Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

Volkswagen готується до створення «вантажного» альянсу

рамках реалізації стратегії розвитку до 2018 року концерн Volkswagen створює новий підрозділ - «Вантажні автомобілі».
 Нову структурну одиницю Volkswagen AG очолить 58-річний д-р Йохем Хайцманн. В даний час він входить у правління концерну, де відповідати за виробництво. У свою нову посаду д-р Хайцманн вступить 1 жовтня 2010 року. Його наступником на посаді «головного виробничника стане Міхаель Махт (49 років). Зараз він обіймає посаду голови правління Porsche AG. За рахунок цього складу правління Volkswagen буде розширено.      «Виробництво вантажних автомобілів - істотна частина стратегії розвитку концерну Volkswagen. Враховуючи значення цього бізнесу, в майбутньому виробництво вантажних автомобілів буде управлятися безпосередньо членом правління концерну. Для реалізації цього стратегічного завдання нам вдалося залучити в особі професора Хайцманна надзвичайно досвідченого керівника, який значно збільшив продуктивність виробництва концерну Volkswagen і цим підняв конкурентоспроможність концерну за минулі роки », - заявив д-р Мартін Вінтеркорн, голова правління концерну Volkswagen.

     Зміни в структурі провідного автовиробника Європи змушують замислитись. В даний час виробництвом комерційних автомобілів в концерні займається VW Nutzfahrzeuge. Раніше цей бренд був підрозділом «маленького» Volkswagen'а, але з 1995 року підвищив свій статус і входить вже до складу концерну. На більшості ринків (включаючи російський) VW Nutzfahrzeuge представлений легкими комерційними автомобілями. Винятком є Бразилія, де на дорогах багато вантажівок і автобусів місцевої збірки з логотипом VW. Однак за межі Латинської Америки ця автотехніка практично не потрапляє.

     Для керівництва одним із брендів концерну «окремий» член правління, начебто, ні до чого. Проте можна пригадати, що кілька років тому багато говорилося про можливість створення «європейського суперпроізводітеля» вантажівок. Воно повинно було відбутися шляхом об'єднання брендів VW Nutzfahrzeuge, Scania і MAN. У двох останніх компаніях Volkswagen AG має солідні пакети акцій.

     Проте потім послідував криза автомобільного ринку. Утім, німецький концерн проблеми тільки укріпили. Volkswagen AG об'єднався з Porsche (це була «зустрічна атака»), придбав виробника кабріолетів Karmann і кузовне ательє Italdesign, вибудував партнерські відносини з Suzuki ...

     Втім, це зовсім не скасувало планів Volkswagen AG щодо створення потужного альянсу виробників комерційних автомобілів. У вересні голова наглядової ради концерну Фердинанд Піх підтвердив плани розширення складу групи до 12-ти брендів. Оскільки відповідних легкових брендів не спостерігалося, а з придбанням Porsche у складі концерну було тільки десять марок, схоже, мова йшла саме про виробників вантажівок.

 У грудні з'явилася неофіційна інформація про те, що Volkswagen AG планує дружнє поглинання німецького виробника вантажівок MAN. Проте продовження ця іторія не мала.

     Тепер схоже, що концерн розпочав безпосередню підготовку до утворення «вантажного» альянсу. Можна припустити, що поглинання MAN відбудеться одночасно з приєднанням шведського виробника вантажівок Scania.

     Новоутворена в результаті такого об'єднання трійка у складі VW Nutzfahrzeuge, MAN і Scania буде здатна дати бій будь-якому світовому гравцеві в цьому сегменті ринку. Легкі і середні комерційні автомобілі VW Nutzfahrzeuge вдало доповнять «важкий» модельний ряд німецької та шведського «вантажних» брендів.

     Судячи по термінах вступу на посаду Йохем Хайцманна, «троїстого союзу» може бути утворений вже восени нинішнього року. Якщо говорити про наслідки цієї події для російського ринку, то спочатку вони навряд чи будуть значними. Продажі вантажівок в Росії переживають не кращі часи, і утворена група «Вантажівки» концерну Volkswagen буде в першу чергу зайнята вибудовуванням спільної стратегії трьох брендів на більш значущих ринках. Швидше за все, в Росії все обмежиться об'єднанням дилерських та сервісних структур. Можливо, що Volkswagen спробує впровадити на території нашої країни свої програми управління парком - зростання кількості «підконтрольних» автомобілів зробить це виправданим.

     Однак у перспективі російська політика Volkswagen Trucks, безсумнівно, стане більш агресивною. Не виключено, що в Калузі буде утворено складальне виробництво, аналогічне тому, яке мають зараз альянс Volvo - Renault. Збірка фургонів VW в Росії вже ведеться.

     Втім, це зовсім не означає, що Volkswagen буде розвивати «вантажне» напрям в збиток виробництву легкових автомобілів. Тут плани концерну теж вельми масштабні. Тільки в Китаї концерн має намір до 2014 року подвоїти свої потужності і довести їх до випуску 3-х млн. автомобілів на рік. Керівництво Volkswagen AG твердо має намір домагатися досягнення стратегічної мети - до 2018 року стати першими серед світових виробників автомобілів.    

За інф. Ділового Автоклубу


Статьи похожей тематики:

  • У компанії Porsche зміниться керівник
  • Volkswagen і Porsche створять альянс
  • Volkswagen до 2018 року повинен стати № 1 у світі
  • Volkswagen буде будувати складальне підприємство в Росії
  • VW збільшує потужність російського заводу і має намір зайняти 10% ринку
  • Scania відмовилася добровільно продаватися MAN. Тепер може послідувати воро ...
  • Главою Volkswagen став В. Бернард, колишній директор Chrysler
  • Volkswagen отримує контроль над Scania
  • Глава Volkswagen Group йде у відставку
  • Scania викупить 30% акцій Man
  • У Skoda Auto буде новий глава
  • Новий глава Volkswagen змінить структуру концерну
  • Фердинанд Піх піде у відставку
  • Фердинанд Піх прокоментував об&
  • Volkswagen розглядає можливість виробництва авто на ГАЗі



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.