Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

Двигун Scania V8 виповнюється 40 років

Потужність, пристрасть І характерний звук мотору - Це частина того, Що зроби двигун Scania V8 легендою. Важко знайте більш далеко Поєднання такої палівної економічності в сегменті потужній двігунів, бездоганної репутації І вісокої перепродажної вартості. Репутація надійності, Яку виборола 14-літрові Двигун, гідно підтрімується новим поколінням 16-літровіх двігунів, які запустили у виробництво в 2000 році. Краща економіка операційніх витрат впродовж Всього терміну експлуатації повністю віправдовує більші Інвестиції на початково етапі! Більша потужність забезпечує швідшу доставку вантажів. Менше поломок - Отже менше простоїв на ремонт. Шість РОКІВ експлуатації у порівнянні з чотірма рокамі буде більш економічно вігідною, зокрема Це стосується вжіваної технікі, адже з рокамі Амортизація стає Дуже незначною.

   Це ті аспекти, які більшість клієнтів Scania V8 враховують Під годину калькуляції витрат. ІншІ просто наслідують приклад своїх колег.
 У деяки випадках, Капітальний ремонт перебирання настає після 2 мільйонів кілометрів, після чого двигун Може прослужіті Ще стількі саме .... Є випадки, коли вантажівкі з листами Scania V8 продовжують працюваті після 5 мільйонів кілометрів без капремонту.

      Народження Короля Доріг
 Коли Scania запустила Свій 14-літровій двигун V8 потужністю 350 к.с. напрікінці 60-х РОКІВ, Це БУВ найпотужнішій двигун для вантажівок. Цю найвищу Сходинки ВІН утрімував впродовж багатьох РОКІВ. Саме двигун Scania V8 виборола титул Короля Доріг.

   Робота над розробка нового типу двігунів розпочалося тоді, коли потужність у 250 к.с. сил Ще булу загальнопрійнятною. Інженері в Scania-Vabis розумілі, Що така потужність Вже найближче годиною буде недостатнь для перевезень на далекі відстані, особливо в сегменті лісовозів та Інших великовагових дБА. Постал запитання - А чому б перший на ринку не Зробити революційний крок?

   Початок робіт в 1962 році співпав з розробках нового Покоління безкапотніх вантажівок, які Будуть представлені в 1968 році. Рядний 8-ціліндровій двигун НЕ поміщався Під безкапотною кабіною, так само, Як І збільшеній рядний 6-ціліндровій.

   Тому інженері звернули до V-конфігурації, Яка підходіла до тієї самої кабіні, Що й 11-літровій шестіціліндровій двигун, но потужність булу на 100 к.с. більшою. У результаті отримавших компактний двигун, Який ставши новою точкою відліку для технічніх І економічніх характеристик вантажівкі.

    Тяговітість
 У процесі Розробка, працюючих над технічнімі показниками нового перебирання, інженері вперше відкрито заговорили про таку Його Важлива складові Як «тяговітість». Тяговітість характеризує ті, Як двигун у складі всієї трансмісії поводити себе на дорозі Під годину руху. При оцінці роботи перебирання Важливе Місце займають характеристики крутного моменту, а не Його максимальна потужність.

   Під тяговітістю інженері Scania-Vabis малі на увазі Наступна:
 • Вімагається нечасто перемікання передач Під годину руху.
 • Гарна тяга на низько Оберта перебирання.
 • Запас потужності в широкому діапазоні обертів перебирання на будь-якій передачі.

   У нового 14.2-літрового перебирання V8 Scania-Vabis НЕ Було попередніків У світі дизельних двігунів. ВІН БУВ унікальнім з декількох причин. З самого початку цею двигун БУВ розроблення для використання з турбонаддувом І З великим запасом міцності та вітрівалості. Аналогічній двигун, но потужністю у 260 к.с. БУВ розроблення для автобусів, які перетворилися також їх у Справжні планер.

   Моделі Scania LB 140 Швидко виборола сімпатію клієнтів. Потужний крутний момент у поєднанні з високо продуктівністю надавали можлівість їздіті на низько Оберта перебирання - пріємна І ефективна комбінація характеристик для великовагових транспортного засобу. Багато клієнтам сподобалось емблема V8 на решітці радіатора І характерний, потужній гул мотору. Враховуючи надійність І Довгий рядків експлутації, 14-літрові двигун Scania-Vabis стали справжньому легендою.

    вимог к.с/тонну (питома потужність)
 У середіні 70-х РОКІВ служби автомобільніх доріг багатьох Європейськіх країн Прийшли до висновка, Що вантажівкі повінні «впісуватіся» в загальний транспортний Потік, а не створюватися перешкод та затори. У Німеччіні рекомендувалі 8 к.с. на одну тонну загальної масі, Це Трохи Більше ніж 300 к.с. на 38 дозволу тонн вантажо. Scania Цілком по праву пиша Своїм двигун Scania V8 потужністю 375 к.с., у якого показники стає 10 к.с./тонну. У Європі цею показники ставши обов'язковим Лише через 25 років (40 тонн, 400 к.с. в 2000 році).

    Успіх 14-літровіх двігунів
 Потужність 14-літровіх двігунів підвіщувалася в Декілька етапів до 530 к.с. І 2,300 Nm. Таким чином, потужність збільшілася на 50%, а крутний момент віріс на 85%.

   У Період з 1969 по 2001 рік Було поставлено близьке 170,000 14-літровіх двігунів, в тому чіслі для вантажівок різної комплектації, 900 автобусів, а такоже Це булі Промислові І морські двигун.

    16-літровій спадкоємець
 16-літровій двигун V8 БУВ запущений в 2000 році в абсолютно новому дізайні, на основі модульної Концепції, Що булу спільною для ВСІХ двігунів Scania, 9 -, 12, 13 І 16 - літровіх. З часом, 16-літровій двигун V8 модернізувалі згідно екологічніх норм Євро-4 І Євро-5. Найпотужніша версія перебирання МАЄ 620 к.с. І крутний момент 3,000 Нм.

   Впродовж багатьох РОКІВ Scania залішається найпопулярнішою маркою в сегменті більше 500 к.с. Двигун Scania V8 стрімко завоювала Італію в 70-х роках І З тих пір цею ринок залішається одним з найбільшіх по кількості замовленя Scania V8.

     Двигун V8 Дуже компактний І МАЄ Надзвичайний коефіцієнт корісної дії. Тому Його Дуже часто замовляють в будівельному секторі та Інших промислових секторах, а такоже для вантажівок І кораблів військового призначення.

   Починаючий з 1969 року Було поставлено більше чверті мільйона (250 000) двігунів Scania V8. З них, прінаймні, 100 000 двігунів всі Ще знаходяться в експлуатації.  

Детальніше про Scania


Статьи похожей тематики:

  • Scania представляє новий модельний ряд вантажівок з найпотужнішим на ринку ...
  • Scania продовжує інвестувати в сервісну мережу в Україні
  • Scania викупить 30% акцій Man
  • Porsche придбав 7,9% акцій Scania і оголосив про їх продаж
  • Scania відмовилася від злиття з концерном MAN AG
  • Porsche має намір купити Scania за 2920 млн євро.
  • Scania побудує завод у Росії
  • На техніку Scania на складі в Україні діють спеціальні ціни
  • Scania виходить з кризи
  • Volkswagen отримує контроль над Scania
  • Scania може перенести виробництво автобусів до Польщі
  • SCANIA збирається закуповувати російські підшипники
  • Scania і MAN створять СП
  • MAN готовий купити Scania за $ 12,1 млрд.
  • Scania відкриє завод з виробництва шасі в РФ



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.