05-01-2011 | Грузовики
Для КрАЗу наступають нелегкі часи Nissan повідомляє про поліпшення фінансових результатів в 2009 році КРАЗ втрачає український ринок Компанія Nissan Motor Co. оприлюднила оперативні фінансові результати АвтоКрАЗ робить ставку на спецтехніку У 2010 році BMW Group розраховує продати на 10% більше Економічний звіт Skoda Auto за 2003 рік Nissan збільшує світові продажі МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався Nissan переглядає прогноз на 2009 фінансовий рік Про перспективи російського ринку розповідає директор з маркетингу "Ро ... Прем& Nissan оприлюднив новий бізнес-план до 2012 року - Nissan GT 2012 Україну набридли & «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
КАМАЗ в кризу зміг зайняти 58% ринку
Камський автомобільний завод ("КамАЗ") зайняв більше половини російського ринку важких вантажівок масою від 14 до 40 тонн, збільшивши до липня поточного року свою частку до 58,5 відсотка (для порівняння, в кінці минулого року автовиробник займав близько 28 відсотків ринку). Про це повідомляють "Ведомости" з посиланням на квартальний звіт підприємства.
Таких показників автозаводу вдалося домогтися за рахунок різкого падіння продажів вантажівок іноземного виробництва, частка яких на ринку в порівнянні з минулим роком скоротилася з 51,3 до 21,1 відсотка.
Також "КамАЗ" пояснює зростання своєї частки девальвацією рубля, збільшенням мит на ввезення іномарок, зміщенням попиту на недорогу вітчизняну техніку і зрослою кількістю держзамовлень. Як повідомлялося раніше, навесні поточного року на держзакупівлі машин з федеральних і регіональних бюджетів було виділено 30 мільярдів рублів, 80 відсотків з яких повинні були дістатися "КамАЗу" та "Групи ГАЗ".
За перші шість місяців цього року з конвеєра заводу зійшло 10 000 809 вантажівок і було продано 4384 автомобілів, що на 61,5 та 57,4 відсотка відповідно менше, ніж за аналогічний період 2008-го. Збитки "КамАЗа" за півроку склали 1,6 мільярда рублів, тоді як за шість місяців минулого року російська компанія отримала прибуток у розмірі 2,6 мільярда рублів.
У України успіхи КАМАЗа не такі вражаючі. Як повідомляє AUTO-Consulting, за 7 місяців 2009 р. йому належить 28% ринку в сегменті понад 16 т. Білоруський МАЗ відстає всього на 2%. А ось український КрАЗ вже не контролює і 4% ринку у своїй країні. Рік тому за інформацією аналітиків в Україну була інша картина: КАМАЗ займав ті ж 28%, але МАЗ тоді відставав від нього на 5% ринку. КрАЗу ж належало понад 9% ринку. Відзначимо, що в кризу на українському ринку зміцнив свої позиції поки тільки МАЗ, КАМАЗ зумів зберегти вплив, а ось КрАЗ просто втрачає ринок.
За перші шість місяців цього року з конвеєра заводу зійшло 10 000 809 вантажівок і було продано 4384 автомобілів, що на 61,5 та 57,4 відсотка відповідно менше, ніж за аналогічний період 2008-го. Збитки "КамАЗа" за півроку склали 1,6 мільярда рублів, тоді як за шість місяців минулого року російська компанія отримала прибуток у розмірі 2,6 мільярда рублів.
У України успіхи КАМАЗа не такі вражаючі. Як повідомляє AUTO-Consulting, за 7 місяців 2009 р. йому належить 28% ринку в сегменті понад 16 т. Білоруський МАЗ відстає всього на 2%. А ось український КрАЗ вже не контролює і 4% ринку у своїй країні. Рік тому за інформацією аналітиків в Україну була інша картина: КАМАЗ займав ті ж 28%, але МАЗ тоді відставав від нього на 5% ринку. КрАЗу ж належало понад 9% ринку. Відзначимо, що в кризу на українському ринку зміцнив свої позиції поки тільки МАЗ, КАМАЗ зумів зберегти вплив, а ось КрАЗ просто втрачає ринок.