05-01-2011 | Грузовики

На КАМАЗі хочуть випускати італійські бронеавтомобілі LMV

Міністр оборони Росії Анатолій Сердюков, подивилася в Італії презентацію бронетехніки концерну IVECO, заявив, що в Росії планується організувати виробництв вантажівок LMV - Light Multirole Vehicle - машин, зовні схожих на американський Hummer, пише Газета GZT.ru.
   Таким чином, російська армія має намір продовжити курс на озброєння іноземною технікою, що викликає невдоволення багатьох спостерігачів. На думку критиків, опора на зарубіжну військову техніку згубна для вітчизняної оборонної промисловості. У той же час прихильники закупівель зброї за кордоном звинувачують в що відбувається російський ВПК, не здатний випускати сучасну техніку.    Як повідомили виданню у військових колах, це вже не перше знайомство Сердюкова з LMV. Два роки тому КамАЗ купив два таких броньовика, а взимку 2010 року відбулися їх випробування на одному з підмосковних полігонів у присутності російського міністра оборони. Причому тоді ж Міноборони категорично спростувало просочилися в пресу інформацію про плани закуповувати LMV.

Джерело на КамАЗі підтвердив, що ведеться активне обговорення організації великовузлового складання LMV на заводі в Набережних Челнах. "У сучасних умовах таку збірку можна налагодити за 3-4 місяці. З повністю імпортних комплектуючих. 100% локалізація, звичайно, займе кілька років. Наприклад, тільки локалізація американського двигуна на одному з російських автозаводів триває вже більше трьох років, і поки локалізовано лише 65% ", - зазначив співрозмовник газети. Офіційні представники заводу від коментарів виданню відмовилися.

   Представник Сухопутних військ РФ повідомив газеті, що LMV розглядається як машини супроводу вантажів у "гарячих точках", а так само для прикриття піхоти від обстрілу з автоматичної зброї. Основна перевага перед російським аналогом - ГАЗ-2330 "Тигр" - здатність захистити екіпаж від мін і фугасів, закладених на дорогах Кавказу. Експерт зазначив, що на відміну від "Тигра" італійський бронетранспортер озброєний бронекапсулой із спеціальної легкої броні, яка під час вибуху на дорозі або падінні машини залишається цілою. "В" Тигре "в аналогічній ситуації відбувається руйнування салону і ходової частини, і екіпаж, якщо і виживає після підриву, залишається в нерухомій машині як живий мішені", - сказав він.

Між тим, у військово-промислової компанії, яка виробляє "Тигри" газеті висловили здивування судженнями військових про живучість своїх броньовиків. "У" Тигра "стабільний 5-й клас захисту - тобто здатність витримувати пряме влучення з будь-яких видів стрілецької зброї. Наскільки нам відомо, міцність скла у LMV поступається міцності скла" Тигра ", а значить при будь-якому вибуху екіпаж отримує порівнянні ушкодження. При цьому "Тигр" у три рази дешевше, а його прохідність в кілька разів вище - у нас коштує двигун 420 кінських сил, у італійців - 185 ", - пояснив представник компанії.

   За його словами, середня вартість LMV близько 300 тисяч євро, при цьому "Тигр" за таку ж суму можна було б оснастити захистом 6-го ступеня, коли скла і броня машини можуть зупинити бронебійну кулю, випущену з снайперської гвинтівки Драгунова, більш комфортним салоном, а так само будь-якими видами озброєння і зв'язку для автомобільної платформи.

   Супротивники виробництва LMV також висловлюють побоювання, що в будь-який момент з політичних причин італійці припинять постачання комплектуючих і така залежність "попахує державною зрадою".

   Проте, прихильники рішення Сердюкова відзначають, що в питаннях закупівлі озброєння для армії потрібно виходити з інтересів армії, а не промисловості. Вони відзначають, що з точки зору зручності і якості італійські машини краще російських і думати треба про це, а не про інтереси "промисловості, яка вже багато років шантажує збройні сили своїм мотлохом".


Статьи похожей тематики:

  • Як роблять IVECO
  • Путін ще раз заявив про підтримку автопрому. Гроші треба витрачати тільки н ...
  • Росія закуповує 1,8 тис. італійських позашляховиків IVECO
  • Як треба їздити взимку. Поради фахівця
  • Український ринок обрусів
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • КАМАЗ буде поставляти армії вантажівки
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Для КрАЗу наступають нелегкі часи
  • Прем&
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • Думки представників російського автобізнесу з приводу нової концепції розви ...
  • Стан парку сільгосптехніки в Україні
  • Види автомошеннічества. Не потрап




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.