Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

Самоскид по-італійськи або секрет фірми Cantoni

Ми вже розповідали про підприємства IVECOв Брешіа та Судзарре, але вантажівка - це не тільки шасі. А хороший самоскид - це ще й хороший кузов. Більшість європейських виробників випускають тільки шасі, а вже комплектацію спеціалізованими кузовами доручають окремим компаніям.
 Серед європейських виробників самоскидних кузовів ім'я Cantoni відомо, а в Італії і поготів (сюди постачають 20% продукції, що випускається). В Україні поки що працює кілька IVECO Trakker з кузовами Cantoni.С їх допомогою будують автобан Київ-Одеса.
 Візит на завод Cantoni був цікавий ще й тим, що це прославлена компанія, по суті, невелика сімейна фірма. Але в часи глобалізації вона не тільки зуміла зберегти незалежність, але зайняти гідне місце серед виробників самоскидів. У чому ж секрет успішності Cantoni? Це нам і належало з'ясувати.    Невеликий містечка Буффалора поблизу Мілану. Всього 4 тис. жителів, більшість з яких працює в сусідньому мегаполісі. З промисловості тут всього лише два підприємства: Cantoni та м'ясопереробний цех. І саме тут випускають знамениті самоскиди з кузовами Cantoni.

Нас зустрічає комерційний директор Кантоні Андрій Маркович і чистою російською починає розповідати про своє підприємство. Стоп! Звідки в італійській провінції людина з таким знанням російської мови і чому його звуть Андрій?

 А ось це і є один з факторів успіху фірми. Насправді його звуть Андреа, а тата Марко. Вони італійці, а російська Андреа вивчив, щоб бути успішніше на великих ринках СНД. І це йому дуже допомогло. Тільки за останній рік до Росії і Україні пішли десятки самоскидів. Але Андрій Маркович вважає, що це тільки початок просування Cantoni на Схід.

 Cantoni - класична сімейна фірма. Тут працює всього 100 чоловік, і топ-менеджмент, природно, представники сімейства Cantoni. Батько, він же засновник, Марко Кантоні - генеральний директор. Андрій Маркович - комерційний директор і експортний відділ в одній особі. Остання, дуже важливо, тому що 80% продукції йде на експорт. Є ще старший брат - головний конструктор і сестра Бруна. Про функції Бруно було сказано, що вона займається практично всім: реклама, комп'ютерний відділ тощо







Історія фірми Cantoni йде у далекий 1952 рік, коли Марко Кантоні заснував фірму з випуску самоскидних кузовів. У той час Італія потребувала самоскидах, а заводи випускали в основному бортові машини. Перші самоскиди були на шасі американських Chevrolet, яких після війни в Італії було предостатньо. Потім освоїли самоскиди на шасі OM, Lancia, FIAT. Поступово склалася спеціалізація: самосвальні кузова і підйомні крани позаду кабіни. Досвід і якість дозволяли завойовувати ринки збуту.





 Зараз Cantoni випускає 2300 самоскидних кузовів в рік, 80% з яких встановлюють на шасі IVECO і ASTRA (входить в концерн IVECO). Близько 800 самоскидів на рік - це важкі машини з колісними формулами 6х4, 6х6, 8х4. Інша частина - самоскиди на шасі Daily.
 Справжнім успіхом тут вважають те, що Cantoni вдалося потрапити до списку офіційних кузовостроітелей IVECO, і з тих пір замовлення зросли у кілька разів. Марко Кантоні так і не розкрив секрет, як йому це вдалося, але пояснив, що взаємини з IVECO у них самі партнерські. Не дивлячись на те, що дилерська мережа IVECO формує замовлення на кузови Cantoni по всьому світу, Андрій Маркович намагається запропонувати максимум зусиль, щоб замовник вибрав оптимальну модель кузова. Кантоні до цих пір пам'ятає, якої товщини була сталь на кузовах для України, і яка там стояла система підігріву. Така турбота про клієнта - візитна картка фірми Cantoni. Кожен кузов - це репутація, репутація навіть не фірми, а прізвища.



 У дворі заводу стояло зо два десятки готових самоскидів, і Андрій Маркович докладно знав, для якого ринку кожен з них.

 Здавалося, що таке кузов для самоскида, що там складного. У Cantoni на цей рахунок інша думка. По-перше, все залежить від типу вантажів, що перевозяться. У залежності від цього Cantoni виберуть не тільки товщину сталі, але і її тип і зовнішнє покриття. Потім важливо знати темперетуру, при якій будуть возити вантажі. Для низьких температур Cantoni проектують різні системи підігріву вихлопними газами. Форма кузова - це взагалі окреме питання: напівкругла, ковшеві, плоска - все має значення.



 Антикорозійна обробка - запорука довговічності кузова і репутації фірми, тому малярка на Cantoni поставлена дуже серйозно. Адже на кожному кузові написано ім'я фірми, і недобре, якщо кузов буде іржавіти.

 Гідравліку Cantoni закуповують найкращих виробників, щоб у клієнта не було нарікань на якість продукції.



 При такому підході не дивно, що невелика фірма зуміла не тільки конкурувати зі світовими лідерами, але й стала придворним кузовостроітелем IVECO.



 Андрій Маркович пояснює, що ще одна перевага Cantoni - це гнучкість виробництва і власне конструкторське бюро. Тут спроектують кузов з урахуванням специфіки майбутньої роботи і врахують всі побажання, зрозуміло, з урахуванням багаторічного досвіду і секретів фірми. А їх не мало. Який ще завод сповідує такий підхід до покупців самоскидів?









 В арсеналі Cantoni самосвальні кузова для всієї гами IVECO, але окремо хотілося б зупинитися на важкій гамі. Для самоскидів на базі IVECO Trakker Cantoni можуть запропонувати кузова з товщиною стінок 5, 8, 10 і 12 мм. Моделі на шасі 6х4 можуть комплектуватися кузовом об'ємом 12, 14 і 16 м3, а для шасі 8х4 тут роблять ковші обсягом 16,18 і навіть 20 м3. Задній борт може відкриватися вгору, вниз, убік і навіть бути повністю герметичними. Дно плоске, ковшеобразное, напівкругле, з підігрівом і без, для перевезення піску і великих каменів, зерна і будівельних матеріалів, - толк у самоскидах в Cantoni знають.

На завершення запитуємо у сім'ї Cantoni: «Так в чому ж секрет процвітання вашої компанії в глобалістичних світі? »Марко Кантоні, трохи подумавши, сказав нам наступне:« Секрет у тому, що я більше півстоліття робив тільки самоскиди і намагався зберігати честь своєї фірми ».  Детальніше про гамму самоскидів на сайті cantoni.it


   Редакція дякує «IVECO-Україна» за допомогу в організації поїздки.
 Фото "AUTO-Consulting"



Статьи похожей тематики:

  • «ІВЕКО УКРАЇНА» анонсує привабливі умови замовлення будівельної техніки Ive ...
  • Виробництво Iveco в РФ відкладається
  • Новий гравець на українському авторинку з Узбекистану
  • КРАЗ втрачає український ринок
  • ГАЗ випустив перший автомобіль з дизелем IVECO
  • Підприємство IVECO в Запоріжжі за грудень справило близько 10 автомобілів
  • КРАЗ рветься в сектор 4-Осники
  • Iveco приступив до будівництва заводу в Росії
  • Iveco і «Самотлор-НН» вкладуть 80 млн. євро в створення СП з випуску вантаж ...
  • Iveco буде випускати професійний позашляховик
  • IVECO створює новий бренд для двигунів
  • Урал оновив самоскид для аграріїв
  • В дилерській мережі «Івеко Україна» стартує сезон акційних цін
  • В Україні з&
  • Тепер вантажівки FORD возять і зерно



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.