-и пропонує автокредит Кожен 3-й автомобіль Renault купують в кредит Renault збільшила частку ринку в Україні На Mitsubishi діє оновлена програма кредитування: без першого внеску або ві ... Автокредити вже восени стануть ще доступнішими
У Росії продажі в кредит вже перевищили докризовий рівень
Частка кредитних продажів машин і побутової техніки в 2010 р. у деяких продавців побила докризовий рекорд, а в інших підбирається до показників середини 2008 р. Пояснення тому - зростаюча лояльність банків до позичальників і готовність самих росіян брати кредити
У роздрібному підрозділі «Рольфа» частка продаваних у кредит машин вже кілька місяців тримається на рівні вище докризового, розповів «Відомостям» виконавчий директор «Рольф фінанс» Віталій Павловський. До кризи цей показник становив 29-30%, а за підсумками червня сягнув 34%, повідомив він. Велику роль у цьому відіграли спеціальні кредитні продукти з субсидований ставкою - як державні, так і пропоновані автовиробниками. Бренди, для яких існують і активно рекламуються кредитні програми, продають у кредит набагато більшу частку автомобілів, ніж їхні конкуренти, продовжує Павловський.
Наприклад, частка кредитних продажів марки Skoda в салонах «Рольфа» становить 48%, Renault - 42%, Ford - 39%. А те, що багато банків готові приймати в якості першого внеску утилізаційний сертифікат, відкриває нові можливості тим людям, які раніше і не замислювалися про покупку іномарки, вважає Павловський. Як показало опитування банків і дилерів, утилізаційні сертифікати в якості першого внеску за автомобіль беруть Ощадбанк, Газпромбанк, «Юникредіт», «ВТБ 24», «Русфинанс», «ОТП банк» та «КредітЕвропа банк».
«Тойота банк» у 2010 р. теж видав рекордну кількість кредитів: число заявок від потенційних позичальників у порівнянні з 2009 р. виросло в 3 рази, каже президент «Тойота банку» Олександр Колошенко. У цілому в кредит продається зараз близько 30% автомобілів Toyota і Lexus, і приблизно половина з цього обсягу припадає на кредити, видані «Тойота банком».
У «Автомира", найбільшого російського дилерів за кількістю проданих автомобілів, частка кредитних продажів у липні (35%) вже значно перевищила рівень річної давності (25%), але поки не дотягла до докризового показника 2008 р. (45%), розповів керівник управління компанії зі страхування та кредитування Іван Романов. Але позитивна динаміка зберігається, відзначає він.
Цьому сприяє і різко зросла активність банків: якщо влітку 2009 р. на ринку автокредитування були помітні лише 4-5 фінансових організацій, то зараз число активних учасників зросла до 30-40, пояснює Романов. Відповідно, банки пропонують все більш вигідні умови для позичальників: у порівнянні з початком року середній розмір першого внеску (без урахування спецпрограм) знижено з 30 до 20%, а розмір ставки скоротився на 2-3 процентних пункту до 14-16% річних у рублях , продовжує він. І, найголовніше, зараз 90% потенційних покупців, які збираються отримати кредит, його отримують. Ще кілька місяців тому відсоток відмов був значно вище, зазначає Романов.
Наприклад, частка кредитних продажів марки Skoda в салонах «Рольфа» становить 48%, Renault - 42%, Ford - 39%. А те, що багато банків готові приймати в якості першого внеску утилізаційний сертифікат, відкриває нові можливості тим людям, які раніше і не замислювалися про покупку іномарки, вважає Павловський. Як показало опитування банків і дилерів, утилізаційні сертифікати в якості першого внеску за автомобіль беруть Ощадбанк, Газпромбанк, «Юникредіт», «ВТБ 24», «Русфинанс», «ОТП банк» та «КредітЕвропа банк».
«Тойота банк» у 2010 р. теж видав рекордну кількість кредитів: число заявок від потенційних позичальників у порівнянні з 2009 р. виросло в 3 рази, каже президент «Тойота банку» Олександр Колошенко. У цілому в кредит продається зараз близько 30% автомобілів Toyota і Lexus, і приблизно половина з цього обсягу припадає на кредити, видані «Тойота банком».
У «Автомира", найбільшого російського дилерів за кількістю проданих автомобілів, частка кредитних продажів у липні (35%) вже значно перевищила рівень річної давності (25%), але поки не дотягла до докризового показника 2008 р. (45%), розповів керівник управління компанії зі страхування та кредитування Іван Романов. Але позитивна динаміка зберігається, відзначає він.
Цьому сприяє і різко зросла активність банків: якщо влітку 2009 р. на ринку автокредитування були помітні лише 4-5 фінансових організацій, то зараз число активних учасників зросла до 30-40, пояснює Романов. Відповідно, банки пропонують все більш вигідні умови для позичальників: у порівнянні з початком року середній розмір першого внеску (без урахування спецпрограм) знижено з 30 до 20%, а розмір ставки скоротився на 2-3 процентних пункту до 14-16% річних у рублях , продовжує він. І, найголовніше, зараз 90% потенційних покупців, які збираються отримати кредит, його отримують. Ще кілька місяців тому відсоток відмов був значно вище, зазначає Романов.