Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

Китайський FAW має намір стати лідером на ринку самоскидів

У наступному році Кременчуцький автоскладальний завод (КрАСЗ) має намір почати серійне виробництво самоскида FAW CA3252, який стане одним з найцікавіших пропозицій на ринку будівельної техніки. Технічні характеристики і цінова політика дозволить новинці конкурувати з КрАЗами, КАМАЗами та МАЗами, а заявлений обсяг виробництва на 2007 рік - 500-1000 шт.
 На КрАСЗ в кінці серпня вже випустили два зразки самоскидів з китайських комплектуючих, які зараз проходять сертифікацію. На такому з них нам вдалося поїздити. Про те, як і де будуть випускати китайські самоскиди - читайте в цьому репортажі.   КрАСЗ

Кременчуцький автоскладальний завод (КрАСЗ) в Україні відомий завдяки складальним проектам з ГАЗ, УАЗ, ВАЗ, SsangYong, Faw.
 Зараз КрАСЗ сконцентрував всі виробничі потужності під складання ВАЗів: 2107,21043, 2110, 2111, 2112, а також веде збірку FAW, SsangYong. Співпраця з ГАЗ і УАЗ довелося згорнути, оскільки нове законодавство та ринкова ситуація того не сприяють.

 Ми неодноразово відвідували КрАСЗ у різні періоди. У останній наш візит тут будували новий корпус збірки для рамних автомобілів, планували в перспективі ввести в дію зварювальні та фарбувальні комплекси. Але після скасування пільг автовиробникам в березні 2005 року, всі проекти довелося заморозити. Але корпус складального виробництва комерційної групи тут таки встигли закінчити, інвестувавши більше 20 млн. грн .. Тепер у ньому ведеться складання середньотоннажних вантажівок FAW і позашляховиків SsangYong, а на другому поверсі, де повинен був бути дільниця складання кузовів - зараз поки порожньо.  

За словами виконавчого директора КрАСЗ Миколи Черниша, на підприємстві не залишили надій створити у себе повномасштабне виробництво.

   В даний час терміни реалізації проекту обумовлюються, та здійснення будівництва перебуває в стадії передпроектної підготовки.
   Директора з маркетингу КрАСЗ Вадим Шкарупін уточнює, що цикл будівництва подібного комплексу складає 3 роки. Очікувана виробнича потужність комплексу 8 тис. вантажних та 26 тис. легкових автомобілів на рік. Обсяг інвестицій - близько 30 млн. доларів.

 Візуально КрАСЗ сильно змінився. З відходом з складальної гамма УАЗів і ГАЗів, основний складальний цех з легковим автомобілям заповнений тепер ВАЗами: на одній нитці ведеться складання «десяток», а на іншій - «Класики». А ось цех, де раніше збирали УАЗи тепер порожній. Ось тут і вирішено випускати важкі вантажівки FAW.

 У 2006 році КрАСЗ випустить більше 20000 автомобілів, з яких 15745 шт. - ВАЗ, 1830 шт. - ІЖ, 1575 шт. - FAW, більше 600 шт. - SsangYong.

Проаналізувавши ситуацію на ринку, в корпорації «АІС» мають намір активно включитися у боротьбу в сегменті важкої техніки, тим більше, що більшість працівників КрАСЗ починали свій трудовий шлях на сусідньому КрАЗі. Співпраця з китайською корпорацією FAW представило таку можливість. Ще в минулому році «АІС» намагався продавати самоскиди і сідельні тягачі FAW, але автомобілі колишнього покоління не зовсім відповідали українським реаліям. Наприклад, 20-тонний самоскид китайці комплектували слабким 220-сильним мотором. У 2006 році в модельній лінійці FAW з'явилися цікаві новинки, і перш за все, самоскид та сідельний тягач. «Магістральнік» був показаний на автосалонах в Києві і Москві, і зібрав непогані відгуки.

   Китайські фахівці постаралися врахувати всі побажання перевізників, але існують і об'єктивні труднощі для масових продажів китайських тягачів. Українські перевізники, які в основному «ходять» в Європу, не поспішають брати «китайців», оскільки там просто немає їх сервісів. Поки ця перешкода не буде усунена, робити ставку на продаж магістральних тягачів передчасно. А от будівельні компанії і локальні перевізники готові брати китайські автомобілі - була б на них цікава ціна. Досягти конкурентоспроможної ціни можливе лише при виробництві вантажівки всередині України, щоб мінімізувати витрати з доставки з Китаю. Так і народилася ідея освоїти збірку FAW CA3252 на КрАСЗ. Микола Черниш відзначає, що вартість самоскида, за попередніми підрахунками, вдасться вписати в рамки 245-250 тис. грн. А це вже пряма конкуренція з КрАЗами, КАМАЗами та МАЗами.

  Ситуація на ринку

 За даними AUTO-Consulting за 9 місяців 2006 року в сегменті важких вантажівок продано 4300 вантажівок. З них самоскидів - 1578 шт. або 37%. Це найбільш масовий і динамічний сегмент ринку. Відзначимо, що машин вантажопідйомністю більше 15 т продано більшість. Лідери - це МАЗ-5516, КрАЗ-65055, КАМАЗ-6520. За словами Миколи Черниша в 2007 році КрАСЗ має намір випустити 500-800 одиниць самоскидів FAW CA3252. Фактично це означає, що FAW має намір стати абсолютним лідером у класі, потіснивши всіх конкурентів на другі ролі.
 Завдання це не проста, але в арсеналі FAW CA3252 сучасна конструкція, невисока вартість, зручність і, як стверджують на КрАСЗ, надійність. В останньому якості ще потрібно переконати українських споживачів.

  Конкуренти

  FAW CA 3252 комплектуючих шестициліндровим, рядним, дизельним двигуном з турбонаддувом. Всі важкі вантажівки FAW, в т.ч. кар'єрний самоскид, оснащуються комплектуючими від відомих світових виробників: блок циліндрів від AVL (Австрія), турбонагнітач від австрійської компанії Holset (ці турбіни також встановлюються на літаки, будівельну техніку, тепловози, кораблі), паливна система німецької компанії Bosch, пневматика від американської компанії Wabco , поршнева група від німецької компанії Mahle, КПП американської компанії Eaton Fuller.
 Вантажопідйомність - 18 т, об'єм кузова - 18 м3. Двигун об'ємом 7,7 л (310 к.с.). Максимальна швидкість - 90 км год, витрата палива - 30 л 100 км. КПП - 9 передач.
 Орієнтовна вартість - 245000 грн.
  МАЗ 5516 . Вантажопідйомність - 20 т, об'єм кузова - 10,5 м3, Потужність двигуна - 330 л.с., КПП - 8 передач, Вартість - 302000 грн.

  КАМАЗ-6520 . Вантажопідйомність - 20 т., обсяг кузова - 12 м3, Потужність двигуна - 320 к.с. КПП - ZF 16 передач. Вартість - 349000 грн.
  КАМАЗ 65115 . Вантажопідйомність - 15 т, об'єм кузова - 10,5 м3. Потужність двигуна - 260 л.с., КПП -. Вартість - 266000 грн.

  КРАЗ 65055 . Вантажопідйомність - 18 т. Об'єм кузова - 10,5 м3. Двигун ЯМЗ-238Д 330 к.с. . Вартість - 248000 грн.

  КРАЗ 6510 . Вантажопідйомність - 15 т. Об'єм кузова - 10 м3. Двигун ЯМЗ-238 М2 240 к.с.. Вартість - 234000 грн.

 Як бачимо, за технічними характеристиками і вартості, самоскид FAW CA3252 цілком конкурентоспроможний. Більш того, враховуючи його комфортабельність і сучасні характеристики - він буде кращою пропозицією на ринку. Ось звідки така впевненість КрАСЗ, що вони зможуть у 2007 році вийти на обсяги виробництва 500-800 штук, а Микола Черниш сподівається, що реально може вийти і 1000 автомобілів. У даному випадку все буде залежати не стільки від ринку, як від можливостей ритмічних поставок китайської сторони.

  FAW Ca 3252

 Журналістам вдалося побачити новий самоскид не тільки в складальному цеху, але і в реальній роботі. FAW Ca 3252 вирушив у гранітний кар'єр, де його завантажили по «повній». Після цього він піднімався на висоту 150 м і розвантажувався.
 Потужності двигуна в 310 к.с. цілком вистачило для впевненої підйому. Потім самоскидом дали покерувати і журналістам. Відзначимо, що при побіжному знайомстві, FAW CA 3252 виробляє цілком позитивне враження. Він має комфортабельну кабіну, легкий в управлінні, а мотор непогано тягне на низах (до верхів ми не доходили). Американська КПП Eaton за традицією була несінхронізірованна, тому перемикатися можливо тільки з «подвійним вижимом» - довелося згадувати навики управління стареньким ГАЗ-53. В іншому, FAW CA 3252 нас тільки тішив.

 Підкреслимо, що наше знайомство з китайським самоскидом було дуже коротким, в «швидкому режимі», посіму остаточні висновки робити рано, але ... Очевидно, що це дуже сильний конкурент КрАЗ, КамАЗ і МАЗам. FAW має всі шанси бути запитання на українському ринку. Такі ж спостереження і у Виконавчого директора КрАСЗ Миколи Черниша, який десятки років пропрацював на КрАЗі. Микола Черниш має намір в Україну організувати виробництво самоскидних кузовів, щоб не возити з Китаю «повітря» - його зможуть зробити і у нас. На черзі й ще кілька комплектуючих. Слідом за самоскидом у виробництво піде бортова модель - прямий конкурент КАМАЗ-53215.

           За іронією долі новий конкурент КрАЗу буде проводиться в самому ж Кременчуці - на КрАСЗ (Кременчуцькому автоскладальному заводі) буквально в декількох кілометрах від КрАЗу. Добре це чи погано, але FAW - дуже сильний конкурент КрАЗовскім машинам. Можливо «китайська» загроза з рідного міста змусить ХК «АвтоКрАЗ» замислитися про модернізацію своїх вантажівок. Як то кажуть, поки грім не вдарить ...

 Деталі. і фото AUTO-Consulting



Статьи похожей тематики:

  • КрАСЗ почав складання самоскидів FAW
  • У мережі «АИС» стартували продажу самоскида FAW СА 3252
  • КрАСЗ планує будувати завод потужністю 250 тис. авто на рік
  • КРАСЗ почав складання SsangYong Korando
  • У Кременчуці стартувала складання китайських вантажівок FAW
  • У модернізацію КрАСЗ інвестують 15 млн. гривень
  • КрАСЗ додатково випустить 1850 Ssang Yong
  • На самоскиди FAW СА-3252 сформувалася черга на три місяці
  • Кременчуцький автоскладальний завод буде регулярно отримувати машинокомплек ...
  • На КрАСЗ зібрав 70-тисячний автомобіль
  • Кабмін затвердив КрАСЗ інвестиційну програму
  • Сьогодні на КрАСЗ випустили 5000-й автомобіль
  • Кар&
  • КрАСЗ підвів підсумки 2006 року
  • Кременчуцький автоскладальний завод (КрАСЗ) у січні став № 1 в Україні



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.