05-01-2011 | Грузовики

На ЯМЗ збиратимуть двигуни Renault DCi 11

Управляюча компанія «РусПромАвто» і компанія Renault Trucks підписали угоду про стратегічне партнерство в області виробництва важких дизельних двигунів DCi 11.    Генеральний директор управляючої компанії «РусПромАвто» Максим Авдєєв і президент компанії Renault Trucks Стефано Шмельовських підписали угоду про наміри, що визначає умови і строки надання Ліцензії на виготовлення важких дизельних двигунів у Росії, на одному з майданчиків ярославського моторного заводу «Автодизель».      Мова йде про дизельному двигуні DCi 11 об'ємом 11 літрів і потужністю до 420 к.с. - Одному з найбільш поширених використовуваних зараз на середніх і важких вантажівках Renault Trucks двигунів. Даний двигун має сучасну конструкцію (4 клапани на циліндр) і повністю відповідає нормам Euro-3 і компанія «РусПромАвто» прагне до поліпшення екологічних стандартів для переходу на норми Euro-4. Двигун має дуже хорошу репутацію за результатами кількох років експлуатації. Двигун DCi 11 посилить конкурентні позиції основних споживачів ярославських дизельних двигунів (автомобільний завод «Урал» і білоруський «МАЗ») на світовому ринку. Передбачуваний обсяг виробництва даного двигуна досягне 20-30 тис. штук на рік.    Масове виробництво двигуна DCi 11 на території Росії почнеться в другій половині майбутнього року, а вихід на проектну потужність - на початку 2008 року.    «Унікальність даної угоди полягає в тому, що« РусПромАвто »не просто придбала ліцензію на продукт, який згодом стане незатребуваним на ринку розвинених країн, як це часто відбувалося в російському автопромі. Ми домовилися про перенесення виробництва в Росію сучасного і дуже якісного двигуна, отримавши всі права на його використання і доопрацювання, - сказав генеральний директор «РусПромАвто» Максим Авдєєв. Ми вважаємо, що реалізація прийнятої стратегії Дивізіону «Двигуни» дозволить нам підсилити свої позиції на російському ринку і за кордоном, оскільки силова установка - ключовий елемент будь-якого транспортного засобу ».


Статьи похожей тематики:

  • Особливості ввезення автомобіля з-за кордону. Роз&
  • Новий капотник УРАЛ
  • На ЯМЗ будуть випускати дизелі Renault
  • В Україні введено нові правила торгівлі автомобілями
  • В Україні можуть ввести відповідальність за відсутність страховки ГО
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • УРАЛ стали Євро-2
  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Для КрАЗу наступають нелегкі часи
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008
  • Сіба продовжує скуповувати заводи
  • Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів"
  • «АІС» стала офіційним дилером МАЗ в Україну
  • У 2010 році в Ярославлі побудують новий завод дизелів
  • Оновлені двигуни сімейства ЯМЗ-236 та ЯМЗ-238 Євро-2




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.