05-01-2011 | Грузовики
На ЯМЗ будуть випускати дизелі Renault Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ... У 2010 році в Ярославлі побудують новий завод дизелів ПАЗ має намір активізувати продажі в Україну АВРОРА МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався ЯМЗ випустив двигун стандарту Euro-4 Чому Renault-Nissan і Daimler AG уклали альянс? Подробиці співпраці Ярославський "Автодизель" почне серійний випуск двигунів ЯМЗ-530 ГАЗ і ЗМЗ. Громадськість "розвели" PR-ом. Причини конфлікту Група ГАЗ і FAW спільно випускатимуть вантажівки в РФ Сіба продовжує скуповувати заводи Російська сторона вважає спецрозслідування щодо імпорту в Україні ВАЗів дис ... ПАЗ вивів на український ринок дві нові моделі. ЛІАЗ повертається Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями «ГАЗ» буде робити дизелі для легкових авто
"ГАЗ" витратить 10 мільярдів рублів на створення нових моторів для МАЗів
Російська "Група ГАЗ" підписала угоду з Мінським автозаводом і Мінським моторним заводом про спільну розробку та впровадження дизельних двигунів стандартів "Євро-3" і "Євро-4". Як повідомляє газета "Ведомости", інвестиції російської сторони в ці проекти перевищать 10 мільярдів доларів.
Зараз ярославський моторний завод "Автодизель", що входить в "Групу ГАЗ", поставляє мотори Мінському автозаводу, а Ярославський завод паливної апаратури є постачальником ММЗ. У свою чергу, ГАЗ і ПАЗ закуповують у ММЗ легкі дизельні мотори.
Екологічні норми "Євро-3" і "Євро-4" стануть обов'язковими для всіх машин, що випускаються в Росії та Білорусії, з 2008 і 2010 року відповідно. Вже в цьому році "Група ГАЗ" начтет постачання до Мінська дизелів ЯМЗ-650.10 стандарту "Євро-3", створених на базі мотора Renault. Крім того, відповідно до підписаної угоди, в 2008 році почнуть виробництво двигунів ЯМЗ-236 та ЯМЗ-238, доведених до стандарту "Євро-3", а також паливної апаратури для моторів ММЗ стандарту "Євро-3".
У 2008 році "Група ГАЗ" почне заміщення дизелів ЯМЗ-236 та ЯМЗ-238 новими моторами. У 2009 будуть запущені нові двигуни ЯМЗ-530 та ЯМЗ-650 стандарту "Євро-4". Також, відповідно до угоди, на ММЗ буде організовано виробництво нового компактного мотора ЯМЗ-534, створеного спільно з австрійською компанією AVL.
Екологічні норми "Євро-3" і "Євро-4" стануть обов'язковими для всіх машин, що випускаються в Росії та Білорусії, з 2008 і 2010 року відповідно. Вже в цьому році "Група ГАЗ" начтет постачання до Мінська дизелів ЯМЗ-650.10 стандарту "Євро-3", створених на базі мотора Renault. Крім того, відповідно до підписаної угоди, в 2008 році почнуть виробництво двигунів ЯМЗ-236 та ЯМЗ-238, доведених до стандарту "Євро-3", а також паливної апаратури для моторів ММЗ стандарту "Євро-3".
У 2008 році "Група ГАЗ" почне заміщення дизелів ЯМЗ-236 та ЯМЗ-238 новими моторами. У 2009 будуть запущені нові двигуни ЯМЗ-530 та ЯМЗ-650 стандарту "Євро-4". Також, відповідно до угоди, на ММЗ буде організовано виробництво нового компактного мотора ЯМЗ-534, створеного спільно з австрійською компанією AVL.