05-01-2011 | Кредиты, лизинг, страхование
У Москві бум кредитних продажів Чим далі, тим складніше купити авто в кредит Банкіри розповіли, яким буде автокредитування найближчим часом Навіщо Mitsubishi купила 40% російського імпортера "Рольф"? Чого чекати від автокредитування. Хто і як реально кредитує Російські дилери готуються освоювати ринок секонд-хенду 5% автокредитних угод - шахрайство Автокредити вже восени стануть ще доступнішими Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО Експерти прогнозують зростання на 20-25% неповернень валютних кредитів Борговий капкан. Банки почали переглядати ставки по вже виданим кредитам У листопаді в Україні зафіксовано рекорд автокредитування Лізинг чи кредит. Що вигідніше? Renault кредитує і зараз під 5,9% річних
У Росії продажі в кредит вже перевищили докризовий рівень
Частка кредитних продажів машин і побутової техніки в 2010 р. у деяких продавців побила докризовий рекорд, а в інших підбирається до показників середини 2008 р. Пояснення тому - зростаюча лояльність банків до позичальників і готовність самих росіян брати кредити
У роздрібному підрозділі «Рольфа» частка продаваних у кредит машин вже кілька місяців тримається на рівні вище докризового, розповів «Відомостям» виконавчий директор «Рольф фінанс» Віталій Павловський. До кризи цей показник становив 29-30%, а за підсумками червня сягнув 34%, повідомив він. Велику роль у цьому відіграли спеціальні кредитні продукти з субсидований ставкою - як державні, так і пропоновані автовиробниками. Бренди, для яких існують і активно рекламуються кредитні програми, продають у кредит набагато більшу частку автомобілів, ніж їхні конкуренти, продовжує Павловський.
Наприклад, частка кредитних продажів марки Skoda в салонах «Рольфа» становить 48%, Renault - 42%, Ford - 39%. А те, що багато банків готові приймати в якості першого внеску утилізаційний сертифікат, відкриває нові можливості тим людям, які раніше і не замислювалися про покупку іномарки, вважає Павловський. Як показало опитування банків і дилерів, утилізаційні сертифікати в якості першого внеску за автомобіль беруть Ощадбанк, Газпромбанк, «Юникредіт», «ВТБ 24», «Русфинанс», «ОТП банк» та «КредітЕвропа банк».
«Тойота банк» у 2010 р. теж видав рекордну кількість кредитів: число заявок від потенційних позичальників у порівнянні з 2009 р. виросло в 3 рази, каже президент «Тойота банку» Олександр Колошенко. У цілому в кредит продається зараз близько 30% автомобілів Toyota і Lexus, і приблизно половина з цього обсягу припадає на кредити, видані «Тойота банком».
У «Автомира", найбільшого російського дилерів за кількістю проданих автомобілів, частка кредитних продажів у липні (35%) вже значно перевищила рівень річної давності (25%), але поки не дотягла до докризового показника 2008 р. (45%), розповів керівник управління компанії зі страхування та кредитування Іван Романов. Але позитивна динаміка зберігається, відзначає він.
Цьому сприяє і різко зросла активність банків: якщо влітку 2009 р. на ринку автокредитування були помітні лише 4-5 фінансових організацій, то зараз число активних учасників зросла до 30-40, пояснює Романов. Відповідно, банки пропонують все більш вигідні умови для позичальників: у порівнянні з початком року середній розмір першого внеску (без урахування спецпрограм) знижено з 30 до 20%, а розмір ставки скоротився на 2-3 процентних пункту до 14-16% річних у рублях , продовжує він. І, найголовніше, зараз 90% потенційних покупців, які збираються отримати кредит, його отримують. Ще кілька місяців тому відсоток відмов був значно вище, зазначає Романов.
Наприклад, частка кредитних продажів марки Skoda в салонах «Рольфа» становить 48%, Renault - 42%, Ford - 39%. А те, що багато банків готові приймати в якості першого внеску утилізаційний сертифікат, відкриває нові можливості тим людям, які раніше і не замислювалися про покупку іномарки, вважає Павловський. Як показало опитування банків і дилерів, утилізаційні сертифікати в якості першого внеску за автомобіль беруть Ощадбанк, Газпромбанк, «Юникредіт», «ВТБ 24», «Русфинанс», «ОТП банк» та «КредітЕвропа банк».
«Тойота банк» у 2010 р. теж видав рекордну кількість кредитів: число заявок від потенційних позичальників у порівнянні з 2009 р. виросло в 3 рази, каже президент «Тойота банку» Олександр Колошенко. У цілому в кредит продається зараз близько 30% автомобілів Toyota і Lexus, і приблизно половина з цього обсягу припадає на кредити, видані «Тойота банком».
У «Автомира", найбільшого російського дилерів за кількістю проданих автомобілів, частка кредитних продажів у липні (35%) вже значно перевищила рівень річної давності (25%), але поки не дотягла до докризового показника 2008 р. (45%), розповів керівник управління компанії зі страхування та кредитування Іван Романов. Але позитивна динаміка зберігається, відзначає він.
Цьому сприяє і різко зросла активність банків: якщо влітку 2009 р. на ринку автокредитування були помітні лише 4-5 фінансових організацій, то зараз число активних учасників зросла до 30-40, пояснює Романов. Відповідно, банки пропонують все більш вигідні умови для позичальників: у порівнянні з початком року середній розмір першого внеску (без урахування спецпрограм) знижено з 30 до 20%, а розмір ставки скоротився на 2-3 процентних пункту до 14-16% річних у рублях , продовжує він. І, найголовніше, зараз 90% потенційних покупців, які збираються отримати кредит, його отримують. Ще кілька місяців тому відсоток відмов був значно вище, зазначає Романов.