05-01-2011 | Грузовики

"ГАЗель-Бізнес" з дизельним двигуном з&

Поставки "ГАЗель-Бізнес" з дизельним двигуном Cummins в Україні почнуться в лютому-березні 2011 року.
 "У січні стартує виробництво, а вже в лютому автомобілі почнуть надходити на наш ринок. Сертифікацію їх ми вже провели. Роздрібні ціни вже відомі - це 135-140 тис. грн. За автомобіль у бортовому виконанні", - повідомив директор з маркетингу Групи компаній "АІС" Сергій Боровик.
 "Це новий сегмент для ГАЗу і новий рівень цін, тому ми вважаємо, що у дизельної і бензиновою" ГАЗелі "буде різний споживач, а продажі дизельної версії лише додадуть 10-15% до збуту ГАЗу" - резюмує пан Боровик.  У 2010 році в Україні реалізовано близько 4 тис. автомобілів марки ГАЗ, в планах на 2011 рік - 7,5 тис. автомобілів. За словами Сергія Боровика, співвідношення продажу колишнього покоління "ГАЗелі" і "ГАЗель-Бізнес" вдалося довести до 50 50, хоча спочатку очікувалося, що пріоритет буде в бік більш доступної версії.

Тим не менш, в 1 кварталі 2011 року в Україні будуть поставлятися і попереднє більш доступне покоління і "Газель-Бізнес", так що у споживача буде широкий вибір. А поява дизельної версії дозволить вже конкурувати з уживаними іномарками в даному сегменті.

 Оптимістично налаштовані в Групі компаній "АІС" і на збут УАЗів. Так, на 2011 рік в Україні планують реалізувати на 50% більше ульяновських автомобілів. Результат міг бути ще більше, якби не зміни в стандартах, які відбулися в Україні щодо медичних автомобілів.

 З-за високих вимог, закладених в стандартах, ціна укомплектованого автомобіля швидкої допомоги УАЗ-3962 з усім обладнанням перевищувала 300 тис. грн., При ціні самого автомобіля близько 100 тис. грн. З цієї причини УАЗ вперше опинився за межами бюджетних закупівель медавто без ПДВ.

Вдалося вписатися в стандарти лише з медавтомобілем на базі "ГАЗелі", але його ціна тепер сягає близько 400 тис. грн, а вартість іномарок і зовсім перевищує 1 млн. гривень.
 "Хто від цього виграв? Очевидно, що не бюджет і не станції швидкої допомоги. А поставок медичних автомобілів вже відповідно до нових стандартів без ПДВ, за нашою інформацією, так і не проводилося." - Прокоментував Сергій Боровик.


Статьи похожей тематики:

  • Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • У 2011 році український авторинок збільшиться до 205 тис. штук. - Прогноз в ...
  • Тест-драйв: УАЗ-23602 Cargo. Спадкоємець «пуголовка»
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • ГАЗ планує подвоїти продажі в Україну
  • ГАЗ почав виробництво "ГАЗель-Бізнес" з дизелем
  • Депутати придумали як змусити позбутися старих авто
  • Вантажівки тримають курс на село
  • «ГАЗелі» виповнюється 15 років
  • Підсумки та перспективи українського ринку запчастин
  • Російські дилери готуються освоювати ринок секонд-хенду
  • У липні «ГАЗель» отримає серійний дизельний двигун Cummins
  • УАЗ змінить весь модельний ряд
  • ГАЗ показав у Москві дизельні "ГАЗель-Бізнес" і ні одного легково ...


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.