05-01-2011 | Грузовики
Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу Тест-драйв: УАЗ-23602 Cargo. Спадкоємець «пуголовка» У 2011 році український авторинок збільшиться до 205 тис. штук. - Прогноз в ... «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок ГАЗ планує подвоїти продажі в Україну Депутати придумали як змусити позбутися старих авто ГАЗ почав виробництво "ГАЗель-Бізнес" з дизелем Вантажівки тримають курс на село Підсумки та перспективи українського ринку запчастин «ГАЗелі» виповнюється 15 років Російські дилери готуються освоювати ринок секонд-хенду У липні «ГАЗель» отримає серійний дизельний двигун Cummins УАЗ змінить весь модельний ряд ГАЗ показав у Москві дизельні "ГАЗель-Бізнес" і ні одного легково ...
"ГАЗель-Бізнес" з дизельним двигуном з&
Поставки "ГАЗель-Бізнес" з дизельним двигуном Cummins в Україні почнуться в лютому-березні 2011 року.
"У січні стартує виробництво, а вже в лютому автомобілі почнуть надходити на наш ринок. Сертифікацію їх ми вже провели. Роздрібні ціни вже відомі - це 135-140 тис. грн. За автомобіль у бортовому виконанні", - повідомив директор з маркетингу Групи компаній "АІС" Сергій Боровик.
"Це новий сегмент для ГАЗу і новий рівень цін, тому ми вважаємо, що у дизельної і бензиновою" ГАЗелі "буде різний споживач, а продажі дизельної версії лише додадуть 10-15% до збуту ГАЗу" - резюмує пан Боровик. У 2010 році в Україні реалізовано близько 4 тис. автомобілів марки ГАЗ, в планах на 2011 рік - 7,5 тис. автомобілів. За словами Сергія Боровика, співвідношення продажу колишнього покоління "ГАЗелі" і "ГАЗель-Бізнес" вдалося довести до 50 50, хоча спочатку очікувалося, що пріоритет буде в бік більш доступної версії.
Тим не менш, в 1 кварталі 2011 року в Україні будуть поставлятися і попереднє більш доступне покоління і "Газель-Бізнес", так що у споживача буде широкий вибір. А поява дизельної версії дозволить вже конкурувати з уживаними іномарками в даному сегменті.
Оптимістично налаштовані в Групі компаній "АІС" і на збут УАЗів. Так, на 2011 рік в Україні планують реалізувати на 50% більше ульяновських автомобілів. Результат міг бути ще більше, якби не зміни в стандартах, які відбулися в Україні щодо медичних автомобілів.
З-за високих вимог, закладених в стандартах, ціна укомплектованого автомобіля швидкої допомоги УАЗ-3962 з усім обладнанням перевищувала 300 тис. грн., При ціні самого автомобіля близько 100 тис. грн. З цієї причини УАЗ вперше опинився за межами бюджетних закупівель медавто без ПДВ.
Вдалося вписатися в стандарти лише з медавтомобілем на базі "ГАЗелі", але його ціна тепер сягає близько 400 тис. грн, а вартість іномарок і зовсім перевищує 1 млн. гривень.
"Хто від цього виграв? Очевидно, що не бюджет і не станції швидкої допомоги. А поставок медичних автомобілів вже відповідно до нових стандартів без ПДВ, за нашою інформацією, так і не проводилося." - Прокоментував Сергій Боровик.
"У січні стартує виробництво, а вже в лютому автомобілі почнуть надходити на наш ринок. Сертифікацію їх ми вже провели. Роздрібні ціни вже відомі - це 135-140 тис. грн. За автомобіль у бортовому виконанні", - повідомив директор з маркетингу Групи компаній "АІС" Сергій Боровик.
"Це новий сегмент для ГАЗу і новий рівень цін, тому ми вважаємо, що у дизельної і бензиновою" ГАЗелі "буде різний споживач, а продажі дизельної версії лише додадуть 10-15% до збуту ГАЗу" - резюмує пан Боровик. У 2010 році в Україні реалізовано близько 4 тис. автомобілів марки ГАЗ, в планах на 2011 рік - 7,5 тис. автомобілів. За словами Сергія Боровика, співвідношення продажу колишнього покоління "ГАЗелі" і "ГАЗель-Бізнес" вдалося довести до 50 50, хоча спочатку очікувалося, що пріоритет буде в бік більш доступної версії.
Тим не менш, в 1 кварталі 2011 року в Україні будуть поставлятися і попереднє більш доступне покоління і "Газель-Бізнес", так що у споживача буде широкий вибір. А поява дизельної версії дозволить вже конкурувати з уживаними іномарками в даному сегменті.
Оптимістично налаштовані в Групі компаній "АІС" і на збут УАЗів. Так, на 2011 рік в Україні планують реалізувати на 50% більше ульяновських автомобілів. Результат міг бути ще більше, якби не зміни в стандартах, які відбулися в Україні щодо медичних автомобілів.
З-за високих вимог, закладених в стандартах, ціна укомплектованого автомобіля швидкої допомоги УАЗ-3962 з усім обладнанням перевищувала 300 тис. грн., При ціні самого автомобіля близько 100 тис. грн. З цієї причини УАЗ вперше опинився за межами бюджетних закупівель медавто без ПДВ.
Вдалося вписатися в стандарти лише з медавтомобілем на базі "ГАЗелі", але його ціна тепер сягає близько 400 тис. грн, а вартість іномарок і зовсім перевищує 1 млн. гривень.
"Хто від цього виграв? Очевидно, що не бюджет і не станції швидкої допомоги. А поставок медичних автомобілів вже відповідно до нових стандартів без ПДВ, за нашою інформацією, так і не проводилося." - Прокоментував Сергій Боровик.