05-01-2011 | Грузовики

Scania відмовилася добровільно продаватися MAN. Тепер може послідувати вороже поглинання

Шведський виробник вантажних автомобілів Scania відмовився добровільно зливатися з німецьким концерном MAN, а тому той фактично приступив до процедури ворожого поглинання.  Рада директорів шведського концерну в неділю розглянув пропозицію MAN, яке передбачало виплату 9,6 млрд євро готівкою і акціями об'єднаної компанії за 100% акцій Scania. Правління концерну попросило обох своїх великих акціонерів - німецький Volkswagen і шведську сім'ю Валленберг - відповісти відмовою на таку пропозицію. І акціонери надійшли згідно з цією рекомендацією. У зробленому вчора заяві наглядової ради Scania йдеться, що рішення відкинути пропозицію німецького концерну MAN на нинішніх умовах було прийнято одноголосно.  У MAN очікують, що їм вдасться схилити на свій бік найбільшого акціонера шведського концерну - Volkswagen. Якщо він візьме участь в угоді, то його частка в новому виробничому конгломераті може скласти 18,7%. А ось питання про майбутню роль сім'ї Валленберг, якій належить в цілому 16,1-відсотковий пакет акцій Scania, залишається відкритим. Контрольований сім'єю акціонер Investor AB відхилила пропозицію MAN на тій підставі, що воно «не відображає повну вартість і потенціал Scania». Тим часом менеджери MAN встигли домовитися з французьким Renault про покупку його пакету акцій (2,86%) у шведському концерні.

 Головним «мотором» боротьби за поглинання Scania вважають голову правління MAN Хакана Самуельссона. «Нова виробнича група буде сильнішою і конкурентоспроможнішою і забезпечить робочі місця в Німеччині та Швеції», - вважає він. У загальній складності на обох підприємствах працює 80 тис. співробітників, випуск продукції становить 124 тис. вантажівок щорічно, а оборот досягає 22 млрд євро. Агентство Reuters наводить дані німецької асоціації автоіндустрії VDA, згідно з якими нова група могла б отримати під контроль близько 28% європейського ринку важких вантажівок, випередивши Volvo з 25% і DaimlerChrysler з 20%.


Статьи похожей тематики:

  • Частку Renault в капіталі АвтоВАЗу можуть зменшити
  • Для КрАЗу наступають нелегкі часи
  • На ЛАЗі йде переділ власності
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • У квітні Volvo святкує своє 80-річчя
  • Вивчаючи аварії, Volvo розробляє нові системи безпеки
  • Моторні масла Agip на ринку Україні.
  • Хто купить Chrysler?
  • &
  • Volkswagen готується до створення «вантажного» альянсу
  • Збираєтеся на зимові канікули? Відправляйтеся туди на справжньому зимовому ...
  • Єврокомісія схвалила злиття MAN і Scania
  • Превентівні заходь Безпека - у центре уваги компанії Volvo Cars
  • Путін дав зрозуміти Renault, що від них чекають участь в порятунку АвтоВАЗу
  • Україну набридли &


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.