05-01-2011 | Грузовики
Стартували продажу «ГАЗель-БІЗНЕС» з дизельним двигуном На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії Особливості ввезення автомобіля з-за кордону. Роз& Моторні масла Agip на ринку Україні. У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet Стартувало виробництво ГАЗ 3310 «Валдай» з дизельним двигуном Cummins ISF MINI готує до випуску вдосконалені моделі В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу Перший в Україні Volkswagen Phaeton проданий ще до презентації Оголошено українські ціни на оновлений BMW 3 серії Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки Новий кросовер Audi Q5 з&
ГАЗ почав виробництво "ГАЗель-Бізнес" з дизелем
20 липня «Група ГАЗ» оголосила про початок серійного випуску модернізованого автомобіля «ГАЗель-БІЗНЕС» з дизельним двигуном. Тепер компанія пропонує клієнтам легкі комерційні автомобілі з повною лінійкою двигунів.
Дизельний двигун Cummins дозволив знизити витрату палива в середньому на 30-35% в порівнянні з бензиновими модифікаціями, а загальна вартість володіння скоротилася приблизно на 20%.
"ГАЗель-Бізнес" з дизельними двигунами відкриває для ГАЗу та експортні ринки. Вартість дизельної версії складе близько $ 17500. Президент «Групи ГАЗ» Бу Андерссон: «" Група ГАЗ "продовжує удосконалювати модельний ряд автомобілів" ГАЗель-БІЗНЕС ". Сьогодні ми представляємо модифікацію - з новим дизельним двигуном світового класу Cummins ISF. Зменшення витрат палива і зниження загальної вартість володіння зроблять самий продаваний у Росії легкий комерційний автомобіль ще більш привабливим для клієнтів ».
Випуск автомобіля з дизельним двигуном - логічний крок в програмі модернізації модельного ряду автомобілів марки ГАЗ, яка будується відповідно до запитів клієнтів і рекомендаціями дилерів. Після випуску «ГАЗелі-БІЗНЕС» - автомобіля з принципово новим рівнем надійності, безпеки і комфорту - випуск дизельної модифікації був першим пріоритетом у переліку вимог споживачів.
Економічний ефект від використання дизельного двигуна прямо залежить від річного пробігу машини. Основними споживачам нової модифікації стануть підприємства, які мають великий середньорічний пробіг транспорту, і зацікавлені в максимально інтенсивному і безперебійному використанні автомобіля.
При установці двигуна конструкторами ГАЗу була проведена велика робота з модернізації ряду систем і вузлів автомобіля з урахуванням важких умов експлуатації. Зокрема новий автомобіль відрізняють:
· Модернізована трансмісія (посилена коробка передач і спеціально адаптоване зчеплення);
· Оптимізовані передавальні числа в коробці передач і в провідному мосту;
· Модернізовані рульове управління, зчеплення, системи впуску та харчування,
електрообладнання, система випуску відпрацьованих газів.
На автомобілях як опція, а на автобусах - в якості базового оснащення, встановлюється автономний догрівачі системи опалення салону, що в холодну пору року забезпечить комфортну для пасажирів і водія температуру повітря і максимальну швидкість прогрівання салону. Акумуляторна батарея підвищеної ємності забезпечить гарантований пуск двигуна в холодну пору року.
Модернізовані легкі комерційні автомобілі «ГАЗель-БІЗНЕС» комплектуються турбірованими двигунами Cummins ISF. Це новітня модель моторів в лінійці дизельних двигунів відомої американської компанії. Робочий об'єм двигуна становить 2,8 л, потужність - 120 к.с., крутний момент - 270 Нм, вага - 250 кг. Розрахунковий витрата палива - 8,5/10,3 л. на 100 км при швидкостях 60 і 80 км/год відповідно. Автомобілі «Газель» і «Соболь» з дизельним двигуном сертифіковані на відповідність стандарту «Євро-3», ведеться робота з отримання схвалення типу транспортного засобу на стандарти «Євро-4» і «Євро-5».
Бензинова "ГАЗель-БІЗНЕС" з самого початку стоїть 425 тис. рублів. Вартість "ГАЗель-БІЗНЕС" з дизельним двигуном буде вище приблизно на 100 тис. руб. "- зазначив Президент" Групи ГАЗ "Бу Андерссон на прес-конференції.
«ГАЗель-БІЗНЕС» з дизельним двигуном є більш динамічною в порівнянні з бензиновою модифікацією. Покращена прийомистість і хороші тягові властивості забезпечують автомобілю швидкий розгін і комфортний рух в міському циклі, а також стійкість до підвищених навантажень в будь-яких умовах.
Керуючий директор компанії Cummins Inc в Росії та СНД Олексій Устинов: «Ми раді співпраці з" Групою ГАЗ "в цьому проекті і високо оцінюємо перспективи" ГАЗелі-БІЗНЕС "з двигуном Cummins на ринку комерційного транспорту. Особливо хотілося б відзначити високий професіоналізм команди фахівців ГАЗу, яка в короткі терміни виконала адаптацію систем двигуна до автомобіля, здійснивши доведення машини в повній відповідності з міжнародними стандартами. Упевнений, що споживачі високо оцінять переваги модернізованої «ГАЗель-БІЗНЕС» з дизельним двигуном - значне зниження експлуатаційних витрат і поліпшені динамічні характеристики ».
Як роблять "ГАЗель-Бізнес". Репортаж із заводу ГАЗ
Дизельний двигун Cummins дозволив знизити витрату палива в середньому на 30-35% в порівнянні з бензиновими модифікаціями, а загальна вартість володіння скоротилася приблизно на 20%.
"ГАЗель-Бізнес" з дизельними двигунами відкриває для ГАЗу та експортні ринки. Вартість дизельної версії складе близько $ 17500. Президент «Групи ГАЗ» Бу Андерссон: «" Група ГАЗ "продовжує удосконалювати модельний ряд автомобілів" ГАЗель-БІЗНЕС ". Сьогодні ми представляємо модифікацію - з новим дизельним двигуном світового класу Cummins ISF. Зменшення витрат палива і зниження загальної вартість володіння зроблять самий продаваний у Росії легкий комерційний автомобіль ще більш привабливим для клієнтів ».
Випуск автомобіля з дизельним двигуном - логічний крок в програмі модернізації модельного ряду автомобілів марки ГАЗ, яка будується відповідно до запитів клієнтів і рекомендаціями дилерів. Після випуску «ГАЗелі-БІЗНЕС» - автомобіля з принципово новим рівнем надійності, безпеки і комфорту - випуск дизельної модифікації був першим пріоритетом у переліку вимог споживачів.
Економічний ефект від використання дизельного двигуна прямо залежить від річного пробігу машини. Основними споживачам нової модифікації стануть підприємства, які мають великий середньорічний пробіг транспорту, і зацікавлені в максимально інтенсивному і безперебійному використанні автомобіля.
При установці двигуна конструкторами ГАЗу була проведена велика робота з модернізації ряду систем і вузлів автомобіля з урахуванням важких умов експлуатації. Зокрема новий автомобіль відрізняють:
· Модернізована трансмісія (посилена коробка передач і спеціально адаптоване зчеплення);
· Оптимізовані передавальні числа в коробці передач і в провідному мосту;
· Модернізовані рульове управління, зчеплення, системи впуску та харчування,
електрообладнання, система випуску відпрацьованих газів.
На автомобілях як опція, а на автобусах - в якості базового оснащення, встановлюється автономний догрівачі системи опалення салону, що в холодну пору року забезпечить комфортну для пасажирів і водія температуру повітря і максимальну швидкість прогрівання салону. Акумуляторна батарея підвищеної ємності забезпечить гарантований пуск двигуна в холодну пору року.
Модернізовані легкі комерційні автомобілі «ГАЗель-БІЗНЕС» комплектуються турбірованими двигунами Cummins ISF. Це новітня модель моторів в лінійці дизельних двигунів відомої американської компанії. Робочий об'єм двигуна становить 2,8 л, потужність - 120 к.с., крутний момент - 270 Нм, вага - 250 кг. Розрахунковий витрата палива - 8,5/10,3 л. на 100 км при швидкостях 60 і 80 км/год відповідно. Автомобілі «Газель» і «Соболь» з дизельним двигуном сертифіковані на відповідність стандарту «Євро-3», ведеться робота з отримання схвалення типу транспортного засобу на стандарти «Євро-4» і «Євро-5».
Бензинова "ГАЗель-БІЗНЕС" з самого початку стоїть 425 тис. рублів. Вартість "ГАЗель-БІЗНЕС" з дизельним двигуном буде вище приблизно на 100 тис. руб. "- зазначив Президент" Групи ГАЗ "Бу Андерссон на прес-конференції.
«ГАЗель-БІЗНЕС» з дизельним двигуном є більш динамічною в порівнянні з бензиновою модифікацією. Покращена прийомистість і хороші тягові властивості забезпечують автомобілю швидкий розгін і комфортний рух в міському циклі, а також стійкість до підвищених навантажень в будь-яких умовах.
Керуючий директор компанії Cummins Inc в Росії та СНД Олексій Устинов: «Ми раді співпраці з" Групою ГАЗ "в цьому проекті і високо оцінюємо перспективи" ГАЗелі-БІЗНЕС "з двигуном Cummins на ринку комерційного транспорту. Особливо хотілося б відзначити високий професіоналізм команди фахівців ГАЗу, яка в короткі терміни виконала адаптацію систем двигуна до автомобіля, здійснивши доведення машини в повній відповідності з міжнародними стандартами. Упевнений, що споживачі високо оцінять переваги модернізованої «ГАЗель-БІЗНЕС» з дизельним двигуном - значне зниження експлуатаційних витрат і поліпшені динамічні характеристики ».
Як роблять "ГАЗель-Бізнес". Репортаж із заводу ГАЗ