05-01-2011 | Грузовики
Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок Депутати придумали як змусити позбутися старих авто Для КрАЗу наступають нелегкі часи Прем& Китайський FAW має намір стати лідером на ринку самоскидів КРАЗ втрачає український ринок Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями У 2011 році український авторинок збільшиться до 205 тис. штук. - Прогноз в ... «ГАЗелі» виповнюється 15 років Підсумки та перспективи українського ринку запчастин Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки Тенденції вантажного ринку України. Коментарі експертів Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
Вантажівки тримають курс на село
Група компаній «АІС» - найбільший оператор на ринку комерційних автомобілів, розповіла про стан ринку вантажівок в Україні. Масштабний спад продажів, який спостерігається останні місяці, топ-менеджери схильні називати обвалом. Але ще більше побоювання викликає не сам спад продажів, а трансформація споживчого попиту. Керівник напрямку ГАЗ Сергій Боровик зазначає, що найбільший спад відзначений серед малого і середнього бізнесу, дистриб'юторських компаній. У підсумку, збут скоротився до 400 шт. Місяць легких комерційних автомобілів ГАЗ і 100 шт. Місяць середньотоннажних вантажівок.
Керівник напрямку КАМАЗ Вадим Козир також констатує спад сегменті важких вантажівок повною масою понад 16 т. Реально «живий» сегмент зараз - це лише аграрний сектор, - зазначає пан Козир. У Групі компаній «АІС» прагнуть відповідати реаліям ринку і вже повним ходом переобладнують автомобілі під потреби фермерських господарств. ГАЗ
Сергій Боровик зазначає, що ГАЗ у період кризи став набагато доступнішим конкурентів, перш за все через прив'язку до російського рубля. У підсумку, в порівнянні з іномарками, автомобілі ГАЗ подорожаді не настільки значно, а часом навіть стали дешевшими, ніж у 2008 році. Ці фактори дозволили ГАЗу збільшити свою частку на українському ринку до 24% і потіснити китайські вантажівки.
Крім того, в квітні Група компаній «АІС» вже почала вести закупівлі автомобілів 2009 року, що інші оператори ще не скоро будуть робити. Автомобілі нового модельного року «ГАЗель» постачаються в Україні тільки з 2,9-літровим двигуном УМЗ-4216 Євро-3 (123 к.с.) і будуть представлені на ринку паралельно з колишнім поколінням. Однак ціна новинки досягає 85000 грн., Проти 59900 грн. за стоковий «ГАЗель» 2008 року випуску.
За словами Сергія Боровика, в 2009 році сегмент LCV в Україну складе 10-12 тис. автомобілів, з яких ГАЗ продасть більше 5 тис. штук.
У компанії відзначають інтерес до їх техніці в аграрних підприємств. Крім того, Група компаній «АІС» у квітні почала серійне виробництво власного самоскида на шасі ГАЗ, на додаток до існуючих на ринку модифікаціям Горлівського та Карлівської заводів.
Сергій Боровик упевнений, що ГАЗ вийде сильнішим з кризи і у нього зараз найоптимальніше цінову пропозицію. При ціні «ГАЗелі» у 59900 грн., У неї немає конкурентів в Україні, - відзначають в «АІС».
КАМАЗ
Вадим Козир підкреслює, що складнощі на ринку виникли навіть не через спад продажів, а через системної трансформації попиту. Раніше, 80-85% всіх КАМАЗів призначалися для будівельного сектора, що накладало свій отмечаток на політику замовлень. У Україні йшли самоскиди, бетонозмішувачі, важкі тягачі, автокрани. Зараз, попит на таку техніку прагне до нуля. І в Україні зараз за оцінками «АІС» майже 500 одиниць такої техніки у різних дилерів. У той же час, в компанії відзначають інтерес до вантажівок в аграрному секторі, але проблема в тому, що на складах накопичилися якраз будівельні машини.
У складних умовах, «АІС» знайшла власний шлях виходу з кризи і початку переобладнати сідельні тягачі в аграрні самоскиди. За короткий період були розроблені, реалізовані і сертифіковані самоскиди АС-10 і АС-14. Виробництво самоскидних кузовів налагодили на підприємстві в Полтавській області. Автомобілі непогано себе зарекомендували і вже надійшли у продаж. Вартість переобладнаного самоскида українського виробництва вийшла на рівні 299 тис. грн, тоді як російський автомобіль пропонують за 310 тис. грн. Показово й те, що такий «колгоспник» ще й зі спальним місцем і це додаткова перевага. Зараз у «АІС» готуються до переобладнання шасі, бортових авто і навіть бетонозмішувачів. «Коли стоїть питання зняти міксер покласти на склад до кращих часів, переобладнати і продати автомобіль, або не продати його ще років зо два, то ми вибираємо перший варіант» - зазначає Вадим Козир.
В умовах відсутності кредитування, Група компаній «АІС» почала пропонувати техніку в безпроцентну розстрочку. Цей крок вже оцінили постійні клієнти, які за допомогою цієї техніки тепер зможуть заробити гроші у кризовий час.
У компанії впевнені, що свого часу зробили правильну ставку на російську техніку. На найближчу перспективу вона отримала преференції через курс рубля, на тлі іномарок з Далекого зарубіжжя. Ми відзначаємо тенденцію, коли до нас повертаються клієнти, раніше вибирали китайські та інші автомобілі. Це вселяє оптимізм, - резюмують в «АІС».
Деталі. AUTO-Consulting
Докладніше про новий самоскиді АС-10
Сергій Боровик зазначає, що ГАЗ у період кризи став набагато доступнішим конкурентів, перш за все через прив'язку до російського рубля. У підсумку, в порівнянні з іномарками, автомобілі ГАЗ подорожаді не настільки значно, а часом навіть стали дешевшими, ніж у 2008 році. Ці фактори дозволили ГАЗу збільшити свою частку на українському ринку до 24% і потіснити китайські вантажівки.
Крім того, в квітні Група компаній «АІС» вже почала вести закупівлі автомобілів 2009 року, що інші оператори ще не скоро будуть робити. Автомобілі нового модельного року «ГАЗель» постачаються в Україні тільки з 2,9-літровим двигуном УМЗ-4216 Євро-3 (123 к.с.) і будуть представлені на ринку паралельно з колишнім поколінням. Однак ціна новинки досягає 85000 грн., Проти 59900 грн. за стоковий «ГАЗель» 2008 року випуску.
За словами Сергія Боровика, в 2009 році сегмент LCV в Україну складе 10-12 тис. автомобілів, з яких ГАЗ продасть більше 5 тис. штук.
У компанії відзначають інтерес до їх техніці в аграрних підприємств. Крім того, Група компаній «АІС» у квітні почала серійне виробництво власного самоскида на шасі ГАЗ, на додаток до існуючих на ринку модифікаціям Горлівського та Карлівської заводів.
Сергій Боровик упевнений, що ГАЗ вийде сильнішим з кризи і у нього зараз найоптимальніше цінову пропозицію. При ціні «ГАЗелі» у 59900 грн., У неї немає конкурентів в Україні, - відзначають в «АІС».
КАМАЗ
Вадим Козир підкреслює, що складнощі на ринку виникли навіть не через спад продажів, а через системної трансформації попиту. Раніше, 80-85% всіх КАМАЗів призначалися для будівельного сектора, що накладало свій отмечаток на політику замовлень. У Україні йшли самоскиди, бетонозмішувачі, важкі тягачі, автокрани. Зараз, попит на таку техніку прагне до нуля. І в Україні зараз за оцінками «АІС» майже 500 одиниць такої техніки у різних дилерів. У той же час, в компанії відзначають інтерес до вантажівок в аграрному секторі, але проблема в тому, що на складах накопичилися якраз будівельні машини.
У складних умовах, «АІС» знайшла власний шлях виходу з кризи і початку переобладнати сідельні тягачі в аграрні самоскиди. За короткий період були розроблені, реалізовані і сертифіковані самоскиди АС-10 і АС-14. Виробництво самоскидних кузовів налагодили на підприємстві в Полтавській області. Автомобілі непогано себе зарекомендували і вже надійшли у продаж. Вартість переобладнаного самоскида українського виробництва вийшла на рівні 299 тис. грн, тоді як російський автомобіль пропонують за 310 тис. грн. Показово й те, що такий «колгоспник» ще й зі спальним місцем і це додаткова перевага. Зараз у «АІС» готуються до переобладнання шасі, бортових авто і навіть бетонозмішувачів. «Коли стоїть питання зняти міксер покласти на склад до кращих часів, переобладнати і продати автомобіль, або не продати його ще років зо два, то ми вибираємо перший варіант» - зазначає Вадим Козир.
В умовах відсутності кредитування, Група компаній «АІС» почала пропонувати техніку в безпроцентну розстрочку. Цей крок вже оцінили постійні клієнти, які за допомогою цієї техніки тепер зможуть заробити гроші у кризовий час.
У компанії впевнені, що свого часу зробили правильну ставку на російську техніку. На найближчу перспективу вона отримала преференції через курс рубля, на тлі іномарок з Далекого зарубіжжя. Ми відзначаємо тенденцію, коли до нас повертаються клієнти, раніше вибирали китайські та інші автомобілі. Це вселяє оптимізм, - резюмують в «АІС».
Деталі. AUTO-Consulting
Докладніше про новий самоскиді АС-10