05-01-2011 | Грузовики

Україні втрачає вже другий ринок інвестицій

Слідом за виробниками легкових автомобілів, в сусідню Росію кинулися і виробники вантажівок. Шведська Volvo AB оголосила про будівництво в Калузькій області заводу потужністю 15 тис. вантажівок на рік, на якому будуть випускати Volvo і Renault. Основна спрямованість заводу буде на ринки країн СНД, де Volvo займає лідируючі позиції. Підприємство буде розташоване поруч зі споруджуваним заводом Volkswagen і обійдеться шведам в 100 млн. євро. У Калузі будуть випускати Volvo FH, FM, FL, а також Renault Premium, Kerax. Перші машини зійдуть з конвеєра в 2009 году.На підприємстві буде задіяно близько 850-900 чоловік. Передбачається, що в рік тут будуть випускати 10000 штук Volvo і 5000 Renault.

 Таким чином, після хвилі автомобільних інвестицій в легковий автопром, які вдалося зібрати Росії, настала черга наступного ринку - ринку вантажівок. Але якщо легковий автопром нараховує десятки світових автоконцернів, а до Росії прийшли майже всі - близько 10 світових лідерів, то на європейському ринку вантажівок їх всього 7.  Volvo і Renault прийшли до Росії. MAN закінчує будівництво 15-тисячні заводи в Польщі, Mercedes-Benz зупинився на Туреччині. Залишаються Scania, IVECO, DAF. Якщо ці виробники обійдуть стороною Україна, то можна буде констатувати, що маючи розвинену транспортну інфраструктуру і статус транзитної країни, вона ризикує залишитися за бортом світового виробництва вантажівок.

 Нагадаємо, що IVECO одним з перших світових автовиробників прийшов в Україні і створив тут СП «IVECO-КрАЗ». Однак партнерства так і не вийшло і перспективний проект розпався.
 IVECO створило окреме підприємство в Україну і робить КПП для Daily, але «холодок» у топ-менеджерів італійської корпорації залишився. Scania відкрила автобусне підприємство в Росії і веде активну політику саме на цьому ринку. У свою чергу DAF поки не проявляє інвестиційних амбіцій. Де-факто, Українська Корпорація «Богдан» і японська Isuzu підписали угоду про створення виробництва в Україну. Але давненько вже не було гарних вістей про цей проект, та й Isuzu - це переважно автомобілі середнього класу. Залишаються ще «китайці». Зараз в Україні активно експериментують зі зборки китайських вантажівок FAW, Foton, DongFeng, але мова йде лише про SKD, а планів з будівництва повномасштабного складального заводу поки ніхто не оголошував.

 Якщо український уряд не вживе кроків на зустріч інвесторам, і не запропонує їм чітку і зрозумілу концепцію побудови бізнесу в нашій країні, то Україна залишиться і без інвесторів вантажного автопрому. Для промислової країни з великими транспортними потоками - це дуже не добре.

 Деталі. AUTO-Consulting      

Позиція IVECO


Статьи похожей тематики:

  • Як роблять IVECO
  • Для КрАЗу наступають нелегкі часи
  • Україні проспала автомобільних інвесторів? (Оновлено)
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Китайський FAW має намір стати лідером на ринку самоскидів
  • Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні
  • КРАЗ втрачає український ринок
  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Рясний урожай. Росія залучила 22 виробництва всіх лідерів автопрому та отри ...
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008
  • АвтоКрАЗ робить ставку на спецтехніку
  • Сумні підсумки Московського автосалону 2010
  • Як роблять польський Daewoo Lanos
  • Вантажівки Foton подешевшали


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.