05-01-2011 | Грузовики

У Саратові стартує збірка польських вантажівок Lublin

Група «Хімекс» подала в Мінекономрозвитку проект збірки комерційних автомобілів польської компанії INTRALL (раніше Daewoo-Lublin).
   Проект по організації силами компанії «Група Хімекс» в м. Балаково (Саратовська обл.) Передбачає складання комерційних автомобілів INTRALL, в тому числі вантажівок повною масою до 4,6 т.    Як повідомив заступник головного керуючого групи «Хімекс» Анатолій Мосевкін, його компанія має намір створити з INTRALL спільне підприємство, яке займеться випуском цілого спектру польських автомобілів. Пізніше проект передбачає складання вантажівок повною масою до 4,6 т. У прес-службі Мінекономрозвитку уточнили, що проект по збірці в Саратовській області аналогів польських INTRALL Lublin 3 знаходиться на розгляді.

   Проект передбачає складання в перший рік виробництва 1 тис. мікроавтобусів і вантажівок з поставлених з Польщі комплектуючих і подальше нарощування виробництва до 25 тис. одиниць до 2008 року. До цього часу передбачається замінити 30% імпортних комплектуючих аналогами, виробленими на території Росії, повідомляє RBCdaily.

   Російська презентація модельного ряду Lublin 3 відбулася в серпні минулого року в рамках московського автосалону «Моторшоу-2005». Він включає в себе бортовий автомобіль з одиночної або здвоєною кабіною, фургон зі стандартною або високим дахом і мікроавтобус на 9 або 15 місць. Остання імпортна версія Lublin 3 майже вдвічі дорожче «Газелі», ціна якої коливається в діапазоні $ 7,5 - 10,4 тис., але дешевше Ford Transit (у базовій комплектації він коштує від 26 тис. дол) і Mercedes-Benz Vito ( від 23 тис. євро). При цьому «поляк» на 27 см коротше дітища ГАЗу, що робить його більш маневреним в умовах міста. Проте начальник управління по зв'язках з громадськістю «РусПромАвто» (управляє групою «ГАЗ») Володимир Торін скептично поставився до думки про те, що новий проект зможе потіснити на ринку позиції «Газелей». «У минулому році ми випустили 98 тисяч« Газелей »і« Соболь », 20 тисяч з яких пішли на експорт. Підприємці сьогодні голосують рублем і все ще обирають нашу продукцію як найбільш прийнятний варіант. Тому давайте дочекаємося хоча б першого польського автобуса російської збірки », - сказав пан Торін. Щорічний обсяг виробництва INTRALL становить близько 5 тис. автомобілів марок Lublin 3 та Honker. У вересні минулого року в Росії було відкрито комерційне представництво компанії.


Статьи похожей тематики:

  • Новий Ford Transit завоював титул "Міжнародний фургон 2007 року"
  • Ford анонсував новий Ford Transit
  • Mercedes-Benz оголосив фінальну розпродаж мікроавтобусів Vito за спеціальни ...
  • Техніка ГАЗ на TIR-2010. Подробиці про новинки
  • Комерційні автомобілі Mercedes-Benz пропонуються в Україну зі спеціальною п ...
  • Немає межі досконалості - новий Ford Transit вже в Україні
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • Новий гоночний FORD TRANSIT SUPERVAN 3
  • FORD TRANSIT SUPERVAN 3. Максимальна швидкість - 240 км / год
  • Нове покоління Mercedes-Benz Vito вже є в Україні
  • Час дешевих авто проходить, так вважають керівники самих автозаводів.
  • В Україні презентували Ford Transit Connect
  • РусПромАвто тепер належить одному господареві. До чого це призведе
  • Як роблять «ГАЗель-Бізнес». Репортаж із заводу
  • Для КрАЗу наступають нелегкі часи




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.