05-01-2011 | Грузовики

IVECO представила передовий концепт Glider

На виставці комерційної техніки IAA 2010 в Ганновері компанія IVECO представила концепт Iveco Glider. Він повинен прийти на зміну сучасній флагманської моделі Stralis. У основу концепту лягла ідея високої продуктивності, яка, на думку IVECO, складається з двох показників: «паливної економічності» і «ергономічності».  «Паливна економічність» досягається за рахунок використання поновлюваних джерел енергії, досконалої конструкції, зниження опору руху та процесу рекуперації енергії. Фотоелектричні батареї, встановлені на даху автомобіля, здатні виробляти до 2 кВт потужності і служать додатковим джерелом живлення. Перетворювачі кінетичної енергії також беруть на себе частину навантаження і дозволяють знизити викид CO2 на 5%. Енергія, що виробляється перетворюють модулями, зберігається в Барат ємністю 10 кВтг.

   Тепло вихлопних газів також перетвориться в корисну енергію за допомогою системи, встановленої поруч з випускним трактом. Це нововведення дозволяє знизити кількість шкідливих викидів ще на 10%. Система активних повітрязабірників знижує коефіцієнт опору повітря Cx на 8%, за рахунок чого досягається 1,5% економія палива.

   
 Двигун Iveco Glider повністю «позбавлений» від навісного обладнання. Воно приводиться в дію окремим електромотором, який використовує опрацьований алгоритм збереження енергії. Завдяки цьому вдалося також зробити двигун компактним і легким. Двоконтурна система охолодження тепер працює набагато ефективніше, оскільки на автомобілі встановлені спеціальні модулі для відводу надлишкового тепла.

     Автомобіль отримав світлодіодну оптику, яка споживає на 70% менше енергії, ніж звичайні галогенні лампи. Аеродинамічний обвіс поліпшив показники опору повітря на 3%. Напівпричіп кріпиться до активного сідла, яка самостійно регулює відстань до кабіни в залежності від дорожніх умов. Крім цього, від якості дорожнього покриття залежить і тиск в шинах, яке задається окремим модулем.

   «Ергономіка», будучи другою складовою ідеології «високої продуктивності», заснована на принципі «Дорога-Офіс-Дім». Це означає, що внутрішній простір кабіни трансформується для досягнення максимального комфорту водія залежно від розв'язуваних завдань. Обертові сидіння обладнані відкидними спинками і підставкою для ніг, а друге спальне місце регулюється по висоті. Переносний багатофункціональний дисплей діагоналлю 15 дюймів може бути встановлений на центральній консолі, в пасажирській зоні або на задній панелі кабіни. Діодні "Full-LED" освітлення кабіни дозволяє створити затишок на час стоянки і підібрати оптимальний режим для руху в нічний час доби. Водієві також пропонується високоякісна аудіосистема з об'ємним звучанням, велика кількість відсіків для зберігання речей і інноваційний клімат-контроль, регулюючий параметри температури, вологості і чистоти повітря в кабіні.


Статьи похожей тематики:

  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці
  • Як роблять IVECO
  • В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни
  • На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris
  • У Женеві презентували Mazda5
  • Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації
  • На автосалоні в Парижі Audi представила чотири новинки
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • Nissan представила новий Murano II
  • BMW оприлюднила українські ціни на новий BMW 5 серії Gran Turismo
  • BMW 7 серії зміцнює свої позиції
  • Як правильно підібрати, зберігати та експлуатувати шини. Рекомендації Nokia ...




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.