05-01-2011 | Грузовики

Daimler передумав купувати КАМАЗ

Угода між німецьким Daimler AG і татарським "КамАЗом" може затягтися на невизначений термін. Труднощі на світових авторинках змусили зарубіжний автоконцерн переглянути своє ставлення до придбання пакету акцій у російському підприємстві. Втім, ця покупка може і зовсім не відбутися, вважають експерти.В умовах фінансової кризи найсильніше постраждали виробники комерційних автомобілів. Однією з жертв проблем у глобальній економіці може стати партнерство між російським «КамАЗом» та німецьким Daimler AG, повідомляють німецькі ЗМІ. Найбільший у світі виробник комерційного транспорту компанія Daimler AG через брак інвестицій може відкласти проект з придбання частки в татарському «КамАЗі» на невизначений термін, оскільки ця угода перестала входити в число пріоритетів компанії, пише з посиланням на компетентне джерело в концерні німецьке видання Handelsblatt . За даними газети, до такого висновку схиляється все більше число керівників німецької компанії.

   «Російський ринок залишається для нас дуже цікавим, - цитують представника концерну німецькі телеканали. -

         В даний час просто вирішується питання про те, чи будемо ми, як збиралися, набувати пакет акцій ВАТ «КамАЗ» або побудуємо в Росії власний завод з виробництва вантажівок ».

       Втім, у російському представництві німецького концерну інформацію про те, що угода може затягнутися на невизначений термін, не підтвердили. «Після того як« КамАЗ »запропонував купити частину його акцій, ми почали вивчати цю можливість. До кінця року наші експерти складуть думку з приводу угоди з російським виробником, після чого ми оголосимо про своє рішення з цього приводу », - пояснили в ЗАТ« Мерседес-Бенц Рус ".

     Планувалося, що Daimler спочатку придбає 42% акцій «КамАЗу», а потім доведе цей пакет до 50% акцій плюс одна. До середини жовтня німецькі фахівці повинні були провести комплексну юридичну оцінку угоди, а потім зробити «КамАЗ» офіційну пропозицію про покупку. Такі дані з посиланням на керівництво російської інвестиційної групи «Трійка Діалог», що володіє 54,4% акцій «КамАЗ», передавав «Інтерфакс». «Ми сподіваємося закрити операцію в жовтні», - сказав на початку осені голова ради директорів "Трійки Діалог" Рубен Варданян.

     За оцінкою аналітиків, за частку в "КамАЗі» німці повинні були заплатити близько $ 2 млрд. За деякими даними, з-за обвалу на світових фондових ринках у вересні Daimler спробував домовитися про зменшення ціни пакета. Однак очевидно, що тоді змовитися про прийнятну для обох партнерів ціні так і не вдалося.

         Тепер же німці, швидше за все, зовсім відмовляться від частки в татарському підприємстві, переконані фінансові аналітики.


Статьи похожей тематики:

  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • Представництво Даймлер-Крайслер АГ в Україні представило нового офіційного ...
  • "Ростехнології" хочуть отримати контрольний пакет "КамАЗа&qu ...
  • Автомобільної галузі катастрофічно не вистачає кадрів
  • «Ключовий момент» настав!
  • Для КрАЗу наступають нелегкі часи
  • Частку Renault в капіталі АвтоВАЗу можуть зменшити
  • Nissan викупить частину акцій "АвтоВАЗу"
  • LDV може заявити про банкрутство
  • Як російські автозаводи освоюють нові моделі.
  • Які рішення знайшли автовиробники на конференції «AutoPROm.UA-2009»?
  • РусПромАвто тепер належить одному господареві. До чого це призведе
  • Daimler купує 10%-у частку в "КамАЗі" замість 42%-ої
  • Mercedes-Benz запропонував принципово новий характер клубного спілкування


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.