05-01-2011 | Грузовики

ГАЗ уточнив, що за $ 6000 буде "Газель"

Сьогодні ми повідомили, що в 2009 році ГАЗ виведе на ринок комерційний автомобіль за $ 6000, припустивши, що єдиною моделлю, здатної вписатися в цю ціну і має високу ступінь годовності є ГАЗ-2332. Проте вже через кілька годин прийшов спростування. Президент ВАТ «ГАЗ» Микола Пугін відкрив "завісу":
   «Керівництво поставило перед нами завдання: зробити автомобіль таким, щоб не ламався, не іржавів і був недорогим», - підкреслив Микола Пугін, додавши, що автомобіль повинен бути випущений вже в 2009 році. Цим автомобілем стане "ГАЗель".    Зниження вартості автомобіля ГАЗ має намір домогтися за рахунок здешевлення металу і ряду комплектуючих, переходу на двигуни Ульяновського моторного заводу, а також зниження внутрішньовиробничих витрат. У «Групі ГАЗ» розроблена програма подальшого вдосконалення ульяновського двигуна, яка буде здійснюватися в 2009 році. Реалізовані поліпшення дозволять знизити відпускну ціну «Газелей» на 10% в 2009 році.
Перший заступник голови правління групи ГАЗ Вадим Сорокін відкрив ще кілька секретів здешевлення. «Ми аналізуємо потреби [сільгоспвиробників] і намагаємося зрозуміти: а чи потрібен їм гідропідсилювач керма, для того щоб проїхати 15-30 км від ферми до будинку?» - Наводить приклад Сорокін. Чи потрібні красиві мигдалеподібні фари клієнту, для якого головний чинник - ціна, запитує він. «Напевно, можна обійтися і більш дешевими круглими», - зауважує Сорокін. Ще один приклад - переклад «Газелей» на безкамерні шини. Нарешті, за його словами, в 2009 р. компанія планує укомплектувати більшу частину «Газелей» двигунами УМЗ-4216 (випускають «Волзькі мотори» Дерипаски). Вони стоять 25 000 руб. - Значно дешевше пропозиції традиційного постачальника - ЗМЗ.

   В даний час сама бюджетна модифікація «Газелі» (бортовий вантажівка з бензиновим двигуном УМЗ стандарту Euro-3) коштує близько 356 тис. руб., Тобто більше $ 9,9 тис.. Крім того, девальвація рубля дозволить ще знизити витратну частину, в той час, як вартість імпортних конкурентів будуть збільшуватися. Поки відкритим залишається питання якості "надбюджетних" авто. Але ще раз нагадаємо, що на початку 2000-х за "ГАЗель" просили $ 4500-5000.  

Як роблять "ГАЗель". Репортаж із заводу


Статьи похожей тематики:

  • Сьогодні ГАЗ випустить першу ГАЗель-Економ
  • Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • ГАЗ і ЗМЗ. Громадськість "розвели" PR-ом. Причини конфлікту
  • ГАЗ і ЗМЗ посварилися. Конвеєри простоюють
  • Підсумки виробництва групи "Северсталь-Авто" за 2002 р.
  • Покупці ГАЗель отримують знижки, безкоштовні ТО і ГБО за півціни
  • «ГАЗелі» виповнюється 15 років
  • ГАЗ почав учтанавлівать на ГАЗелі нові двигуни
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Двигун УМЗ-4216 тепер відповідає екологічним стандартам «Євро-4»
  • «Антикризова» ГАЗель-Економ вже доступна по всій Україні за ціною від 83 90 ...
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Прем&
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.