05-01-2011 | Грузовики
На що впливає новий автомобільний Закон. Коли він набуде чинності (доповнен ... Чому Renault-Nissan і Daimler AG уклали альянс? Подробиці співпраці Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ... Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями Мита на нові іномарки можуть стати 15% За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто LDV може заявити про банкрутство У 2011 році український авторинок збільшиться до 205 тис. штук. - Прогноз в ... Проект закону № 3677 до другого читання Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004 Український ринок обрусів Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради Як російські автозаводи освоюють нові моделі. МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
Подробиці СП ГАЗ і Mercedes-Benz
Як вже повідомляв AUTO-Consulting, концерн Daimler і "Група ГАЗ" підписали угоду про організацію виробництва комерційних автомобілів Mercedes-Benz Sprinter на Горьківському автозаводі. Початок випуску машин намічено на 2011 рік, говориться в прес-релізі компанії Mercedes-Benz.
Щорічно на нижегородському підприємстві планується випускати до 25 тисяч "Мерседесів".
Сторони також планують локалізацію виробництва двигунів, трансмісій, мостів та інших компонентів, які будуть використовуватися на автомобілях Mercedes-Benz Sprinter і в продуктовому портфелі ГАЗу. Інвестиції компанії Daimler в організацію виробництва автомобілів Mercedes-Benz Sprinter на ГАЗі перевищать 100 мільйонів євро.
У 2011 році Daimler і ГАЗ будуть вести підготовку локалізації виробництва і компонентів, включаючи модернізацію існуючого виробництва комерційних автомобілів ГАЗу, а також створення нових потужностей і навчання персоналу ГАЗу відповідно до нових завдань.
Щорічний обсяг виробництва складе в середньому близько 25 тис. автомобілів Mercedes-Benz Sprinter. Реалізацію і сервісне обслуговування автомобілів планується вести через існуючу дилерську мережу Mercedes-Benz за підтримки окремих дилерських центрів ГАЗу.
Дітер Цетше, Голова Правління Daimler і голова Mercedes-Benz Cars зазначив: «Росія - приваблива для інвестицій країна, яка надає величезні можливості для зростання, і тому компанія Daimler взяла на себе довгострокові зобов'язання перед Росією. Співпраця з ГАЗом ще раз підкреслює той факт, що компанія Daimler має намір активно розвиватися в Росії ».
Зігфрід Вольф, Голова Ради Директорів ВАТ «ГАЗ», прокоментував: «Ми раді, що наші переговори з Daimler отримали відображення в цій угоді. Співпраця з Daimler дозволить ГАЗу залучити нові технології, створити нові робочі місця і розвивати сучасну автокомпонентную базу в Росії. Цей проект відповідає завданням Уряду РФ щодо підвищення частки автомобільної промисловості у ВВП і модернізації виробничих потужностей і технологій в Росії ».
Фолькер Морнхінвег, глава Mercedes-Benz Vans, підкреслив важливість рішення про запуск виробництва в Росії: «До цього часу в нас не було активного розвитку в Росії. Наші традиційні ринки - це Західна Європа, Латинська і Північна Америка. У Росії обсяг ринку легких комерційних автомобілів становить близько 117 тис. автомобілів. Очікується, що до 2020 року ринок зросте приблизно до 275 тис. автомобілів. Це показує, наскільки важлива і правильна активна робота в Росії. Разом з Газом ми виведемо на дороги оптимальні для російського ринку продукти. З цією метою Daimler інвестує більше 100 мільйонів євро ».
Бу Андерссон, Президент Групи ГАЗ, сказав: «Співпраця наших компаній передбачає модернізацію виробничих потужностей Газа й додаткове навчання наших фахівців. Це дозволить поліпшити споживчі характеристики і надійність власної продукції ГАЗу. Враховуючи, що комерційні автомобілі ГАЗ і Mercedes орієнтовані на принципово різні споживчі аудиторії, обидві компанії отримають можливість успішно розвиватися в своїх сегментах комерційного транспорту на російському ринку ».
Олег Дерипаска, голова компанії «Базовий Елемент» - основного акціонера ГАЗу, зазначив: «Я вітаю співробітництво ГАЗу і Daimler, завдяки якому обидві компанії посилять свої позиції на зростаючому автомобільному ринку Росії і будуть підготовлені до майбутніх тенденцій розвитку світової автомобілебудівної галузі. Крім того, це співробітництво є віддзеркаленням рівня взаємної інтеграції економіки Росії та решти світу ».
Про намір "Даймлера" виробляти комерційні машини Mercedes-Benz на "Газе" стало відомо на початку 2010 року. На думку керівництва Горьковського автозаводу, автомобіль Sprinter "володіє експортним потенціалом" для Росії, а на його базі в подальшому підприємство зможе створити власну модель.
Крім того, налагодити виробництво своїх машин на Горьківському автозаводі було запропоновано й альянсу Hyundai-Kia після того, як корейському автовиробникові відмовив в співпраці "ІжАвто".
У 2011 році Daimler і ГАЗ будуть вести підготовку локалізації виробництва і компонентів, включаючи модернізацію існуючого виробництва комерційних автомобілів ГАЗу, а також створення нових потужностей і навчання персоналу ГАЗу відповідно до нових завдань.
Щорічний обсяг виробництва складе в середньому близько 25 тис. автомобілів Mercedes-Benz Sprinter. Реалізацію і сервісне обслуговування автомобілів планується вести через існуючу дилерську мережу Mercedes-Benz за підтримки окремих дилерських центрів ГАЗу.
Дітер Цетше, Голова Правління Daimler і голова Mercedes-Benz Cars зазначив: «Росія - приваблива для інвестицій країна, яка надає величезні можливості для зростання, і тому компанія Daimler взяла на себе довгострокові зобов'язання перед Росією. Співпраця з ГАЗом ще раз підкреслює той факт, що компанія Daimler має намір активно розвиватися в Росії ».
Зігфрід Вольф, Голова Ради Директорів ВАТ «ГАЗ», прокоментував: «Ми раді, що наші переговори з Daimler отримали відображення в цій угоді. Співпраця з Daimler дозволить ГАЗу залучити нові технології, створити нові робочі місця і розвивати сучасну автокомпонентную базу в Росії. Цей проект відповідає завданням Уряду РФ щодо підвищення частки автомобільної промисловості у ВВП і модернізації виробничих потужностей і технологій в Росії ».
Фолькер Морнхінвег, глава Mercedes-Benz Vans, підкреслив важливість рішення про запуск виробництва в Росії: «До цього часу в нас не було активного розвитку в Росії. Наші традиційні ринки - це Західна Європа, Латинська і Північна Америка. У Росії обсяг ринку легких комерційних автомобілів становить близько 117 тис. автомобілів. Очікується, що до 2020 року ринок зросте приблизно до 275 тис. автомобілів. Це показує, наскільки важлива і правильна активна робота в Росії. Разом з Газом ми виведемо на дороги оптимальні для російського ринку продукти. З цією метою Daimler інвестує більше 100 мільйонів євро ».
Бу Андерссон, Президент Групи ГАЗ, сказав: «Співпраця наших компаній передбачає модернізацію виробничих потужностей Газа й додаткове навчання наших фахівців. Це дозволить поліпшити споживчі характеристики і надійність власної продукції ГАЗу. Враховуючи, що комерційні автомобілі ГАЗ і Mercedes орієнтовані на принципово різні споживчі аудиторії, обидві компанії отримають можливість успішно розвиватися в своїх сегментах комерційного транспорту на російському ринку ».
Олег Дерипаска, голова компанії «Базовий Елемент» - основного акціонера ГАЗу, зазначив: «Я вітаю співробітництво ГАЗу і Daimler, завдяки якому обидві компанії посилять свої позиції на зростаючому автомобільному ринку Росії і будуть підготовлені до майбутніх тенденцій розвитку світової автомобілебудівної галузі. Крім того, це співробітництво є віддзеркаленням рівня взаємної інтеграції економіки Росії та решти світу ».
Про намір "Даймлера" виробляти комерційні машини Mercedes-Benz на "Газе" стало відомо на початку 2010 року. На думку керівництва Горьковського автозаводу, автомобіль Sprinter "володіє експортним потенціалом" для Росії, а на його базі в подальшому підприємство зможе створити власну модель.
Крім того, налагодити виробництво своїх машин на Горьківському автозаводі було запропоновано й альянсу Hyundai-Kia після того, як корейському автовиробникові відмовив в співпраці "ІжАвто".