Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

Україні втрачає вже другий ринок інвестицій

Слідом за виробниками легкових автомобілів, в сусідню Росію кинулися і виробники вантажівок. Шведська Volvo AB оголосила про будівництво в Калузькій області заводу потужністю 15 тис. вантажівок на рік, на якому будуть випускати Volvo і Renault. Основна спрямованість заводу буде на ринки країн СНД, де Volvo займає лідируючі позиції. Підприємство буде розташоване поруч зі споруджуваним заводом Volkswagen і обійдеться шведам в 100 млн. євро. У Калузі будуть випускати Volvo FH, FM, FL, а також Renault Premium, Kerax. Перші машини зійдуть з конвеєра в 2009 году.На підприємстві буде задіяно близько 850-900 чоловік. Передбачається, що в рік тут будуть випускати 10000 штук Volvo і 5000 Renault.

 Таким чином, після хвилі автомобільних інвестицій в легковий автопром, які вдалося зібрати Росії, настала черга наступного ринку - ринку вантажівок. Але якщо легковий автопром нараховує десятки світових автоконцернів, а до Росії прийшли майже всі - близько 10 світових лідерів, то на європейському ринку вантажівок їх всього 7.  Volvo і Renault прийшли до Росії. MAN закінчує будівництво 15-тисячні заводи в Польщі, Mercedes-Benz зупинився на Туреччині. Залишаються Scania, IVECO, DAF. Якщо ці виробники обійдуть стороною Україна, то можна буде констатувати, що маючи розвинену транспортну інфраструктуру і статус транзитної країни, вона ризикує залишитися за бортом світового виробництва вантажівок.

 Нагадаємо, що IVECO одним з перших світових автовиробників прийшов в Україні і створив тут СП «IVECO-КрАЗ». Однак партнерства так і не вийшло і перспективний проект розпався.
 IVECO створило окреме підприємство в Україну і робить КПП для Daily, але «холодок» у топ-менеджерів італійської корпорації залишився. Scania відкрила автобусне підприємство в Росії і веде активну політику саме на цьому ринку. У свою чергу DAF поки не проявляє інвестиційних амбіцій. Де-факто, Українська Корпорація «Богдан» і японська Isuzu підписали угоду про створення виробництва в Україну. Але давненько вже не було гарних вістей про цей проект, та й Isuzu - це переважно автомобілі середнього класу. Залишаються ще «китайці». Зараз в Україні активно експериментують зі зборки китайських вантажівок FAW, Foton, DongFeng, але мова йде лише про SKD, а планів з будівництва повномасштабного складального заводу поки ніхто не оголошував.

 Якщо український уряд не вживе кроків на зустріч інвесторам, і не запропонує їм чітку і зрозумілу концепцію побудови бізнесу в нашій країні, то Україна залишиться і без інвесторів вантажного автопрому. Для промислової країни з великими транспортними потоками - це дуже не добре.

 Деталі. AUTO-Consulting      

Позиція IVECO


Статьи похожей тематики:

  • У Росії відкрився завод з виробництва Volvo і Renault
  • Volvo побудує завод по збірці вантажівок в Калузі
  • Scania побудує завод у Росії
  • Volvo почала в Калузі будівництво заводу зі складання вантажівок
  • Scania побудує завод у Росії. Україна програла вже другий ринок автомобільн ...
  • У Росії "заморозили" будівництво заводу з виробництва Iveco Daily
  • Iveco приступив до будівництва заводу в Росії
  • У Росії справлять 140 вантажівок Volvo
  • Сенсації на ринку вантажівок
  • Iveco і «Самотлор-НН» вкладуть 80 млн. євро в створення СП з випуску вантаж ...
  • Світовий ринок вантажівок обрушився більш ніж на 50%, в Україні - на 54%
  • У Volvo Truck прогнозують 10%-ий ріст ринку вантажівок у ЄС
  • Volvo Truck збирається купити завод у Росії
  • Renault Trucks може продати свій пакет акцій Volvo AB
  • У Черкасах відкрили завод з виробництва вантажівок



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.