Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

ГАЗ і КАМАЗ вступили в конкуренцію за бюджетні гроші

Що входить до групи ГАЗ компанія «Автодизель» подала у ВЕБ заявку на 10 млрд руб. для запуску у виробництво нового сімейства 530-х дизельних двигунів (4,43-6,45 л) ще півроку тому. Проект, як інноваційний, «повинен отримати підтримку з боку держави», заявив у грудні прем'єр-міністр Володимир Путін. Але тепер проект знаходиться в підвішеному стані через «бюрократичної інфантильності менеджменту ВЕБа, підтримуваної Мінпромом», не приймають рішення, заявила заступник голови правління групи ГАЗ Олена Матвєєва.    ВЕБ зажадав від групи ГАЗ погодити проект з «Ростехнологіями» (володіють 30,9% акцій «Автодизеля»), а потім заявив, що вибере між проектом ГАЗу і двигуном, який випускає спільне підприємство (СП) «Камаза» та американською Cummins (потужність - 10 000 двигунів на рік), розповів директор дивізіону «Силові агрегати» групи ГАЗ Ігор Кульган.

   З 2010 р. Росія повинна перейти на виробництво автотехніки з двигунами стандарту «Євро-4». Двигун ГАЗу, розроблений разом з австрійською AVL, може легко бути доведений навіть до «Євро-6» і поставлятися на експорт, каже Кульган. Завод під нього ГАЗ почав будувати рік тому (потужність - 80 000-110 000 двигунів на рік). Обладнання вже замовлено і виготовлено (основний постачальник - італійська Comau), сплачений 10%-ний аванс. «Якщо гроші надійдуть зараз, то група ГАЗ готова запустити двигун у виробництво вже восени», - говорить Кульган. ГАЗ навіть погодився закласти в ВЕБе свій пакет акцій «Автодизеля» (у групи - 61,64%), додає він.

     Двигуни «Автодизеля» краще за всіма параметрами, включаючи ціну, впевнений Кульган. Щоб довести двигуни Cummins до рівня «Євро-4», на них необхідно встановлювати нейтралізатор газів з використанням сечовини, що замерзає при температурі мінус 11 градусів, розповідає Кульган. Значить, потрібно технологія підігрівання, а це ще 2500 євро додаткових витрат на машину, зазначає він. Нарешті, у СП Cummins і «Камаза», по суті, викрутки збірка двигунів, що поставляються з Китаю, резюмує Кульган.

     Гендиректор «Камаза» Сергій Когогін головним достоїнством свого двигуна вважає те, що він вже випускається. Заявка у ВЕБ буде подана на цьому тижні, на локалізацію моторів Cummins компанія просить всього 2,5 млрд руб., 1,2 млрд руб. в проект вже вкладено, говорить він.


Статьи похожей тематики:

  • У Росії створено перший двигун стандарту "Євро-4"
  • ЯМЗ випустив двигун стандарту Euro-4
  • КАМАЗ створює СП з виробництва двигунів Cummins
  • "ГАЗ" не отримав кредит на випуск дизельних моторів
  • "ГАЗ" і "КамАЗ" отримають гроші на розвиток програми ди ...
  • «ГАЗ» буде робити дизелі для легкових авто
  • Мінський моторний завод також створює СП з Cummins
  • Група ГАЗ переглянула пріоритети. Ставка робиться на комерційний транспорт, ...
  • Daimler веде переговори про купівлю ще 15% акцій КАМАЗу
  • ЗМЗ в 2010 році збільшить виробництво на 42%
  • На "ІжАвто" ВАЗ-2107 почнуть випускати в січні 2011 року
  • КАМАЗ просить 10 млрд. рублів на оновлення модельного ряду
  • У 2010 році в Ярославлі побудують новий завод дизелів
  • КАМАЗ створює СП з Federal-Mogul
  • Російські автозаводи вимагають квоти на виробництво авто Євро-2 до 2010 рок ...



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.