05-01-2011 | Грузовики

КрАЗ представив 2-вісний беськапотний вантажівка

Холдингова Компанія «АвтоКрАЗ» продовжує розширювати модельний ряд перспективного покоління автомобілів КрАЗ. Услід за базовим автомобілем п'ятого сімейства - самоскидом КрАЗ С20.0 (6х4) - створено двовісне автомобільне шасі КрАЗ Н12.0 колісної формули 4х2. Шасі має компонування «кабіна над двигуном», кабіна - каркасно-панельного типу аналогічна КрАЗ З 20.0. На відміну від капотний кабіни підвіска не жорстка, пружинна з чотирма гідравлічними амортизаторами, що різко знижує вібронавантаженість робочого місця водія і пасажира.

   Шасі КрАЗ Н12.0 оснащене новим шестициліндровим двигуном ЯМЗ-536 (Euro 4) потужністю 312 к.с. і обертовим моментом 1230Нм, обладнаним системою рециркуляції вихлопних газів і глушником відпрацьованих газів з вбудованим каталізатором, однодисковим зчепленням MFZ 430 і коробкою передач 9JS150ТА. Конструкція двигуна дозволяє без істотних витрат досягти показників Євро-5.

     Задня підвіска шасі КрАЗ Н12.0, на відміну від серійних моделей, має нову конструкцію балансирной підвіски задніх коліс, серійну передню вісь, аналогічну повнопривідному КрАЗ-5233ВЕ, кермовий механізм інтегрального типу і цілий ряд інших конструктивних змін, що раніше не застосовувалися на автомобілях КрАЗ. Комфортна кабіна має сучасну панель приладів, обладнана системою клімат контролю, розрахована під встановлення різних двигунів, включаючи V-образні, адаптована під встановлення рульового управління справа, а також має регульовану рульову колонку по куту і висоті.

   На шасі КрАЗ Н12.0 буде встановлено навісне обладнання для збору сміття з заднім завантаженням контейнерів (євроконтейнерів обсягом 120-1100 л) об'ємом бункера 17 куб.м.

   

   Проведені фахівцями Торгового дому ХК «АвтоКрАЗ» маркетингові дослідження говорять про те, що попит на внутрішньому ринку на комунальну техніку досить великий. На це шасі можна буде встановити більше 16 спеціальних надбудов для використання машини в міському циклі. До того ж шасі КрАЗ Н12.0 зі спецнадстройкамі може з успіхом використовуватися в аграрному секторі, як автомобіль, що має невелику вантажопідйомність, наприклад, для перевезення молока, палива, добрив тощо Раніше спеціальні установки монтувалися, в основному, на шасі білоруського та російського виробництва. Після постановки шасі Н12.0 на виробництво, український виробник вантажної техніки - Холдингова Компанія «АвтоКрАЗ» - зможе забезпечити потребу внутрішнього ринку у мобільних, малотоннажних спеціальних автомобілях вітчизняного виробництва.


Статьи похожей тематики:

  • Депутати придумали як змусити позбутися старих авто
  • У України гряде тотальна каталізацію
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • КрАЗ презентував перспективний беськапотний самоскид
  • АвтоКрАЗ робить ставку на спецтехніку
  • Новий капотник УРАЛ
  • До Верховної Ради внесено законопроект Про акцизний збір
  • Тест-драйв: FORD Cargo 1835T - новий флагман у лінійці Ford. Тягач з перспе ...
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Nissan представила новий Murano II
  • КРАЗ втрачає український ринок
  • У Росії введуть єдині мита на авто з 1 січня 2004 року
  • У Женеві презентували Mazda5
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • КрАЗ відправиться на Дакар будь-яким способом


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.