05-01-2011 | Грузовики

Подробиці СП ГАЗ і Mercedes-Benz

Як вже повідомляв AUTO-Consulting, концерн Daimler і "Група ГАЗ" підписали угоду про організацію виробництва комерційних автомобілів Mercedes-Benz Sprinter на Горьківському автозаводі. Початок випуску машин намічено на 2011 рік, говориться в прес-релізі компанії Mercedes-Benz.    Щорічно на нижегородському підприємстві планується випускати до 25 тисяч "Мерседесів".  Сторони також планують локалізацію виробництва двигунів, трансмісій, мостів та інших компонентів, які будуть використовуватися на автомобілях Mercedes-Benz Sprinter і в продуктовому портфелі ГАЗу. Інвестиції компанії Daimler в організацію виробництва автомобілів Mercedes-Benz Sprinter на ГАЗі перевищать 100 мільйонів євро.

   У 2011 році Daimler і ГАЗ будуть вести підготовку локалізації виробництва і компонентів, включаючи модернізацію існуючого виробництва комерційних автомобілів ГАЗу, а також створення нових потужностей і навчання персоналу ГАЗу відповідно до нових завдань.

   Щорічний обсяг виробництва складе в середньому близько 25 тис. автомобілів Mercedes-Benz Sprinter. Реалізацію і сервісне обслуговування автомобілів планується вести через існуючу дилерську мережу Mercedes-Benz за підтримки окремих дилерських центрів ГАЗу.

   Дітер Цетше, Голова Правління Daimler і голова Mercedes-Benz Cars зазначив: «Росія - приваблива для інвестицій країна, яка надає величезні можливості для зростання, і тому компанія Daimler взяла на себе довгострокові зобов'язання перед Росією. Співпраця з ГАЗом ще раз підкреслює той факт, що компанія Daimler має намір активно розвиватися в Росії ».

   Зігфрід Вольф, Голова Ради Директорів ВАТ «ГАЗ», прокоментував: «Ми раді, що наші переговори з Daimler отримали відображення в цій угоді. Співпраця з Daimler дозволить ГАЗу залучити нові технології, створити нові робочі місця і розвивати сучасну автокомпонентную базу в Росії. Цей проект відповідає завданням Уряду РФ щодо підвищення частки автомобільної промисловості у ВВП і модернізації виробничих потужностей і технологій в Росії ».

   Фолькер Морнхінвег, глава Mercedes-Benz Vans, підкреслив важливість рішення про запуск виробництва в Росії: «До цього часу в нас не було активного розвитку в Росії. Наші традиційні ринки - це Західна Європа, Латинська і Північна Америка. У Росії обсяг ринку легких комерційних автомобілів становить близько 117 тис. автомобілів. Очікується, що до 2020 року ринок зросте приблизно до 275 тис. автомобілів. Це показує, наскільки важлива і правильна активна робота в Росії. Разом з Газом ми виведемо на дороги оптимальні для російського ринку продукти. З цією метою Daimler інвестує більше 100 мільйонів євро ».

   Бу Андерссон, Президент Групи ГАЗ, сказав: «Співпраця наших компаній передбачає модернізацію виробничих потужностей Газа й додаткове навчання наших фахівців. Це дозволить поліпшити споживчі характеристики і надійність власної продукції ГАЗу. Враховуючи, що комерційні автомобілі ГАЗ і Mercedes орієнтовані на принципово різні споживчі аудиторії, обидві компанії отримають можливість успішно розвиватися в своїх сегментах комерційного транспорту на російському ринку ».

   Олег Дерипаска, голова компанії «Базовий Елемент» - основного акціонера ГАЗу, зазначив: «Я вітаю співробітництво ГАЗу і Daimler, завдяки якому обидві компанії посилять свої позиції на зростаючому автомобільному ринку Росії і будуть підготовлені до майбутніх тенденцій розвитку світової автомобілебудівної галузі. Крім того, це співробітництво є віддзеркаленням рівня взаємної інтеграції економіки Росії та решти світу ».  

   Про намір "Даймлера" виробляти комерційні машини Mercedes-Benz на "Газе" стало відомо на початку 2010 року. На думку керівництва Горьковського автозаводу, автомобіль Sprinter "володіє експортним потенціалом" для Росії, а на його базі в подальшому підприємство зможе створити власну модель.

     Крім того, налагодити виробництво своїх машин на Горьківському автозаводі було запропоновано й альянсу Hyundai-Kia після того, як корейському автовиробникові відмовив в співпраці "ІжАвто".


Статьи похожей тематики:

  • На що впливає новий автомобільний Закон. Коли він набуде чинності (доповнен ...
  • Чому Renault-Nissan і Daimler AG уклали альянс? Подробиці співпраці
  • Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ...
  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • LDV може заявити про банкрутство
  • У 2011 році український авторинок збільшиться до 205 тис. штук. - Прогноз в ...
  • Український ринок обрусів
  • Проект закону № 3677 до другого читання
  • Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради
  • Як російські автозаводи освоюють нові моделі.
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.