05-01-2011 | Грузовики
Автомобильные амортизаторы, современная классификация Автомобильные амортизаторы, современная классификация Автомобильные амортизаторы, современная классификация МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався Как перезалить антифриз своими руками Кризис и немецкий автопром Новий капотник УРАЛ Циркуляционный насос | Что нужно знать о выборе? Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008 У 2010 році в Ярославлі побудують новий завод дизелів У Росії створено перший двигун стандарту "Євро-4" Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року Автомобильные амортизаторы, современная классификация ПАЗ має намір активізувати продажі в Україну АВРОРА МАЗи почали комплектувати новими моторами ЯМЗ-536
ЯМЗ випустив двигун стандарту Euro-4
На ярославському моторному заводі «Автодизель» «Групи ГАЗ» здійснено запуск першого російського рядного чотирициліндровий двигун ЯМЗ-534 стандарту Euro-4. Як говориться в прес-повідомленні, двигун ЯМЗ-534 стандарту Euro-4 встановлено у випробувальному боксі експериментального цеху «Автодизеля» для проведення тривалих випробувань.
Двигуни сімейства ЯМЗ-530 розроблялися у співпраці з однією з провідних інжинірингових фірм Європи австрійської AVL List GmbH. За основними технічними та експлуатаційними характеристиками двигуни сімейства ЯМЗ-530 відповідають кращим світовим аналогам. Їх серійне виробництво почнеться на новому підприємстві «Групи ГАЗ», яке в даний час будується в Ярославлі, у другому кварталі майбутнього року. Проектна потужність першої черги виробництва - 80.000 двигунів на рік.
Це - один з найважливіших проектів «Групи ГАЗ», інвестиції в який складають близько 11 млрд руб.
Двигуни сімейства ЯМЗ-530 знайдуть широке застосування як в продукції, що випускається підприємствами «Групи ГАЗ» - вантажні автомобілі «ГАЗ» і «Урал», автобуси «ПАЗ», «КАВЗ» і «ЛіАЗ» та дорожньо-будівельна техніка - так і у зовнішніх споживачів - на білоруських автомобілях «МАЗ», тракторах, стаціонарних енергетичних установках і спеціальних шасі.
Це - один з найважливіших проектів «Групи ГАЗ», інвестиції в який складають близько 11 млрд руб.
Двигуни сімейства ЯМЗ-530 знайдуть широке застосування як в продукції, що випускається підприємствами «Групи ГАЗ» - вантажні автомобілі «ГАЗ» і «Урал», автобуси «ПАЗ», «КАВЗ» і «ЛіАЗ» та дорожньо-будівельна техніка - так і у зовнішніх споживачів - на білоруських автомобілях «МАЗ», тракторах, стаціонарних енергетичних установках і спеціальних шасі.