05-01-2011 | Грузовики
Огляд тендерних закупівель автотранспорту. Що закуплять у 2004 році держстр ... Підсумки та перспективи українського ринку запчастин Кращий квартал для BMW Group У 2011 році український авторинок збільшиться до 205 тис. штук. - Прогноз в ... Яким ЗАЗ підійшов до кризи Європейський авторинок. Підсумки 2009 року Кого допустять проводити техогляд в Україну (Тимчасове положення) Економічний звіт Skoda Auto за 2003 рік Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки Банкіри розповіли, яким буде автокредитування найближчим часом ЗАЗ оновлює модельний ряд і колірну палітру У Росії спад автовиробництва. Але не у всіх Українці стали віддавати перевагу старі автомобілі У вересні на автомобільному ринку відбулися революційні зміни Імпортер Volkswagen оприлюднив стратегію на 2003 рік
Ринок комерційних авто в Україну «провалився» нижче за 2003 року
Ситуація на ринку комерційних автомобілів в Україні продовжує погіршуватися, відзначають в AUTO-Consulting. Так, за підсумками червня в цьому сегменті продажу скоротилися на 69%, але за обсягом ринку це гірше 2003 року.
Така ситуація сильно насторожує, оскільки ринок автомобілів для бізнесу - це якийсь «лакмус» стану економіки. На тлі травневого пожвавлення, в червні дилери фіксували скорочення інтересу до сегмента LCV. При цьому, малим попитом користувалися як недорогі автомобілі, так і авто високого цінового діапазону.
Лідерство в сегменті LCV зберігає ГАЗ, з показником 40% ринку. На другому місці пікапи ЗАЗ-11055, яким належить 13% ринку. Тривають активні постачання і комерційних автомобілів Volkswagen, яким вдалося навіть наростити частку до 12,5%.
В AUTO-Consulting констатують, що більше за інших від кризи постраждав сегмент мікроавтобусів і так званих тендерних автомобілів.
За обсягами продажів ринок у червні наблизився до показників 2002 року, хоча в сегменті легкових автомобілів продажі перебувають інтервалі між 2003 і 2004 роками. Серед основних факторів в AUTO-Consulting відзначають скорочення програм автокредитування і спад економічної активності.
Деталі. AUTO-Consulting
Така ситуація сильно насторожує, оскільки ринок автомобілів для бізнесу - це якийсь «лакмус» стану економіки. На тлі травневого пожвавлення, в червні дилери фіксували скорочення інтересу до сегмента LCV. При цьому, малим попитом користувалися як недорогі автомобілі, так і авто високого цінового діапазону.
Лідерство в сегменті LCV зберігає ГАЗ, з показником 40% ринку. На другому місці пікапи ЗАЗ-11055, яким належить 13% ринку. Тривають активні постачання і комерційних автомобілів Volkswagen, яким вдалося навіть наростити частку до 12,5%.
В AUTO-Consulting констатують, що більше за інших від кризи постраждав сегмент мікроавтобусів і так званих тендерних автомобілів.
За обсягами продажів ринок у червні наблизився до показників 2002 року, хоча в сегменті легкових автомобілів продажі перебувають інтервалі між 2003 і 2004 роками. Серед основних факторів в AUTO-Consulting відзначають скорочення програм автокредитування і спад економічної активності.
Деталі. AUTO-Consulting