05-01-2011 | Грузовики

ГАЗ та АІС пропонують заробляти

У результаті зниження бізнес активності багато компаній малого і середнього бізнесу призупинили розширення автопарку. Економне і раціональне розподіл коштів стає головним принципом виходу з кризи. У травні 2009 року Група компаній «АІС» представляє на ринку комерційну техніку ГАЗ з новим двигуном УМЗ. Це дає можливість покупцям техніки економити при купівлі автомобіля і заробляти за допомогою нього деньгі.Группа компаній «АІС» - провідний гравець на українському ринку комерційної і вантажної техніки -  розпочала реалізацію комерційних автомобілів ГАЗ 2009 року випуску з новим економічним  двигуном УМЗ. Перехід на ульяновські двигуни (раніше всі автомобілі російської марки  обладналися двигунами ЗМЗ) дозволить виробнику ефективно управляти собівартістю  автомобілів і пропонувати покупцеві доступний і надійний продукт.

     Бензиновий двигун Ульяновського моторного заводу розроблений конструкторами «Групи ГАЗ» і  являє собою модифікацію ЗМЗ-405. Випробування автомобілів з новим двигуном УМЗ  проводилися на Горьківському автозаводі протягом останніх кількох років. Паралельно  здійснювалася модернізація колишнього двигуна УМЗ. Зміни торкнулися циліндро-поршневої  групи, колінчастого валу, системи електронного врядування. Двигун оснастили компонентами від  кращих світових виробників: форсунками Siemens, датчиками положення дросельної заслінки  компанії Bosch, поршневими кільцями Federal Mogul. Сьогодні ульяновський двигун може  похвастати не просто тим же ресурсом, що і заволжский, - 250 000 км, - він має низку  переваг. Головне - він тяговитее, що найбільш важливо для комерційного транспорту.  Експлуатація автомобілів з таким двигуном істотно дешевше.

   Як підкреслюють конструктори «Групи ГАЗ»: «Оснащення комерційних автомобілів ГАЗа  двигунами УМЗ дозволило помітно знизити собівартість продукції ГАЗ, а також завантажити  власні виробничі потужності. Якщо розглядати з позиції власника, то  Ульяновський двигун знову ж таки вигідніше аналога Заволзького моторного заводу -  комерційна експлуатація і вартість володіння набагато нижче. Сьогодні, в умовах зниження  споживчого попиту, ціновий фактор є вирішальним ".

     Новий двигун дозволяє легко перейти на, так званий, бітоплівний режим - при установці  газобалонного обладнання. Газобензиновий автомобілі дозволять без втрати потужності  використовувати дешевше газове паливо.

   УМЗ-4216 - з 4-циліндровим моноблоком із залитими в нього чавунними гільзами. Головка блоку  циліндрів - алюмінієва восьмиклапанний. Двигуни розраховані на роботу з трикомпонентним  нейтралізатором і відповідають екологічним нормам «Євро-3». У цього двигуна більш високий  крутний момент на низьких оборотах, що для комерційної техніки - найголовніша перевага.  Автовласники можуть бути впевнені в тому, що автомобіль з Ульяновським двигуном легше  подолає круті підйоми і буде себе впевненіше почувати на поганих дорогах і бездоріжжі.  

Подробиці див на ais.com.ua


Статьи похожей тематики:

  • Як роблять двигуни для Таврій і Daewoo Sens
  • Як роблять двигуни МеМЗ. Репортаж із заводу
  • Нове покоління двигунів сімейства ЗМЗ.
  • Тенденції вантажного ринку України. Коментарі експертів
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Bosch почала виробництво заслінки з композитних матеріалів
  • Програма екстреної допомоги власникам Jaguar і Land Rover
  • «ГАЗелі» виповнюється 15 років
  • Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки
  • «АІС» йде назустріч клієнту
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • Діагностика бортового комп&
  • Світова прем&
  • В Україні все більшу популярність набирають шини Federal
  • Тест-драйв: FORD Cargo 1835T - новий флагман у лінійці Ford. Тягач з перспе ...


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.