05-01-2011 | Грузовики

У Росії хочуть запустити програму утилізації для старих вантажівок

Спілка транспортників направив голові комітету Держдуми по транспорту Сергію Шишкарьової пропозицію розширити дію програми з утилізації старих автомобілів на вантажівки. Здавати в металобрухт пропонується машини старше 10 років з двигунами, які відповідають екологічним нормам "Євро-1" або нижче, а утилізаційний сертифікат на суму 120 тисяч рублів видавати тільки на зібрані в Росії вантажівки з моторами не нижче "Євро-4". Про це повідомляють "Ведомости". Компанія "КамАЗ", на яку припадає більше половини продажів вантажівок в Росії, підтримує цю ідею і готує аналогічну пропозицію уряду. За результатами опитування автовиробником своїх клієнтів з'ясувалося, що автовласники готові брати участь в програмі утилізації, якщо в утиль будуть приймати машини віком від 20 років і масою більше 10 тонн (таких автомобілів, за даними "Ведомостей", у країні налічується близько 400 тисяч штук). При цьому сума знижки на купівлю нового вантажівки повинна бути не менше 180-200 тисяч рублів. Пропозиція "КамАЗу" направлено до держкорпорацію "Ростехнології", яка володіє 37,8 відсотка акцій виробника. Очікується, що "Ростехнології" потім будуть лобіювати ідею "КамАЗа" в уряді.

   Як уточнюють "Ведомости" з посиланням на заяву представника Мінпромторгу, пропозиція "КамАЗа" у відомство поки не надходило, проте це питання зараз обговорюється, оскільки розширення програми утилізації на вантажівки і автобуси передбачено стратегією розвитку автопрому до 2020 року. У Мінпромторгу також відзначили, що поки вводити утилізаційну схему для вантажних автомобілів нераціонально. При цьому чиновники вважають, що в майбутньому це може бути зроблено, проте умови будуть іншими. Наприклад, з використанням механізмів пільгового лізингу або введення диференційованого транспортного податку в залежності від віку машини.

   На початку червня уряд оголосив про продовження програми утилізації легкових автомобілів до 2011 року і виділення на її фінансування додаткових 10 мільярдів рублів. Таке рішення було прийнято з-за високої популярності програми, яка у зв'язку з підвищеним попитом на знижкові сертифікати повинна була закінчитися на п'ять місяців раніше запланованого терміну. Станом на початок червня було видано 175 тисяч утилізаційних свідоцтв із запланованих 200 тисяч і продано 65 тисяч нових машин.

 Відзначимо, що програми стимулювання заміни старих вантажівок, на відміну від легкових авто, менш розповсюджені. Їх планують запустити в Ірані, а також у двох європейських країнах.


Статьи похожей тематики:

  • За утилізацію старих вантажівок будуть виплачувати 50-250 тис. рублів
  • У Росії готують програму з утилізації старих вантажівок і автобусів
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Росія відкладає програму утилізації вантажівок до 2012 року
  • Верховна Рада зробила перший крок до зниження транспортного збору. Стеногра ...
  • У України буде нова ставка ПДВ - 17%
  • Лізинг чи кредит. Що вигідніше?
  • Прем&
  • Для КрАЗу наступають нелегкі часи
  • Думки представників російського автобізнесу з приводу нової концепції розви ...
  • Як у Росії допомогли авторинку. Дані
  • У Європі кризи немає. У листопаді продажі авто зросли на 26,6%
  • Україні може стати експортером 5 млн. бу автомобілів
  • У Росії продовжують програму з утилізації автомобілів




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.