05-01-2011 | Кредиты, лизинг, страхование
«Рітейл-Страхування» розробила економ версію КАСКО від 2,57% Для власників Audi вже два роки діє програма допомоги Audi Assistance В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО Врегулювання страхового випадку в СК Retail тепер не перевищує 5 днів У СК «ВіДі Страхування» стартувала нова програма лояльності «Приведи друга» СК Retail пропонує більше нових послуг і менше ризиків СК Retail запускає програми лояльності, де бонуси може отримати кожен Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг Клієнти СК Retail автоматично отримують 3% бонусів на накопичувальну картку Програма екстреної допомоги власникам Jaguar і Land Rover В Україні буде новий закон про лізинг Що "дає" автоцивілка. Пояснення Сталося ДТП. Що повинен робити водій та інспектор ДАІ Відкрилася гаряча лінія Volkswagen Assistance Покупці Mitsubishi в "НІКОЛЬ МОТОРС" отримують технічний assistan ...
«Рітейл-Страхування» та «Юніверсал-асистанс» підтримують клієнтів в дорозі
Страхова компанія «Рітейл-Страхування» спільно з компанією «Юніверсал-асистанс» запустила партнерську програму з підтримки клієнтів. Клієнти «Рітейл-Страхування» можуть скористатися консультацією та іншими послугами центру під час ДТП і при поломці, а також службою техподдежкі і евакуації автомобіля.В зокрема, по гарячій лінії 0800500010 клієнти СК можуть отримати довідкову інформацію про місцезнаходження і контактах ДАІ, СТО, АЗС, медичних закладів, таксі, а також авто-, залізничних та морських вокзалів, аеропортів.
Крім цього, контакт-центр асистанс-компанії надає кваліфіковану консультацію під час Дорожньо-транспортних пригод про порядок дій під час ДТП, взаємодії з СК, оформлення документів, юридичної підтримки, первинну медичну допомогу.
Фахівці центру при необхідності можуть взяти на себе виклик служб ДАІ, медичної допомоги, пошук готелю та бронювання номерів, передачу термінового повідомлення з конференц-зв'язку, факсу та e-mail.
У перелік послуг з технічної підтримки страхової компанії входять: виклик служби технічної допомоги та евакуатора, заміну коліс, підвезення палива, підзарядку акумулятора, організацію заміни автомобіля тощо
При цьому, послуги клієнтам «Рітейл-страхування» надаються безкоштовно за консультаційної підтримки (необмежено) і техдопомоги в дорозі (1 раз на рік). Ліміт евакуації при поломці становить 600 грн./рік.
Клієнт Страхової компанії «Рітейл-страхування» отримує цілодобову підтримку асистанс-компанії при оформленні договору КАСКО.
Більш докладно про умови партнерської програми можна дізнатися за телефоном гарячої лінії 0800500010 , на сайті r9192.com.ua або в офісі р. Київ, вул. Хрещатик, 6, пов. 2 компанії «Рітейл-Страхування».
Retail Страхування - перша компанія в Україні, спеціалізується на наданні послуг прямого страхування. Концепція сервісу припускає швидкість і простоту продажу страхових продуктів і одержання відшкодувань, при якому клієнтові не потрібно відвідувати офіси компанії ні при покупці продукту, ні в процесі врегулювання. При цьому виплата страхового відшкодування проводиться не більше ніж протягом 5 робочих днів.
Перший договір страхування СК був укладено 22 жовтня 2009 р. - ця дата вважається офіційним стартом активної діяльності компанії в Україні.
Пряме страхування або direct-страхування - формат страхування, при якому клієнт працює з компанією, минаючи посередників (брокерів, страхових агентів і т.п.). Замовлення продукту здійснюється в телефонному або on-line режимі з наступною доставкою поліса у зручний для клієнта місце і час. Особливістю прямого страхування є низька вартість пропонованих продуктів через скорочення адміністративних витрат в порівнянні зі страховими компаніями, що володіють з розгалуженою мережею, а так само відсутністю виплат комісійних агентам, брокерам, автосалонам, банкам та ін посередникам.
Крім цього, контакт-центр асистанс-компанії надає кваліфіковану консультацію під час Дорожньо-транспортних пригод про порядок дій під час ДТП, взаємодії з СК, оформлення документів, юридичної підтримки, первинну медичну допомогу.
Фахівці центру при необхідності можуть взяти на себе виклик служб ДАІ, медичної допомоги, пошук готелю та бронювання номерів, передачу термінового повідомлення з конференц-зв'язку, факсу та e-mail.
У перелік послуг з технічної підтримки страхової компанії входять: виклик служби технічної допомоги та евакуатора, заміну коліс, підвезення палива, підзарядку акумулятора, організацію заміни автомобіля тощо
При цьому, послуги клієнтам «Рітейл-страхування» надаються безкоштовно за консультаційної підтримки (необмежено) і техдопомоги в дорозі (1 раз на рік). Ліміт евакуації при поломці становить 600 грн./рік.
Клієнт Страхової компанії «Рітейл-страхування» отримує цілодобову підтримку асистанс-компанії при оформленні договору КАСКО.
Більш докладно про умови партнерської програми можна дізнатися за телефоном гарячої лінії 0800500010 , на сайті r9192.com.ua або в офісі р. Київ, вул. Хрещатик, 6, пов. 2 компанії «Рітейл-Страхування».
Retail Страхування - перша компанія в Україні, спеціалізується на наданні послуг прямого страхування. Концепція сервісу припускає швидкість і простоту продажу страхових продуктів і одержання відшкодувань, при якому клієнтові не потрібно відвідувати офіси компанії ні при покупці продукту, ні в процесі врегулювання. При цьому виплата страхового відшкодування проводиться не більше ніж протягом 5 робочих днів.
Перший договір страхування СК був укладено 22 жовтня 2009 р. - ця дата вважається офіційним стартом активної діяльності компанії в Україні.
Пряме страхування або direct-страхування - формат страхування, при якому клієнт працює з компанією, минаючи посередників (брокерів, страхових агентів і т.п.). Замовлення продукту здійснюється в телефонному або on-line режимі з наступною доставкою поліса у зручний для клієнта місце і час. Особливістю прямого страхування є низька вартість пропонованих продуктів через скорочення адміністративних витрат в порівнянні зі страховими компаніями, що володіють з розгалуженою мережею, а так само відсутністю виплат комісійних агентам, брокерам, автосалонам, банкам та ін посередникам.