Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

У Саратові стартує збірка польських вантажівок Lublin

Група «Хімекс» подала в Мінекономрозвитку проект збірки комерційних автомобілів польської компанії INTRALL (раніше Daewoo-Lublin).
   Проект по організації силами компанії «Група Хімекс» в м. Балаково (Саратовська обл.) Передбачає складання комерційних автомобілів INTRALL, в тому числі вантажівок повною масою до 4,6 т.    Як повідомив заступник головного керуючого групи «Хімекс» Анатолій Мосевкін, його компанія має намір створити з INTRALL спільне підприємство, яке займеться випуском цілого спектру польських автомобілів. Пізніше проект передбачає складання вантажівок повною масою до 4,6 т. У прес-службі Мінекономрозвитку уточнили, що проект по збірці в Саратовській області аналогів польських INTRALL Lublin 3 знаходиться на розгляді.

   Проект передбачає складання в перший рік виробництва 1 тис. мікроавтобусів і вантажівок з поставлених з Польщі комплектуючих і подальше нарощування виробництва до 25 тис. одиниць до 2008 року. До цього часу передбачається замінити 30% імпортних комплектуючих аналогами, виробленими на території Росії, повідомляє RBCdaily.

   Російська презентація модельного ряду Lublin 3 відбулася в серпні минулого року в рамках московського автосалону «Моторшоу-2005». Він включає в себе бортовий автомобіль з одиночної або здвоєною кабіною, фургон зі стандартною або високим дахом і мікроавтобус на 9 або 15 місць. Остання імпортна версія Lublin 3 майже вдвічі дорожче «Газелі», ціна якої коливається в діапазоні $ 7,5 - 10,4 тис., але дешевше Ford Transit (у базовій комплектації він коштує від 26 тис. дол) і Mercedes-Benz Vito ( від 23 тис. євро). При цьому «поляк» на 27 см коротше дітища ГАЗу, що робить його більш маневреним в умовах міста. Проте начальник управління по зв'язках з громадськістю «РусПромАвто» (управляє групою «ГАЗ») Володимир Торін скептично поставився до думки про те, що новий проект зможе потіснити на ринку позиції «Газелей». «У минулому році ми випустили 98 тисяч« Газелей »і« Соболь », 20 тисяч з яких пішли на експорт. Підприємці сьогодні голосують рублем і все ще обирають нашу продукцію як найбільш прийнятний варіант. Тому давайте дочекаємося хоча б першого польського автобуса російської збірки », - сказав пан Торін. Щорічний обсяг виробництва INTRALL становить близько 5 тис. автомобілів марок Lublin 3 та Honker. У вересні минулого року в Росії було відкрито комерційне представництво компанії.


Статьи похожей тематики:

  • У Ставропіллі побудують автомобільний комплекс за 10 мільярдів рублів
  • Збірка Chery і Mahindra в Росії зупинена
  • Росія обмежить SKD-складання автомобілів і змусить іноземців перейти на пов ...
  • Вантажівки Volvo будуть збирати в Зеленограді
  • "ГАЗелі" будуть збирати в Ірані
  • У Росії побудують завод з виробництва 70000 вантажівок BAW на рік
  • «КамАЗ» може почати виробництво вантажівок в Китаї в 2011 році
  • АвтоВАЗ просить митних пільг для імпорту комплектуючих
  • Great Wall відкладає будівництво заводу в Росії
  • ГАЗ отримав пільги
  • Iveco і SAIC будуть випускати вантажівки
  • Iveco і «Самотлор-НН» вкладуть 80 млн. євро в створення СП з випуску вантаж ...
  • ГАЗ планує висадиться на китайський ринок
  • Українці отримали статус промсборки для випуску автомобілів в Росії
  • КамАЗ і Daimler хочуть створити СП з виробництва вантажівок



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.