05-01-2011 | Грузовики
Як довести свою правоту на автосервісі. Новий Порядок гарантійного ремонту Порядок гарантійного ремонту та заміни автомобілів тепер регламентований На ... Як навчати персонал дилерських центрів з центрального офісу Що буде з гарантією? Кабмін затвердив Порядок гарантійних зобов& Увага! Мінтранс ввів нові правила надання сервісних послуг Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект Вантажівки «Фотон» стають дедалі популярнішими Верховна Рада ратифікувала угоду про створення зони вільної торгівлі між чл ... «АІС» робить ставку на сервіс і клієнтів Кращий квартал для BMW Group У Україну почалася збірка вантажівок "Фотон" Renault відмовляється фінансувати АвтоВАЗ, але допоможе технологіями Структура Копорації "БОГДАН" Компанія «Хюндай Моторс Україна» провела плановий Дилерський семінар Новий податковий кодекс остаточно вб&
«Фотон» піклується про якість сервісу в регіонах
Українська компанія «Фотон» провела перший Семінар для своїх ділерів І персоналу станцій ТЕХНІЧНОГО обслуговування автомобілів «Фотон» з усіх Регіонів України З метою покращення гарантійного І післягарантійного обслуговування автомобілів «Фотон». За словами Івана Зобова, головного інженера ТОВ «Українська компанія« Фотон », сьогодні перед виробникам Стоїть Завдання НЕ Тільки віготовляті Якісний Автомобіль, а й надаваті кваліфіковані та якісні сервісні послуги. «За півтора роки чи не найпопулярнішіх міськіх вантажівок продали Понад Дві тісячі. Щоб довіра покупця НЕ знизитися - треба покращіті також їх обслуговування », - Додав ВІН.
Свідченням доволі розгалуженої Мережі по технічному обслуговування вантажівок Фотон, є доля в семінарі представніків тридцяти чотірьох СТО з багатьох міст України. Всього в продажам дводенного тренінгу взяло участь Понад сімдесят представніків ділерів І персоналу СТО.
Як позначають учасники семінару подібні заходи Корисні для обох сторін - відбувається Зворотній зв'язок. «Мі отримавших багато інформації з ТЕХНІЧНОГО обслуговування та ремонту автомобілів», - зазначів Віктор Пащенко, представник ділерської компанії з Одеси.
За Рішення керівніцтва «Української компанії« Фотон »подібні заходи будуть проводитися щонайменш раз на півріччя.
Свідченням доволі розгалуженої Мережі по технічному обслуговування вантажівок Фотон, є доля в семінарі представніків тридцяти чотірьох СТО з багатьох міст України. Всього в продажам дводенного тренінгу взяло участь Понад сімдесят представніків ділерів І персоналу СТО.
Як позначають учасники семінару подібні заходи Корисні для обох сторін - відбувається Зворотній зв'язок. «Мі отримавших багато інформації з ТЕХНІЧНОГО обслуговування та ремонту автомобілів», - зазначів Віктор Пащенко, представник ділерської компанії з Одеси.
За Рішення керівніцтва «Української компанії« Фотон »подібні заходи будуть проводитися щонайменш раз на півріччя.