Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

До 1 липня Група ГАЗ самостійно вийде з кризи

За підсумками вчорашнього візиту прем'єр-міністра Росії Володимира Путіна в Самарську область, де він обіцяв не кидати в біді АвтоВАЗ і виділити понад 20 мільярдів рублів в прямих вливаннях, Група ГАЗ також повідомила про успішні результати спілкування з владою. Путін обіцяв допомогти ГАЗу, забезпечивши нижньогородців держзамовленням практично на всі види продукції. "Прийнято рішення про надання" Групі ГАЗ "державних гарантій на реструктуризацію заборгованості, збільшення обсягу держ. Закупівель продукції компанії на 9 млрд. рублів.
Вже влітку вийде на беззбитковий рівень." Група ГАЗ "реалізує власну антикризову програму, яка дозволить забезпечити беззбитковість операційної діяльності на всіх виробничих майданчиках з 1 липня 2009 року і сформувати позитивний грошовий потік для розрахунків з кредиторами та зменшення кредитного портфеля ".      Основні заходи по виходу з кризи "по-газовского" такі: скорочення витрат в 2009 році, у тому числі зниження собівартості продукції на 20%, реструктуризація виробничих майданчиків (економічний ефект - 3 млрд. руб.), Зниження робочого капіталу на 50 %, виробництво продуктів з найбільш високою рентабельністю, впровадження програм підвищення кваліфікації персоналу з метою збереження кадрового потенціалу в умовах напруженості на ринку праці.

 Головна надія ГАЗу - продажу "бюджетної ГАЗелі" за 6 000 доларів. Інша техніка, за розрахунками ГАЗу, повинна також подешевшати, правда, не так серйозно, але все ж, на 20 відсотків. Правда, це відноситься до найменш популярному в обивателів сектору запчастин і спецтехніки (вантажний автомобіль УРАЛ, екскаватор ЕК-12, автогрейдер ДЗ-98, двигун УМЗ 4216 та інших). Маркетологи "Групи ГАЗ" розраховують, що зниження цін стане головним чинником на користь придбання їхньої продукції.

 Такі заходи дозволять ГАЗу вийти на беззбитковий рівень вже до 1 липня 2009 року і далі почати отримувати прибуток. До того часу загальна ситуація з попитом на комерційну техніку почне поліпшуватися і ГАЗ буде готовий запропонувати ринку продукцію за адекватними цінами.
 Важливим моментом держпідтримки для ГАЗу стане закупівля техніки за бюджетні кошти, що дозволить сформувати портфель замовлень і вийти на рівень 2008 року по виробництву. А це вже дуже непоганий показник. Відновлення виробництва на головних заводах, підтягне суміжні виробництва, що входять до групи ГАЗ і також виведе їх із кризи до кінця року. Ось така перспектива.    

Як роблять ГАЗель. Репортаж із заводу


Статьи похожей тематики:

  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • Новий капотник УРАЛ
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • Покупці ГАЗель отримують знижки, безкоштовні ТО і ГБО за півціни
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • Путін ще раз заявив про підтримку автопрому. Гроші треба витрачати тільки н ...
  • Підсумки та перспективи українського ринку запчастин
  • Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки
  • «Антикризова» ГАЗель-Економ вже доступна по всій Україні за ціною від 83 90 ...
  • Фінансові результати АвтоВАЗу за 2001 рік
  • Nissan оприлюднив новий бізнес-план до 2012 року - Nissan GT 2012
  • Двигун УМЗ-4216 тепер відповідає екологічним стандартам «Євро-4»
  • «ГАЗелі» виповнюється 15 років
  • УРАЛ розширює список спецтехніки.



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.