05-01-2011 | Грузовики

УкрАвто началa продажу конкурента «ГАЗелі»

У рамках «Автошоу на Столичному» Корпорація «УкрАвто» представила сенсаційну новинку в сегменті LCV - китайський вантажівка JAC 1020K. Ця вантажівка цікавий тим, що його повна маса - 3,5 т (як у ГАЗ-3302), вантажопідйомність - 1,75 т, а ціна - 46700 грн., Що нижче ціни «ГАЗелі».
 У добавок JAC 1020 оснащений дизельним двигуном 2,5 л і витрачає 9-11 л 100 км.
 Заявлені параметри дозволяють говорити про китайський автомобілі, як про головного конкурента «ГАЗелі» на українському ринку, оскільки він володіє всіма перевагами, властивими російським вантажівкам, але при цьому ще й дешевша за них.  Розміри бортової платформи JAC 1020 - 3250x1710x370 мм, проти 3056х1943х380 у «ГАЗелі». Але якщо бортовий ГАЗ-3302 з бензиновим двигуном ЗМЗ-4063 обійдеться в 49 350 грн, то JAC 1020 коштує в Україну - 46700 грн з дизелем. Єдиний недолік китайського автомобіля - це дизельний двигун Євро-1, що не дозволить розгорнути масштабні продажі після введення заборони на реєстрацію автомобілів нижче Євро-2. У ГАЗу є модель Євро-2, але її ціна - 53520 грн. Звичайно, скромний 2,5-літровий атмосферний дизель видає на JAC всього 62 л.с., тоді як у більшості китайських моделей мотори потужніший, немає гідропідсилювача, простенька комплектація, але зате вдалося вийти на ринок з ціною нижче вартості самої доступною "ГАЗелі" - мабуть в цьому і була основна мета.

 В активі китайського виробника і модифікація з кабіною зі спальником, при цьому розмір платформи 2920х1710х370, що майже на рівні «ГАЗелевской».

 Дистрибуцією китайських вантажівок займається ТДЦ «Авто», яка також пропонує вантажівки ТАТА і DongFeng. У «УкрАвто» вирішили зробити ставку саме на 3,5-тонні вантажівки JAC, для управління якими не потрібні права категорії «С», а у важких сегментах представити індійські вантажівки ТАТА і китайські DongFeng. Гарантія на JAC - 1 рік.

 Після дебюту на "Столичному Автошоу» замовлення на китайські JAC перевищили всі очікування. Транспортники давно очікували такої пропозиції на ринку, оскільки до цих пір китайські вантажівки було важче 3,5 т, при схожій вантажопідйомності, та й ціни на них були вище «ГАЗелі». Пропозиція від «УкрАвто» може зробити революцію в сегменті LCV.

 Деталі. AUTO-Consulting  

Відгуки власників китайських автомобілів


Статьи похожей тематики:

  • «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок
  • Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні
  • Прем&
  • Компанія ТДЦ-АВТО розширила ряд спецобладнання на базі JAC 1020 KR
  • ГАЗ і ЗМЗ. Громадськість "розвели" PR-ом. Причини конфлікту
  • Вантажівки «Фотон» стають дедалі популярнішими
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • Для КрАЗу наступають нелегкі часи
  • З&
  • Московське Мотор-Шоу-2005. Росіяни мають намір вистояти
  • Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Китайські новинки на 2006 Automotive Ukraine
  • Комерційна техніка JAC стала доступнішою до 20 000 грн.
  • В Україні стартують продажі нового вантажівки JAC 1045 K вантажопідйомністю ...




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.