Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

У Росії хочуть запустити програму утилізації для старих вантажівок

Спілка транспортників направив голові комітету Держдуми по транспорту Сергію Шишкарьової пропозицію розширити дію програми з утилізації старих автомобілів на вантажівки. Здавати в металобрухт пропонується машини старше 10 років з двигунами, які відповідають екологічним нормам "Євро-1" або нижче, а утилізаційний сертифікат на суму 120 тисяч рублів видавати тільки на зібрані в Росії вантажівки з моторами не нижче "Євро-4". Про це повідомляють "Ведомости". Компанія "КамАЗ", на яку припадає більше половини продажів вантажівок в Росії, підтримує цю ідею і готує аналогічну пропозицію уряду. За результатами опитування автовиробником своїх клієнтів з'ясувалося, що автовласники готові брати участь в програмі утилізації, якщо в утиль будуть приймати машини віком від 20 років і масою більше 10 тонн (таких автомобілів, за даними "Ведомостей", у країні налічується близько 400 тисяч штук). При цьому сума знижки на купівлю нового вантажівки повинна бути не менше 180-200 тисяч рублів. Пропозиція "КамАЗу" направлено до держкорпорацію "Ростехнології", яка володіє 37,8 відсотка акцій виробника. Очікується, що "Ростехнології" потім будуть лобіювати ідею "КамАЗа" в уряді.

   Як уточнюють "Ведомости" з посиланням на заяву представника Мінпромторгу, пропозиція "КамАЗа" у відомство поки не надходило, проте це питання зараз обговорюється, оскільки розширення програми утилізації на вантажівки і автобуси передбачено стратегією розвитку автопрому до 2020 року. У Мінпромторгу також відзначили, що поки вводити утилізаційну схему для вантажних автомобілів нераціонально. При цьому чиновники вважають, що в майбутньому це може бути зроблено, проте умови будуть іншими. Наприклад, з використанням механізмів пільгового лізингу або введення диференційованого транспортного податку в залежності від віку машини.

   На початку червня уряд оголосив про продовження програми утилізації легкових автомобілів до 2011 року і виділення на її фінансування додаткових 10 мільярдів рублів. Таке рішення було прийнято з-за високої популярності програми, яка у зв'язку з підвищеним попитом на знижкові сертифікати повинна була закінчитися на п'ять місяців раніше запланованого терміну. Станом на початок червня було видано 175 тисяч утилізаційних свідоцтв із запланованих 200 тисяч і продано 65 тисяч нових машин.

 Відзначимо, що програми стимулювання заміни старих вантажівок, на відміну від легкових авто, менш розповсюджені. Їх планують запустити в Ірані, а також у двох європейських країнах.


Статьи похожей тематики:

  • У Росії готують програму з утилізації старих вантажівок і автобусів
  • За утилізацію старих вантажівок будуть виплачувати 50-250 тис. рублів
  • У Росії продовжують програму з утилізації автомобілів
  • У Росії за автохлам видано більше 300 тисяч премій
  • Росія відкладає програму утилізації вантажівок до 2012 року
  • "АвтоВАЗ" вже отримав 50 тисяч заявок в рамках програми утилізаці ...
  • У Росії бум премій за автометалобрухт. Їх вже отримали 20 тисяч росіян
  • Як у Росії допомогли авторинку. Дані
  • У Росії майже 4 млн. автовласників згодні здати свої авто в утиль
  • У Росії на утилізацію старих авто у 2011 році виділять 14 млрд. рублів
  • У Росії відновили програму утилізації старих авто
  • У Білорусії також хочуть ввести програму з утилізації авто
  • АвтоВАЗ в рамках програми утилізації вже зібрав 83 тис. сертифікатів
  • У Росії хочуть продовжити програму утилізації старих авто
  • КАМАЗ в 2011 році запустить власну програму утилізації



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.