05-01-2011 | Грузовики
Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008 Для КрАЗу наступають нелегкі часи МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався КРАЗ втрачає український ринок Депутати придумали як змусити позбутися старих авто АвтоКрАЗ робить ставку на спецтехніку У Києві відкрився салон вантажних автомобілів TIR 2006 (оновлено) МАЗ до кінця 2008 року планує виготовити дослідні зразки машин стандарту Єв ... Тест-драйв: FORD Cargo 1835T - новий флагман у лінійці Ford. Тягач з перспе ... На виставці TIR-2008 буде представлено відразу кілька новинок МАЗ Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок На TIR 2009 МАЗ привезе нові моделі техніки Новий капотник УРАЛ КАМАЗ представив модернізовані новинки техніки на українському ринку
«АІС» стала офіційним дилером МАЗ в Україну
Фінал поточного року ознаменувався важливою подією для корпорації «АІС» - днями було підписано дилерську угоду між корпорацією та Мінським автомобільним заводом. За результатами домовленостей компанія отримала статус офіційного дилера марки «МАЗ» в Україну, яка стала 20-м брендом у продуктовому портфелі корпорації.
Мінський автомобільний завод - лідер у виробництві вантажної, автобусної, тролейбусної та причіпної техніки. Гамма автомобілів, що випускаються включає сідельні тягачі, бортові, середньотонажні низькорамні автомобілі, самоскиди, лісовози, сортиментовози, автомобілі підвищеної прохідності, автомобілі-шасі під комплектацію всілякого спецустаткування і установок. Всього МАЗ випускає більше 250 модифікацій автомобілів та понад 60 модифікацій причіпної техніки, в день з конвеєра білоруського заводу сходить 100 нових машин. За словами заступника генерального директора корпорації «АІС» з вантажних автомобілів Вадима Михайловича Козиря , український ринок вантажних автомобілів активно розвивається. Своїм ростом він зобов'язаний розвитку різних галузей господарства (промисловості, сільського господарства, будівництва, сфери обслуговування, торгівлі). Приміром, в останні роки в Україні невпинно зростає кількість будівельних компаній. Якщо у 2000 р., за даними Держкомстату, їх налічувалося 21 716 компаній, то в 2006 р. підприємств, які займалися будівництвом, дорівнювало 35 875. Разом із зростанням кількості будівельних компаній ростуть і середньомісячна номінальна заробітна плата найманих робітників (у 2006 р. вона становила 958,01 грн. Проти 230,17 грн. - У 2000 р.), а також обсяги основних засобів компанії (28167 млн. грн - у 2006 р., проти 15462 млн. грн. - у 2000 р.).
За 10 місяців 2007 р. в Україні реалізовано 12,5 тис. вантажних автомобілів. Рівень продажів цього року на 10% випереджає динаміку минулого. За аналогічний період минулого року було реалізовано 11,5 тис. вантажних автомобілів. Якщо розглядати продажу по класах у жовтні цього року, то рівень продажів вантажівок в класі GWV 3,6-8 т виріс на 5%; в класі GWV 8-16 т, навпаки, спостерігається зниження на 8%, а в класі GWV понад 16 т рівень продажів підвищився на 37%. Розподіл продажів вантажної техніки за призначенням виглядає наступним чином: найбільшим попитом користувалися самоскиди (їх частка в загальній структурі - 25,11%), за ними слідують сідельні тягачі (займана частка - 22,14%), за лідерами слідують фургони (частка - 18 , 79%) і бортові вантажівки (займана частка - 15,08%).
Завдяки співпраці корпорації «АІС» і МАЗ, вже незабаром вдасться істотно розширити лінійку представленої в країні автоспецтехнкі і вантажних автомобілів. Перша партія з 30 автомобілів МАЗ з'явиться в Україні вже на початку наступного року. Це будуть: сідельні тягачі МАЗ 642208-230, МАЗ 642205-222, МАЗ 643008-060-020, МАЗ 543205-220, c напівпричепами МАЗ 975800-030, МАЗ 938662-015, МАЗ 938660-044, призначені для перевезення у складі автопоїзда різних вантажів масою до 29,5 тонни; МАЗ 543205-220 - двовісний тягач, оснащений двигуном ЯМЗ 238ДЕ2, «ЄВРО-2» потужністю 330 к.с.; тривісні сідельні тягачі МАЗ 642208-230, МАЗ 643008-060-020, що комплектуються 8-циліндровий турбодизельними двигунами ЯМЗ-7511.10 («ЄВРО-2»). А також:
Самоскидний автопоїзд у складі тривісного сідельного тягача МАЗ 642205-222, оснащений двигунів ЯМЗ-238ДЕ2 («ЄВРО-2») та гідрообладнання для роботи з причепом напівпричепом МАЗ 950600-020 вантажопідйомністю 28 т.
Самоскиди МАЗ 551605-280 (вантажопідйомність 20 т) і МАЗ 555102-220, (вантажопідйомністю до 10 т), призначені для перевезення всіляких сипучих вантажів.
Бортовий автомобіль МАЗ 533605-221, відповідний вимогам TIR, використовується для перевезення різних видів вантажів в системі транзитних перевезень.
Середньотонажні бортові автомобілі МАЗ 437041-261 вантажопідйомністю 4,8 т, призначені для міських і приміських перевезень різних вантажів.
У 2008 р. корпорація «АІС» планує завезти та реалізувати близько 300 автомобілів МАЗ. Крім згаданих вище моделей, це будуть:
• великовантажні бортові автомобілі (534008, 631019, 533603 (-5, -8))
• двовісні сідельні тягачі (5440, 5432)
• тривісні сідельні тягачі (642205, 643008)
• напівпричепи (938660, 950600, 975800)
• самоскиди (6516А8, 6501, 555102-225)
• середньотоннажні вантажні автомобілі (447131,437141)
• пасажирську техніку (автобуси: МАЗ 256, МАЗ 203, МАЗ 107, МАЗ 251)
• автокрани (КС-3579, КС-45729, КС-55727)
Подробиці див на ais.com.ua
Мінський автомобільний завод - лідер у виробництві вантажної, автобусної, тролейбусної та причіпної техніки. Гамма автомобілів, що випускаються включає сідельні тягачі, бортові, середньотонажні низькорамні автомобілі, самоскиди, лісовози, сортиментовози, автомобілі підвищеної прохідності, автомобілі-шасі під комплектацію всілякого спецустаткування і установок. Всього МАЗ випускає більше 250 модифікацій автомобілів та понад 60 модифікацій причіпної техніки, в день з конвеєра білоруського заводу сходить 100 нових машин. За словами заступника генерального директора корпорації «АІС» з вантажних автомобілів Вадима Михайловича Козиря , український ринок вантажних автомобілів активно розвивається. Своїм ростом він зобов'язаний розвитку різних галузей господарства (промисловості, сільського господарства, будівництва, сфери обслуговування, торгівлі). Приміром, в останні роки в Україні невпинно зростає кількість будівельних компаній. Якщо у 2000 р., за даними Держкомстату, їх налічувалося 21 716 компаній, то в 2006 р. підприємств, які займалися будівництвом, дорівнювало 35 875. Разом із зростанням кількості будівельних компаній ростуть і середньомісячна номінальна заробітна плата найманих робітників (у 2006 р. вона становила 958,01 грн. Проти 230,17 грн. - У 2000 р.), а також обсяги основних засобів компанії (28167 млн. грн - у 2006 р., проти 15462 млн. грн. - у 2000 р.).
За 10 місяців 2007 р. в Україні реалізовано 12,5 тис. вантажних автомобілів. Рівень продажів цього року на 10% випереджає динаміку минулого. За аналогічний період минулого року було реалізовано 11,5 тис. вантажних автомобілів. Якщо розглядати продажу по класах у жовтні цього року, то рівень продажів вантажівок в класі GWV 3,6-8 т виріс на 5%; в класі GWV 8-16 т, навпаки, спостерігається зниження на 8%, а в класі GWV понад 16 т рівень продажів підвищився на 37%. Розподіл продажів вантажної техніки за призначенням виглядає наступним чином: найбільшим попитом користувалися самоскиди (їх частка в загальній структурі - 25,11%), за ними слідують сідельні тягачі (займана частка - 22,14%), за лідерами слідують фургони (частка - 18 , 79%) і бортові вантажівки (займана частка - 15,08%).
Завдяки співпраці корпорації «АІС» і МАЗ, вже незабаром вдасться істотно розширити лінійку представленої в країні автоспецтехнкі і вантажних автомобілів. Перша партія з 30 автомобілів МАЗ з'явиться в Україні вже на початку наступного року. Це будуть: сідельні тягачі МАЗ 642208-230, МАЗ 642205-222, МАЗ 643008-060-020, МАЗ 543205-220, c напівпричепами МАЗ 975800-030, МАЗ 938662-015, МАЗ 938660-044, призначені для перевезення у складі автопоїзда різних вантажів масою до 29,5 тонни; МАЗ 543205-220 - двовісний тягач, оснащений двигуном ЯМЗ 238ДЕ2, «ЄВРО-2» потужністю 330 к.с.; тривісні сідельні тягачі МАЗ 642208-230, МАЗ 643008-060-020, що комплектуються 8-циліндровий турбодизельними двигунами ЯМЗ-7511.10 («ЄВРО-2»). А також:
Самоскидний автопоїзд у складі тривісного сідельного тягача МАЗ 642205-222, оснащений двигунів ЯМЗ-238ДЕ2 («ЄВРО-2») та гідрообладнання для роботи з причепом напівпричепом МАЗ 950600-020 вантажопідйомністю 28 т.
Самоскиди МАЗ 551605-280 (вантажопідйомність 20 т) і МАЗ 555102-220, (вантажопідйомністю до 10 т), призначені для перевезення всіляких сипучих вантажів.
Бортовий автомобіль МАЗ 533605-221, відповідний вимогам TIR, використовується для перевезення різних видів вантажів в системі транзитних перевезень.
Середньотонажні бортові автомобілі МАЗ 437041-261 вантажопідйомністю 4,8 т, призначені для міських і приміських перевезень різних вантажів.
У 2008 р. корпорація «АІС» планує завезти та реалізувати близько 300 автомобілів МАЗ. Крім згаданих вище моделей, це будуть:
• великовантажні бортові автомобілі (534008, 631019, 533603 (-5, -8))
• двовісні сідельні тягачі (5440, 5432)
• тривісні сідельні тягачі (642205, 643008)
• напівпричепи (938660, 950600, 975800)
• самоскиди (6516А8, 6501, 555102-225)
• середньотоннажні вантажні автомобілі (447131,437141)
• пасажирську техніку (автобуси: МАЗ 256, МАЗ 203, МАЗ 107, МАЗ 251)
• автокрани (КС-3579, КС-45729, КС-55727)
Подробиці див на ais.com.ua