05-01-2011 | Автохимия, масла, автокосметика
Honda FCX отримала престижну нагороду за технологію паливних елементів Honda запустила серійне виробництво водневого автомобіля FCX Clarity Новинки Toyota на Женевському автосалоні Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці Honda проводить випробування нової водневої АЗС Прем& Що нам заливають на заправках. Тест бензину АІ-95 на київських АЗС. Де краще заправлятися. Тест палива на київських заправках Мита на нові іномарки можуть стати 15% На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу На Автосалоні в Женеві Honda представила екологічні технології та концепти Як проходив процес голосування за Законом № 3677 У Женеві презентували Mazda5 Депутати придумали як змусити позбутися старих авто
GM буде торгувати воднем
General Motors і американський хімічний гігант Dow Chemical Co. об'єднали зусилля з розробки водневих паливних осередків для автопромисловості й обіцяють почати широку торгівлю ними вже в 2007 році.
Спільний проект передбачає розробку і виробництво паливних осередків розміром з пачку сигарет, які можуть використовуватися в якості генеруючих елементів на борту автомобілів у зв'язці з декількох штук. Взаємодія водню і кисню дає енергію, яка перетвориться в електрику. Продуктом реакції є чиста вода.
Інтерес Dow Chemical пояснюється тим, що ця компанія отримує масу чистого водню як побічний продукт свого хімвиробництва. У той же час компанія змушена закуповувати велику кількість електроенергії для свого виробництва, тому не проти обзавестися власною електростанцією, що працює на водні.
Першою такою електростанцією може стати підприємство Dow Chemical в Фріпорта в Техасі. На пілотному етапі там вирішено спорудити установку, яка буде складатися з 400 водневих паливних осередків. Одночасно буде відпрацьовуватися технологія для запуску паливних осередків у промислове виробництво.
Головною проблемою застосування водню як автомобільного палива залишається висока вартість пристроїв для його зберігання. Сьогодні ціна водню, еквівалентна бензину по витраті на проходження одного і того ж шляху в 100 разів перевищує традиційний вид палива. Учасники проекту мають намір домогтися комерційної рентабельності за рахунок розробки оригінальної конструкції паливних осередків.