Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

«АІС» стала офіційним дилером МАЗ в Україну

Фінал поточного року ознаменувався важливою подією для корпорації «АІС» - днями було підписано дилерську угоду між корпорацією та Мінським автомобільним заводом. За результатами домовленостей компанія отримала статус офіційного дилера марки «МАЗ» в Україну, яка стала 20-м брендом у продуктовому портфелі корпорації.
 Мінський автомобільний завод - лідер у виробництві вантажної, автобусної, тролейбусної та причіпної техніки. Гамма автомобілів, що випускаються включає сідельні тягачі, бортові, середньотонажні низькорамні автомобілі, самоскиди, лісовози, сортиментовози, автомобілі підвищеної прохідності, автомобілі-шасі під комплектацію всілякого спецустаткування і установок. Всього МАЗ випускає більше 250 модифікацій автомобілів та понад 60 модифікацій причіпної техніки, в день з конвеєра білоруського заводу сходить 100 нових машин.  За словами заступника генерального директора корпорації «АІС» з вантажних автомобілів Вадима Михайловича Козиря , український ринок вантажних автомобілів активно розвивається. Своїм ростом він зобов'язаний розвитку різних галузей господарства (промисловості, сільського господарства, будівництва, сфери обслуговування, торгівлі). Приміром, в останні роки в Україні невпинно зростає кількість будівельних компаній. Якщо у 2000 р., за даними Держкомстату, їх налічувалося 21 716 компаній, то в 2006 р. підприємств, які займалися будівництвом, дорівнювало 35 875. Разом із зростанням кількості будівельних компаній ростуть і середньомісячна номінальна заробітна плата найманих робітників (у 2006 р. вона становила 958,01 грн. Проти 230,17 грн. - У 2000 р.), а також обсяги основних засобів компанії (28167 млн. грн - у 2006 р., проти 15462 млн. грн. - у 2000 р.).

     За 10 місяців 2007 р. в Україні реалізовано 12,5 тис. вантажних автомобілів. Рівень продажів цього року на 10% випереджає динаміку минулого. За аналогічний період минулого року було реалізовано 11,5 тис. вантажних автомобілів. Якщо розглядати продажу по класах у жовтні цього року, то рівень продажів вантажівок в класі GWV 3,6-8 т виріс на 5%; в класі GWV 8-16 т, навпаки, спостерігається зниження на 8%, а в класі GWV понад 16 т рівень продажів підвищився на 37%. Розподіл продажів вантажної техніки за призначенням виглядає наступним чином: найбільшим попитом користувалися самоскиди (їх частка в загальній структурі - 25,11%), за ними слідують сідельні тягачі (займана частка - 22,14%), за лідерами слідують фургони (частка - 18 , 79%) і бортові вантажівки (займана частка - 15,08%).

   Завдяки співпраці корпорації «АІС» і МАЗ, вже незабаром вдасться істотно розширити лінійку представленої в країні автоспецтехнкі і вантажних автомобілів. Перша партія з 30 автомобілів МАЗ з'явиться в Україні вже на початку наступного року. Це будуть: сідельні тягачі МАЗ 642208-230, МАЗ 642205-222, МАЗ 643008-060-020, МАЗ 543205-220, c напівпричепами МАЗ 975800-030, МАЗ 938662-015, МАЗ 938660-044, призначені для перевезення у складі автопоїзда різних вантажів масою до 29,5 тонни; МАЗ 543205-220 - двовісний тягач, оснащений двигуном ЯМЗ 238ДЕ2, «ЄВРО-2» потужністю 330 к.с.; тривісні сідельні тягачі МАЗ 642208-230, МАЗ 643008-060-020, що комплектуються 8-циліндровий турбодизельними двигунами ЯМЗ-7511.10 («ЄВРО-2»). А також:

 Самоскидний автопоїзд у складі тривісного сідельного тягача МАЗ 642205-222, оснащений двигунів ЯМЗ-238ДЕ2 («ЄВРО-2») та гідрообладнання для роботи з причепом напівпричепом МАЗ 950600-020 вантажопідйомністю 28 т.

   Самоскиди МАЗ 551605-280 (вантажопідйомність 20 т) і МАЗ 555102-220, (вантажопідйомністю до 10 т), призначені для перевезення всіляких сипучих вантажів.

 Бортовий автомобіль МАЗ 533605-221, відповідний вимогам TIR, використовується для перевезення різних видів вантажів в системі транзитних перевезень.

 Середньотонажні бортові автомобілі МАЗ 437041-261 вантажопідйомністю 4,8 т, призначені для міських і приміських перевезень різних вантажів.

   У 2008 р. корпорація «АІС» планує завезти та реалізувати близько 300 автомобілів МАЗ. Крім згаданих вище моделей, це будуть:
 • великовантажні бортові автомобілі (534008, 631019, 533603 (-5, -8))
 • двовісні сідельні тягачі (5440, 5432)
 • тривісні сідельні тягачі (642205, 643008)
 • напівпричепи (938660, 950600, 975800)
 • самоскиди (6516А8, 6501, 555102-225)
 • середньотоннажні вантажні автомобілі (447131,437141)
 • пасажирську техніку (автобуси: МАЗ 256, МАЗ 203, МАЗ 107, МАЗ 251)
 • автокрани (КС-3579, КС-45729, КС-55727)  

Подробиці див на ais.com.ua


Статьи похожей тематики:

  • МАЗ до кінця 2008 року планує виготовити дослідні зразки машин стандарту Єв ...
  • До кінця року діє акція з лізингу вантажних автомобілів Ford Cargo - «В ДЕС ...
  • Унікальне лізингову пропозицію від Компанії «ВіДі-Лізинг» на вантажні автом ...
  • Ціни на вантажівки FAW понижені на 2 500 грн.
  • FORD Cargo в АВТЕК став доступнішим без гри на курсових різницях
  • Верховна Рада знизила мита на тягачі та причепи
  • Корпорація «АІС» стала дилером автомобілів «УРАЛ»
  • КРАЗ втрачає український ринок
  • КАМАЗ продав більше 17 000 вантажівок
  • У Росії стартувало виробництво нового вантажівки "Русак"
  • Тягачі і автопоїзда МАЗ пропонуються в безпроцентну розстрочку на 1 рік
  • Автомобілі FAW зайняли 7,6% ринку вантажних автомобілів за підсумками 2006 ...
  • Самоскиди «УРАЛ» можна буде побачити на виставці TIR
  • Росія збільшує мито на ввезення вантажівок
  • Що буде з ринком комерційних і вантажних автомобілів в 2010 році



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.