Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

На українському ринку легких комерційних автомобілів очікуються зміни

Корпорація «Богдан» в умовах кризи, робить ставку на недорогі комерційні автомобілі, які знайдуть попит у підприємців. Свого часу ставка на комерційну «полуторку» ГАЗель, дозволила вижити ГАЗу, «каблучки» ІЖ-2717 «воскресили» Іж-Авто. Та й сам «Богдан» у кризовий 1998-ий рік зважився на виробництво власних автобусів, розраховуючи саме на підприємців.
 Фургон «Богдан», який на днях презентували на черкаському заводі корпорації, створений на платформі ВАЗ-2110. У Черкасах повністю освоїли зварювання і фарбування «десяток» і отримали дозвіл від АвтоВАЗу на розробку і реалізацію власного автомобіля. «Богдан-фургон» - стане першим власним легким комерційним автомобілем, виробництво якого повністю освоєно в Черкасах.
 Що це за автомобіль і чи є в нього перспективи, розбирався кореспондент AUTO-Consulting.  Фургон «Богдан» - власна розробка «богданівців», створений на платформі ВАЗ-2110. З АвтоВАЗу «Богдан» отримує комплектуючі, у тому числі штампування. Враховуючи той факт, що в Тольятті роблять кузовні панелі тільки для 2110 і 2111, заводчанам доводиться самостійно «кроїти» деталі під фургон.

 Перший примірник, який презентували в Черкасах, - безрамний. У нього посилені лонжерони стандартного статі, встановлені посилені пружини і амортизатори. Задня частина кузова (будка) виконана з склопластика.

 На заводі вже закінчено формування матмоделі і штампів для серійного виготовлення склопластикових елементів. Зараз ведуться налагоджувальні роботи.

 На «Богдані» пишаються, що їм вдалося зробити просторий вантажний відсік, куди вільно поміщається стандартна європалет 1200х800 мм. Довжина відсіку - 1560 мм, ширина між арками коліс - 900 мм, між бортами - 1400 мм, висота - 1305 мм. Обсяг кузова вийшов в районі 2,5 м3, а вантажопідйомність - 550 кг.



 Показово, що після встановлення європалет, ще залишається місце для додаткового вантажу довжиною 315-365 мм.

 Фургон «Богдан» укомплектований ассиметрічнимі розпашними дверима, що відкривають отвір 1192х1257 мм. У нього легко навантажувач зможе завантажувати стандартні упаковки.

 Поки фургон укомплектований 8-клапанним 1,6-літровим бензиновим двигуном ВАЗ (80 к.с.), у серії плануються і 16-клапанні 89-сильні двигуни. У підлозі є місце для установки тороїдального балона для зрідженого газу, і газову версію представлять вже найближчим часом.
 Запасне колесо в фургоні перекочувало за спинки сидінь. Там же розмістили і штатний інструмент.

 У салоні автомобіль нічим не відрізняється від ВАЗ-2110, є навіть внутрішньо дзеркало, але дивитися в нього марно, тому що перегородка вантажного відсіку - глуха. Перший автомобіль був у комплектації з електросклопідйомниками і центральним замком.  

Журналістам дозволили трохи проїхати на фургоні по території заводу, правда в кузові був тільки порожній демо-скриньку. Поведінка фургона від «десятки» не сильно відрізнялося, але ось колишньої жорсткості кузова вже немає.

фургон «Богдан» ще чекають численні тести, у ході яких буде відпрацьована оптимальна проварка підсилюють елементів, мінімізовані скрипи і допрацьована фіксація задніх дверей. Закінчується і створення класичного рамного пікапа, з подовженою на 270 мм колісною базою і збільшеною до 700 кг вантажопідйомністю. Такий автомобіль очікують у Черкасах вже через кілька тижнів. Перший зразок буде з тентом. Далі планується доповнити сімейство ізотермічними і рефрежіраторнимі фургонами.

 У Черкасах ще не готові оголосити точну вартість нового фургона «Богдан». Очікується, що вона складе 50-60 тис. грн, а якщо трохи точніше, то 56 тис. грн. З таким ціноутворенням, «Богдан» претендує стати одним з лідерів на ринку.

  По чому нині фургони

 Іжевські фургони 27175 на базі ВАЗ-2104 пропонуються за 65930 грн. ЗАЗ Lanos Pick-up обійдеться в 75170 грн. Дешевше на ринку тільки фургончик ЗАЗ-110557 за 40 тис. грн., Але у нього менше вантажопідйомність і обсяг кузова.
 Для старту продажів фургона «Богдан» зараз оптимальний час. З-за високої ціни попит на ИЖ-27175 дуже незначний, виробництво фургонів Lanos тимчасово обмежено і їх просто мало на ринку. Але серійне виробництво «Богдан» стартує лише наприкінці року, та й початкові обсяги не будуть перевищувати 20-30 автомобілів на місяць.

   За даними AUTO-Consulting в серпні продавалося 450 автомобілів даного сегменту, що на 65% менше, ніж рік тому. Лідером ринку є фургон ЗАЗ-110557 (93 автомобіля), непогано продається Fiat Doblo (91 шт.) Та Renault Kangoo (67 шт.), Також користуються популярністю і VW Caddy, Citroen Berlingo, Peugeot Partner. А ось на ИЖ-27175 знайшлося 21 покупець і ще 20 вибрали ЗАЗ Lanos Pickup.

 Враховуючи, що іноземні конкуренти мінімум в 2 рази дорожче, «Богдан» очікує, що і частина покупців пересядуть на досить сучасний фургон на базі ВАЗ-2110. У сформованих реаліях продати 20-30 автомобілів на місяць не складе труднощів. Але в Черкасах планують вийти на обсяг виробництва в 300 одиниць щомісячно. Рік тому, таку кількість можна було легко розпродати тільки в Україну, а зараз доведеться шукати ще нові ринки. У Корпорації «Богдан» мають намір продавати фургони до Росії, де з таким ціноутворенням він може стати одним з лідерів, тим більше, що «десятку» в Росії дуже поважають. На черзі й поставки в інші країни СНД, а також традиційні експортні ринки країн Азії та Африки.

 Просувати новинку будуть під брендом «Богдан», а от назва моделі поки що не визначено. Швидше за все вона отримає цифровий індекс, а для експортних ринків будуть шукати мелодійне власне ім'я.

  А що ж будуть робити конкуренти?

На сокращающемся ринку конкурентна боротьба за платоспроможного покупця тільки загострюється. Починання корпорації «Богдан» не залишилися без уваги основних «гравців». Зрозуміло, що вони не мають наміру «без бою» здавати ринок і також зроблять кроки у відповідь. AUTO-Consulting попросив прокоментувати ринкові перспективи ЗАЗ Lanos Pick-up генерального директора «УкрАвтоЗАЗ-Сервіс» (дистриб'ютор ЗАЗ, Daewoo, Chevrolet, Opel в Україні) Олега Кривов'яз:

Чи очікується активізація продажів ЗАЗ Lanos Pick -up в нових ринкових умовах?

 Ця модифікація автомобіля Ланос на ринку легких комерційних автомобілів з 2005 року. Можна говорити, що попит на ці автомобілі постійний, з року в рік. Це забезпечується рядом конкурентних переваг і технічних характеристик. Так, перевірений часом силовий агрегат об'ємом 1.5 л., Потужністю 86 л.с. за бажанням клієнта може бути адаптований до роботи на газі, що в умовах постійно зростаючих цін на бензин, допоможе заощадити. Крім того, є кілька модифікацій автомобіля, включаючи версії з кондиціонером. Аналогічні модифікації автомобілів інших виробників цього запропонувати не можуть. Економічність двигуна, витривалість в жорстких умовах експлуатації, продумана конструкція вантажного відсіку, зручний спосіб завантаження багажу, надійність Ланоса - це далеко не повний список, чому Ланос фургон користується стабільним попитом. Тому, додатково стимулювати продажі, поки що особливих причин немає.

  З чим пов'язане скорочення присутності цієї моделі на ринку?

 За підсумками серпня, було зафіксовано деяке скорочення присутності цієї моделі на ринку України, але це пов'язано не стільки зі скороченням обсягу продажів, скільки з тимчасовим скороченням випуску цієї модифікації, оскільки пріоритет був відданий масовим моделям Sens, Lanos, «Славута».



  З урахуванням появи конкурента у вигляді "Богдан", чи буде переглянута цінова політика?

 Наша компанія завжди намагається дотримуватися розумної цінової політики по відношенню до автомобілів модельного ряду ЗАЗ, і до комерційної версії Ланос фургон, зокрема. На даний момент, в сегменті LCV, цей автомобіль як і раніше один з найдоступніших. Тому коригувати ціни в даний момент немає необхідності. Тим більше, що пікап на базі LADA 110 в продажу ще не з'явився, а, наскільки мені відомо, відбулася його презентація та оголошені приблизні ціни. Серійне виробництво і початок продажів, за словами ЗМІ, заплановано на кінець 2009 року, ось тоді можна буде повернутися до питань коригування цін.

   Деталі. AUTO-Consulting          

Де будуть випускати фургон "Богдан". Репортаж із заводу


Статьи похожей тематики:

  • "Богдан" офіційно показав фургон на базі ВАЗ-2110
  • "Богдан" у Москві представив вантажопасажирську версію 2310
  • Богдан представить у Москві три комплектації фургона 2310
  • В Україні стартує конкурс: Придумай ім&
  • "Богдан" випустив пікап на базі Lada-110
  • "Богдан" "прорубав вікно" до Росії і починає поставки л ...
  • Українські автовиробники отримають підтримку держави (оновлено)
  • Завод "Богдан" робить оперативну ставку на пікап Lada-110
  • ЗАЗ готує Lanos з кузовом фургон
  • У мережі ТОВ «Український Автомобільний Холдинг» вже доступний український ...
  • Найбільший російський холдинг почав продавати українські "Богдан"
  • Корпорація "Богдан" за півроку випустила 2010 автобусів
  • У лютому "Богдан" випустив 1104 авто
  • У Черкасах стартувала збірка ВАЗів
  • У Черкасах розпочалося повномасштабне виробництво Hyundai Elantra



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.