Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

На ЯМЗ будуть випускати дизелі Renault

Група ГАЗ »вироблятиме двигуни Renault Trucks  «Група ГАЗ» і Renault Trucks домовилися про виробництво великого дизельного двигуна на потужностях ярославського заводу «Автодизель»  У наступному році завод почне збирати 11-літровий дизельний рядний двигун DCi11 за ліцензією з французьких комплектів, а в 2008 р. почне локалізувати окремі компоненти. Як заявляють в «РусПромАвто», у співпраці з Renault Trucks «Групу ГАЗ» цікавлять технології. У Renault Trucks говорять про співпрацю з ГАЗом як про перший крок по освоєнню російського ринку. На думку експертів, ГАЗ зробив правильний вибір і забезпечив собі перевагу в умовах посилення екологічних стандартів.

   «Група ГАЗ» підписала партнерську угоду з французьким виробником комерційної техніки Renault Trucks. Партнери домовилися про те, що «Група ГАЗ» придбає ліцензію на виробництво і доробку 11-літрового дизельного рядного двигуна DCi11. Угода про наміри ГАЗ і Renault Trucks підписали ще в лютому. Виробництво DCi11 буде розміщено на одній з виробничих майданчиків ярославського заводу «Автодизель». Потужність виробництва запланована на рівні до 20 тис. двигунів на рік.

     У 2007 р. виробництво почнеться зі складання комплектів, що поставляються Renault Trucks. А з початку 2008 р. планується перейти на промислове виробництво двигунів, при цьому виробництво компонентів передбачається локалізувати на підприємствах «Групи ГАЗ» і на інших російських підприємствах. ГАЗ збирається залучати в тому числі іноземних виробників, «які мають перспективними технологіями». У «РусПромАвто» не змогли повідомити, які компоненти і на яких підприємствах планується розмістити в першу чергу. За словами джерела, знайомого з ситуацією, спочатку ГАЗ буде локалізувати ливарне виробництво блоку і головки двигуна. Крім того, паливну апаратуру зможе виробляти Ярославський завод паливної апаратури. Як повідомило джерело, на початковому етапі ГАЗ вироблятиме двигуни «Євро-2», які в майбутньому можна буде привести у відповідність до норм «Євро-3» і «Євро-4». На думку аналітика ІК «Трійка-Діалог» Гайрат Салімова, в першу чергу ГАЗ постарається локалізувати виливок корпусу та системи подачі палива. За оцінкою експерта, при локалізації системи упорскування ГАЗу не обійтися без закордонного партнера, пише RBC daily.

     DCi11 стане частиною нової лінійки рядних дизельних двигунів, що відповідають нормам «Євро-3» і «Євро-4», яку поставлять на виробництво на «Автодизель». Ці двигуни будуть випускатися під маркою ЯМЗ. «Родині двигунів ЯМЗ-236, яке випускає« Автодизель », вже п'ятдесят років, і йому потрібна заміна, - вважає генеральний директор рекламно-консалтингової агенції« Автоконсалт »Віктор Новоченко. - Розробляти двигуни самостійно - дороге задоволення, і ГАЗ правильно зробив, що пішов на співпрацю з Renault Trucks ».

     У «РусПромАвто» підкреслюють, що «Автодизель» не стане складальним підприємством для Renault Trucks, а буде виробляти двигун DCi11 самостійно, використовуючи для цього французьку технологічну лінію і оснащення. «Нас цікавить оновлення всієї лінійки дизельних двигунів: малих (об'ємом 2-3 л), середніх (4-9л) і великих (більше 9 л), - сказав RBC daily директор PR-департаменту« РусПромАвто »Володимир Торін. - З підписанням угоди з Renault Trucks проблема великих дизелів вирішена ». Г-н Торін зазначив, що «Групу ГАЗ» у співпраці з французами цікавить перш за все не сам двигун, а технології і автокомпоненти. «На перших порах ми будемо використовувати компонентну базу Renault Trucks і по можливості будемо замінювати компоненти на вироблені в Росії».

     Renault Trucks, в свою чергу, не тільки продав «Групі ГАЗ» технологію, але й планує використовувати співробітництво для освоєння російського ринку. «У нас великі плани розвитку в Росії, і співпраця з ГАЗом у виробництві двигунів - це перший крок, - сказав RBC daily глава російського представництва Renault Trucks Гійом Зіммерманн. - Другим кроком стане організація виробництва автомобілів в Росії ». Г-н Зіммерман не виключив, що у Renault Trucks, крім ГАЗу, можуть з'явитися й інші партнери.


Статьи похожей тематики:

  • На ЯМЗ збиратимуть двигуни Renault DCi 11
  • У Росії почнуть випускати двигуни Renault для вантажівок
  • «ГАЗ» буде робити дизелі для легкових авто
  • Renault Trucks може продати свій пакет акцій Volvo AB
  • Renault планує продати акції Volvo Truck
  • В Україні презентували новий Renault Magnum 2008
  • Volvo почала в Калузі будівництво заводу зі складання вантажівок
  • "ГАЗ" витратить 10 мільярдів рублів на створення нових моторів дл ...
  • Volvo Truck перевершить норми Євро-5
  • Volvo Truck звільняє ще 1,6 тис. людей
  • Volvo Truck констатує спад на 69% у Європі
  • ГАЗ буде створювати легковий автомобіль самостійно
  • Renault буде інвестувати в Samsung
  • Група ГАЗ і FAW спільно випускатимуть вантажівки в РФ
  • Група ГАЗ інвестує 11,5 млрд. руб. в ЯМЗ



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.