05-01-2011 | Грузовики

Індійські РП КАМАЗу зупинено

Заробили місяць тому складальне підприємство "КамАЗа" в Індії зупинено місцевими чиновниками з-за порушень трудового законодавства, пишуть "Ведомости.
 Про створення спільного підприємства "КамАЗа" та індійської Vectra Group було оголошено у квітні 2009 року (інвестиції - 8 млн доларів). Максимальна потужність Kamaz Vectra Motors, в якому російській компанії належить 51%, становить 5000 вантажівок на рік. Однак за перший рік СП, на якому зараз працюють 104 людини, повинно зібрати 1000 вантажівок, а з моменту початку роботу 25 лютого 2010 року було випущено менше 100 машин, говорить представник "КамАЗу".  29 березня індійське інформагентство Indo-Asian News Service повідомило, що збірка на Kamaz Vectra зупинена за приписом інспекції заводів штату Таміл Наду, де розташоване підприємство: перевіряльники виявили, що співробітники СП одночасно влаштовані в іншій компанії, що не відповідає закону, а СП не має ліцензії на роботу.

   Інспекція дійсно припинила роботу заводу, проте жодних серйозними проблемами заводу це не загрожує, заявив "Відомостям" індійський менеджер Kamaz Vectra Motors, який просив не називати його ім'я. "Це рутинна перевірка, всі проблеми скоро будуть виправлені, і завод знову запрацює", - додав він. Представник "КамАЗу" також відзначив, що проблема буде вирішена протягом найближчого часу.

     Збірка "КамАЗів" розгорнуто на виробничому майданчику колишнього СП Vectra Group з чеською Tatra. При створенні спільного підприємства з російською компанією в нього була переведена частина співробітників старого СП, а що залишилися безробітними робочі фактично заблокували роботу Kamaz Vectra, розповідає джерело на підприємстві.

       Kamaz Vectra - складальне підприємство, яке випускає вантажівки з вироблених в Росії машинокомплектів. До заводу в Індії аналогічні підприємства "КамАЗ" відкрив у В'єтнамі, Казахстані, на Кубі та в інших країнах, говорить представник компанії.

     Навряд чи "КамАЗ" став жертвою рейду чиновників: корупція серед індійських чиновників в останні роки невелика, каже Олександр Лаврентьєв, голова ради директорів Казанського вертолітного заводу, поставляє гелікоптери в Індію. Однак Індія - дуже перспективний ринок для будь-яких компаній, конкуренція в багатьох секторах дуже висока і конкуренти тут постійно ставлять палиці в колеса, а місцеві чиновники дуже прискіпливі до оформлення документів, відзначає він.


Статьи похожей тематики:

  • Як розшифровуються «круті» номери
  • Хто їздить на "крутих" номерах. Таблиця розшифровки
  • На КАМАЗі зміна керівництва
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04. Стенограма
  • Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
  • Прем&
  • Daimler веде переговори про купівлю ще 15% акцій КАМАЗу
  • Які повноваження потребує ДАІ від Верховної Ради
  • Які повноваження будуть в обновленого ДАІ. Короткий аналіз нововведень
  • КАМАЗ представив модернізовані новинки техніки на українському ринку
  • Вся нормативна база по імпорту автомобілів в Україні
  • Хто скуповує акції "КАМАЗу"?
  • КАМАЗ продав ЗМА "Северсталь-Авто"
  • У Москві бум кредитних продажів
  • Ще до приватизації 50% акцій КАМАЗу "пішли"


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.