Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

МАЗи почали комплектувати новими моторами ЯМЗ-536

9 липня 2009 в Ярославлі відбулася презентація автотехніки Мінського автомобільного заводу, оснащеної новими силовими агрегатами ЯМЗ «Групи ГАЗ». В якості перспективного продукту співпраці російських і білоруських машинобудівників експертам і споживачів вперше був представлений самоскид МАЗ-6501B5 з мотором ЯМЗ-536 екологічного стандарту Євро-4.
У порівнянні з V-образним 8-ми циліндровим двигуном ЯМЗ-6581.10 потужністю 400 к.с. версії Євро-3, новий двигун ЯМЗ-650 має на 37,7% вищу літрову потужність, на 5,5% більший максимальний обертовий момент, меншу на 280 кг масу при зниженні максимальної питомої витрати палива на 2,4%, краще протікання швидкісних і многопараметрових характеристик двигуна. Розрахункове зниження витрат за повний життєвий цикл нового двигуна становить близько 6,5%. В якості перспективного продукту співпраці російських і білоруських машинобудівників в м. Ярославлі вперше був представлений самоскид МАЗ-6501B5 з мотором ЯМЗ-536 екологічного стандарту Євро-4 (нове сімейство середніх рядних двигунів ЯМЗ-530). Це шестициліндровий двигун робочим об'ємом 6,7 літра, потужністю 312 к.с. і з обертовим моментом 1240 Н.м. Для виробництва двигунів ЯМЗ-530 в даний час ведеться будівництво нового заводу в Ярославлі з передбачуваною датою початку серійного виробництва в 3-му кварталі 2010 року. Випробування нового двигуна у складі самоскида успішно проходять у ВАТ МАЗ з квітня цього року.

З квітня 2009 року рестайлінгові автомобілі МАЗ випускаються серійно. Їх відрізняє модернізований екстер'єр та інтер'єр кабіни. На кабіні встановлено новий складовою бампер і блок-фари, змінено облицювання крил закрилок, бічних обтічників шасі, що в сукупності надає автомобілю не тільки особливий зовнішній вигляд, але і забезпечує поліпшення аеродинаміки. Запроваджено нову панель приладів і рульове колесо. Подовжувачі дверей та підніжки входу в кабіну роблять її більш зручною для входу і виходу водія.

 Основною метою впроваджених змін стало рішення цілого ряду експлуатаційних і технологічних завдань. Наприклад, використання пластику на фронтальних панелях разом із застосуванням оцинкованого сталевого листа на дверях, основі і боковинах дозволить довести ресурс по корозійної стійкості всієї кабіни до 15 років. Одночасно з цим більш ніж на 10 одиниць зменшується кількість великих і дорогих штампів.


Статьи похожей тематики:

  • У 2010 році в Ярославлі побудують новий завод дизелів
  • Двигун УМЗ-4216 тепер відповідає екологічним стандартам «Євро-4»
  • ЯМЗ випустив двигун стандарту Euro-4
  • Daewoo Lanos отримає двигун Євро-3
  • "ГАЗель" отримала більш потужний двигун
  • У Росії створено перший двигун стандарту "Євро-4"
  • КрАЗ розробив бюджетну версію популярного самоскида
  • На TIR 2009 МАЗ привезе нові моделі техніки
  • У Білорусі створили перший дизельний двигун Євро-4
  • Porsche допоможе довести двигуни АвтоВАЗу
  • МАЗ в Москві показав перший вітчизняний тягач Євро-3 і середньотоннажний ав ...
  • Lexus RX350 оновиться
  • АВТОВАЗ розробить новий двигун 1,8 л
  • ГАЗ не домовився з ЗМЗ і переходить на двигуни УМЗ
  • Volkswagen представив 1,2-літровий мотор потужністю 105 к.с.



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.