05-01-2011 | Грузовики
ГАЗ уточнив, що за $ 6000 буде "Газель" Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку Покупці ГАЗель отримують знижки, безкоштовні ТО і ГБО за півціни ГАЗ і ЗМЗ. Громадськість "розвели" PR-ом. Причини конфлікту «Антикризова» ГАЗель-Економ вже доступна по всій Україні за ціною від 83 90 ... "Антикризова ГАЗель" за $ 6000 з& ГАЗ почав учтанавлівать на ГАЗелі нові двигуни Підсумки виробництва групи "Северсталь-Авто" за 2002 р. ЛАЗ "вдарив" автопробігом по російському бездоріжжю «ГАЗелі» виповнюється 15 років Як треба їздити взимку. Поради фахівця Законопроект № 4281 передбачає підвищення штрафів за порушення ПДР В Україні стартував продаж «антикризової» ГАЗель-Економ ГАЗ і ЗМЗ посварилися. Конвеєри простоюють
Сьогодні ГАЗ випустить першу ГАЗель-Економ
Горьковський автозавод приступає до виробництва більш доступних автомобілів, зокрема, сьогодні з конвеєрів ГАЗу почнуть сходити автомобілі "ГАЗель-Економ". Це продукт програми "Антикриза", завдяки якій вдалося знизити вартість автомобіля майже на 30%.
Завдяки "антикризової" моделі "Група ГАЗ" планує довести обсяги виробництва в 2009 році до 100 тисяч машин, причому на частку новинки доведеться приблизно одна десята частина від цієї цифри. Для порівняння нагадаємо, в 2008 році на "Газе" було вироблено 169 тисяч "Газелей" і 15 тисяч легкових автомобілів. Зниження вартості автомобіля ГАЗ має намір домогтися за рахунок здешевлення металу і ряду комплектуючих, переходу на двигуни Ульяновського моторного заводу, а також зниження внутрішньовиробничих витрат. У «Групі ГАЗ» розроблена програма подальшого вдосконалення ульяновського двигуна, яка буде здійснюватися в 2009 році. Реалізовані поліпшення дозволять знизити відпускну ціну «Газелей» в 2009 році.
Перший заступник голови правління групи ГАЗ Вадим Сорокін відкрив ще кілька секретів здешевлення. «Ми аналізуємо потреби [сільгоспвиробників] і намагаємося зрозуміти: а чи потрібен їм гідропідсилювач керма, для того щоб проїхати 15-30 км від ферми до будинку?» - Наводить приклад Сорокін. Чи потрібні красиві мигдалеподібні фари клієнту, для якого головний чинник - ціна, запитує він. «Напевно, можна обійтися і більш дешевими круглими», - зауважує Сорокін. Ще один приклад - переклад «Газелей» на безкамерні шини. Нарешті, за його словами, в 2009 р. компанія планує укомплектувати більшу частину «Газелей» двигунами УМЗ-4216 (випускають «Волзькі мотори» Дерипаски). Вони стоять 25 000 руб. - Значно дешевше пропозиції традиційного постачальника - ЗМЗ.
«Ми розраховуємо отримати нові машини до 10 серпня, зараз формуємо замовлення, ціна - 264 000 руб.», - Повідомив «Відомостям» заступник директора нижегородського дилера «ГАЗ Автотехобслуговування» Михайло Тренкін. За курсом ЦБ на 4 серпня це близько $ 8188, на 80 000 руб. (30,3%) дешевше звичайної «Газелі» з таким же двигуном. «Думаю," Газелі-економ "підуть краще звичайних, головний чинник - ціна», - сподівається Тренкін. Проте в обіцяні навесні $ 6000, ГАЗ так і не вклався.
Як роблять ГАЗелі
Завдяки "антикризової" моделі "Група ГАЗ" планує довести обсяги виробництва в 2009 році до 100 тисяч машин, причому на частку новинки доведеться приблизно одна десята частина від цієї цифри. Для порівняння нагадаємо, в 2008 році на "Газе" було вироблено 169 тисяч "Газелей" і 15 тисяч легкових автомобілів. Зниження вартості автомобіля ГАЗ має намір домогтися за рахунок здешевлення металу і ряду комплектуючих, переходу на двигуни Ульяновського моторного заводу, а також зниження внутрішньовиробничих витрат. У «Групі ГАЗ» розроблена програма подальшого вдосконалення ульяновського двигуна, яка буде здійснюватися в 2009 році. Реалізовані поліпшення дозволять знизити відпускну ціну «Газелей» в 2009 році.
Перший заступник голови правління групи ГАЗ Вадим Сорокін відкрив ще кілька секретів здешевлення. «Ми аналізуємо потреби [сільгоспвиробників] і намагаємося зрозуміти: а чи потрібен їм гідропідсилювач керма, для того щоб проїхати 15-30 км від ферми до будинку?» - Наводить приклад Сорокін. Чи потрібні красиві мигдалеподібні фари клієнту, для якого головний чинник - ціна, запитує він. «Напевно, можна обійтися і більш дешевими круглими», - зауважує Сорокін. Ще один приклад - переклад «Газелей» на безкамерні шини. Нарешті, за його словами, в 2009 р. компанія планує укомплектувати більшу частину «Газелей» двигунами УМЗ-4216 (випускають «Волзькі мотори» Дерипаски). Вони стоять 25 000 руб. - Значно дешевше пропозиції традиційного постачальника - ЗМЗ.
«Ми розраховуємо отримати нові машини до 10 серпня, зараз формуємо замовлення, ціна - 264 000 руб.», - Повідомив «Відомостям» заступник директора нижегородського дилера «ГАЗ Автотехобслуговування» Михайло Тренкін. За курсом ЦБ на 4 серпня це близько $ 8188, на 80 000 руб. (30,3%) дешевше звичайної «Газелі» з таким же двигуном. «Думаю," Газелі-економ "підуть краще звичайних, головний чинник - ціна», - сподівається Тренкін. Проте в обіцяні навесні $ 6000, ГАЗ так і не вклався.
Як роблять ГАЗелі