05-01-2011 | Грузовики
Депутати придумали як змусити позбутися старих авто У України гряде тотальна каталізацію В Україні презентували новий IVECO Stralis Восени в модельному ряду BMW очікується кілька новинок і оновлень Які мотори випускають в Ульяновську? На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris MINI готує до випуску вдосконалені моделі На автосалоні в Парижі Audi представила чотири новинки Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії ГАЗ почав виробництво "ГАЗель-Бізнес" з дизелем Стартували продажу «ГАЗель-БІЗНЕС» з дизельним двигуном Вчора в Україну презентували VW Touran і Multivan Т5 В Україні стартують продажі нового Volkswagen Amarok Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки
Стартувало виробництво ГАЗ 3310 «Валдай» з дизельним двигуном Cummins ISF
«Група ГАЗ» розпочала виробництво та продажу модернізованого автомобіля ГАЗ-33106 «Валдай» з новим дизельним двигуном - силовим агрегатом виробництва американської компанії Cummins Inc. Висока якість і надійність нового двигуна, модернізація низки основних систем дозволили знизити вартість володіння автомобілем, підвищити його тягово-динамічні характеристики і забезпечити новий рівень комфорту для водія і пассажіров.Основние переваги автомобіля «Валдай» з новим двигуном:
• зниження витрати палива в середньому на 15% і зменшення загальної вартості володіння;
• збільшення ресурсу двигуна до 500 тис. км;
• збільшення гарантії на автомобіль до 2 років або 80 тис. км (на двигун - 2 роки або 100 тис. км);
• збільшення міжсервісного інтервалу в 1,5 рази до 15 тис. км;
• поліпшення тягово-динамічних характеристик;
• підвищення вантажопідйомності до 4 тонн.
Двигун Cummins ISF 3,8 - новітня модель в лінійці найбільшого в світі виробника дизельних двигунів Cummins Inc. (США). Серед силових агрегатів аналогічного обсягу Cummins ISF має найкращі характеристики по потужності і найменшу вагу. Робочий об'єм двигуна складає 3,76 л, потужність - 152 к.с. (112 кВт) при 2600 об/хв, максимальний обертовий момент - 491 Нм при 1200-1900 об/хв. Контрольна витрата палива - 12 і 15 л на 100 км при швидкостях 60 і 80 км/год відповідно. Двигун оснащений сучасною системою подачі палива Common Rail і турбокомпресором.
Крім установки нового двигуна, також була проведена істотна модернізація низки ключових систем і вузлів «Валдаю». В автомобілі застосовані компоненти провідних міжнародних виробників, а також власні оригінальні розробки. Найбільш помітні зміни торкнулися систем зчеплення (зчеплення ZF Sachs), підвіски двигуна (подушки двигуна Anvis), рульового управління (насос ГУР ZF LS), коробки передач (2-конусні синхронізатори, первинний вал, муфта з вилкою), систем двигуна (харчування та охолодження), опалення, електрообладнання і підвіски автомобіля (стабілізатори поперечної стійкості).
Ці зміни дозволили:
• підвищити надійність і довговічність основних вузлів і систем автомобіля;
• знизити вібрацію і рівень шумів;
• зменшити зусилля на органах управління (педаль зчеплення, важіль КПП);
• підвищити керованість і стійкість автомобіля.
У базову комплектацію автомобіля входять круїз-контроль, а для модифікації з дворядної кабіною - і догрівачі охолоджуючої рідини.
«Валдай» - універсальний середньотоннажний вантажний автомобіль, що ідеально підходить для роботи в обмежених міських умовах, а також для міжміських перевезень. Його переваги - відмінна маневреність (мінімальний радіус повороту - 7 м), найбільш затребувана вантажопідйомність у своєму сегменті при низькій вантажної висоті (від 1 м) і місткий вантажний відсік об'ємом до 32 куб. м. Автомобіль випускається в трьох основних модифікаціях: ГАЗ-33106 (однорядна кабіна, стандартна база), ГАЗ-331061 (однорядна кабіна, подовжена база), ГАЗ-331063 (дворядна кабіна, подовжена база). Крім того, на базі «Валдаю» випускаються понад 300 модифікацій спеціальної техніки: самоскиди, автоцистерни, автоевакуатори, техніка для комунального господарства, будівництва та ін
Автомобіль сертифікований на відповідність стандарту «Євро-3», ведеться робота з доведення автомобіля до відповідності екологічним стандартам «Євро-4» і «Євро-5». Триває робота щодо подальшої модернізації продукту з метою підвищення його споживчих властивостей.
• зниження витрати палива в середньому на 15% і зменшення загальної вартості володіння;
• збільшення ресурсу двигуна до 500 тис. км;
• збільшення гарантії на автомобіль до 2 років або 80 тис. км (на двигун - 2 роки або 100 тис. км);
• збільшення міжсервісного інтервалу в 1,5 рази до 15 тис. км;
• поліпшення тягово-динамічних характеристик;
• підвищення вантажопідйомності до 4 тонн.
Двигун Cummins ISF 3,8 - новітня модель в лінійці найбільшого в світі виробника дизельних двигунів Cummins Inc. (США). Серед силових агрегатів аналогічного обсягу Cummins ISF має найкращі характеристики по потужності і найменшу вагу. Робочий об'єм двигуна складає 3,76 л, потужність - 152 к.с. (112 кВт) при 2600 об/хв, максимальний обертовий момент - 491 Нм при 1200-1900 об/хв. Контрольна витрата палива - 12 і 15 л на 100 км при швидкостях 60 і 80 км/год відповідно. Двигун оснащений сучасною системою подачі палива Common Rail і турбокомпресором.
Крім установки нового двигуна, також була проведена істотна модернізація низки ключових систем і вузлів «Валдаю». В автомобілі застосовані компоненти провідних міжнародних виробників, а також власні оригінальні розробки. Найбільш помітні зміни торкнулися систем зчеплення (зчеплення ZF Sachs), підвіски двигуна (подушки двигуна Anvis), рульового управління (насос ГУР ZF LS), коробки передач (2-конусні синхронізатори, первинний вал, муфта з вилкою), систем двигуна (харчування та охолодження), опалення, електрообладнання і підвіски автомобіля (стабілізатори поперечної стійкості).
Ці зміни дозволили:
• підвищити надійність і довговічність основних вузлів і систем автомобіля;
• знизити вібрацію і рівень шумів;
• зменшити зусилля на органах управління (педаль зчеплення, важіль КПП);
• підвищити керованість і стійкість автомобіля.
У базову комплектацію автомобіля входять круїз-контроль, а для модифікації з дворядної кабіною - і догрівачі охолоджуючої рідини.
«Валдай» - універсальний середньотоннажний вантажний автомобіль, що ідеально підходить для роботи в обмежених міських умовах, а також для міжміських перевезень. Його переваги - відмінна маневреність (мінімальний радіус повороту - 7 м), найбільш затребувана вантажопідйомність у своєму сегменті при низькій вантажної висоті (від 1 м) і місткий вантажний відсік об'ємом до 32 куб. м. Автомобіль випускається в трьох основних модифікаціях: ГАЗ-33106 (однорядна кабіна, стандартна база), ГАЗ-331061 (однорядна кабіна, подовжена база), ГАЗ-331063 (дворядна кабіна, подовжена база). Крім того, на базі «Валдаю» випускаються понад 300 модифікацій спеціальної техніки: самоскиди, автоцистерни, автоевакуатори, техніка для комунального господарства, будівництва та ін
Автомобіль сертифікований на відповідність стандарту «Євро-3», ведеться робота з доведення автомобіля до відповідності екологічним стандартам «Євро-4» і «Євро-5». Триває робота щодо подальшої модернізації продукту з метою підвищення його споживчих властивостей.