Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

Урал показав у Москві новітній сідельний тягач

Нова розробка АЗ «Урал» - вантажний автомобіль «Урал-6464» відзначено в рамках конкурсу «Гран-три журнали« Комерційний транспорт ». Церемонія нагородження пройшла сьогодні в конгрес-залі «Конгрес-центру». Головну нагороду в номінації «Кращий вантажівка MIMS-2005» вручив генеральному директору АЗ «Урал» Віктору Корману голова журі, головний редактор журналу «Комтранс» Олександр Солнцев.  Сідельний тягач «Урал-6464» є ще одним представником вантажівок дорожнього сімейства підприємства. На виставці «MIMS-2005» відбувся його прем'єрний показ. Сідельний тягач «Урал-6464» (колісна формула 6х4, повна маса автопоїзда до 72 тонн) призначений для буксирування напівпричепів масою до 62,5 тонн.  

 Вперше на базі неполнопріводного вантажівки виробництва АЗ «Урал» встановлена нова кабіна капотного виконання з високим дахом. На виставковому автомобілі в кабіні розташовані два спальних місця. Крісла водія і пасажира оснащені пневмопідвіскою.  

 Сідельний тягач «Урал-6464» оснащений дизельним двигуном ЯМЗ турбонаддувним-7511 (400 к.с., «Євро-2») та механічної дев'ятиступеневою коробкою передач ЯМЗ-239 виробництва ВАТ «Автодизель» (Ярославль, холдинг «РусПромАвто») . Підвіски - залежні: передня - на параболічних, задня - на напівеліптичних ресорах.

   Великий набір опцій, що встановлюються за бажанням споживача, продемонстрований у Москві на базі сідельного тягача «Урал-6464». Він оснащений таким додатковим обладнанням, як автоматичний підігрівач та незалежний обігрівач фірми «Eberspacher», паливний фільтр-водовіддільник «Separ», люк на даху кабіни фірми «Webasto», цифровий тахометр, передній сонцезахисний козирок, бічні обтічники шасі і кабіни, система контролю тиску повітря в шинах фірми «WABCO», дзеркала з електропідігрівом та електроприводом. У кабіні автомобіля розмістилися також кондиціонер, холодильник, телевізор і магнітола.
   Для підвищення ергономічних характеристик і комфорту роботи водія проведено рестайлінг інтер'єру та екстер'єру кабіни, встановлені підресорені сидіння і сучасна підвіска зі стабілізаторами. Пластикові деталі екстер'єру та інтер'єру виконані з матеріалу «Reichold» (Фінляндія).

   Для рульового управління використаний інтегральний механізм фірми RBL (Німеччина), що виключає установку додаткового циліндра. Конструкція рульового приводу забезпечує кути повороту керованих коліс до 45 град., Що найбільш важливо для самоскидів, що працюють в обмежених умовах будівельних майданчиків. Рульова колонка регулюється по куту нахилу і висоті.

   На даний момент автомобільний завод «Урал» має повною гамою неполнопріводних вантажівок для експлуатації на дорогах з твердим покриттям. До її складу входять автомобілі з колісними формулами 4х2, 6х4 і 8х4 повною масою від 18 до 72 тонн. З липня 2005 року підприємство приступило до їх серійної зборки. У наступному році АЗ «Урал» має намір збільшити збут таких вантажівок до 1000 штук.


Статьи похожей тематики:

  • Автозавод «Урал» приступив до виробництва бюджетних вантажівок
  • Урал почав випуск нових беськапотних автомобілей
  • Корпорація «АІС» стала дилером автомобілів «УРАЛ»
  • «Група ГАЗ» представила перспективні моделі вантажівок Урал
  • Київські будівельники зацікавилися самоскидами УРАЛ
  • Урал підготував нове шасі 8х8
  • Підсумки виробництва Уралу за 1 квартал 2003 р
  • Новий капотник УРАЛ
  • Виставковий сезон «ОМЕГА-Автопоставка»: осінь
  • У Україні почнуться поставки повнопривідної техніки УРАЛ
  • Урал оновив самоскид для аграріїв
  • АЗ «Урал» б&
  • Самоскиди «УРАЛ» можна буде побачити на виставці TIR
  • УРАЛ знизив виробництво в 2002 році
  • УРАЛ знизив виробництво в серпні в 2 рази



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.