Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

Кабмін пропонує заборонити ввезення в Україну автобусів і вантажівок старше 8 років, а понад 5 роківвирішити тільки Євро-3

У Законопроекті № 7570, який сьогодні запропонують розглянути депутатам пропонується заборонити імпорт вантажівок і автобусів старше 8 років взагалі, а старше 5 років дозволити реєстрацію лише в разі, якщо вони відповідають нормам Євро-3.
 Показово, що автомобілі 5-8 років повинні відповідати нормам Євро-3, щоб у них був шанс потрапити в Україні, а автомобілі до 5 років, в тому числі й нові - ні. Виходить, що урядовий законопроект зміщує імпорт вантажівок і автобусів в сектор до 5 років, притому будь-яких екостандартів, хоч Євро-1. Також нічого не сказано й про внутрішній виробництві подібної техніки. До чого б це? Публікуємо текст законопроекту

 Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

 1. Забороняється ввезення на митну теріторію України для постійного користування автобусів та вантажних автомобілів (код згідно з УКТЗЕД 8702, 8704) (у тому чіслі тихий, Що ввозяться на митну теріторію України З метою також їх розкомплектування на запасні частин), які на момент ввезення віготовлені та/або експлуатуваліся Більше ніж 8 РОКІВ, крім автобусів та вантажних автомобілів, які ввозяться на митну теріторію України З метою транзиту або Як Гуманітарна допомога.

 2. Здійснення Першої РЕЄСТРАЦІЇ (у тому чіслі тімчасової) Під час пропуску на митну теріторію України З метою вільного користування автобусів І вантажних автомобілів (код згідно з УКТЗЕД 8702, 8704) (у тому чіслі тихий, Що ввозяться на митну теріторію України З метою також їх розкомплектування на запасні частин) з бензиновими І дизельними листами (у тому чіслі тимі, Що прістосовані для роботи на газовому паліві, біопаліві та Інших видах моторного палів), які на момент ввезення віготовлені та/або експлуатуваліся Більше ніж 5 РОКІВ, проводитися у разі, коли смороду відповідають стандартам "ЄВРО - 3" (Вимоги А Правила ЄЕК ООН - UN/ЕCE R 49-03 (поправка серії 03, Перегляд 3 правила 49).

 3. Документа, що засвідчує відповідність транспортних засобів стандартам "ЄВРО - 3" (Вимоги А Правила ЄЕК ООН - UN/ЕCE R 49-03 (поправка серії 03, Перегляд 3 правила 49), є сертифікат відповідності, виданий згідно Із законодавством України, крім віпадків , передбачених статтею 3 Угода про Прийняття єдиних технічніх пріпісів для колісніх транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть відтворювати буті встановлені та/або вікорістані на колісніх транспортного засобу, і про умови взаємного визнання офіційніх затверджені, виданих на основі пріпісів, підпісаної 20 березня 1 958 року в м. Женеві, з поправками 1995 року.

 Як сказано в пояснювальній записці до законопроекту, його впровадження дозволить додатково залучити до бюджету 7 млн. доларів.

 Основна мета звернення до автомобільної темі - приведення законодавства до норм ЄС.

"Метою запропонованих нормативного акта є приведення пункту 2 розділу II Закону України от 18 березня 2004 року № 1637-VI" Про внесення змін до деяки законів України "у відповідність до Статті XI ГАТТ, Яка є базовою статтею ГАТТ, статті 2 Протокол СОТ про Технічні бар'єри у ТОРГІВЛІ та Статті 15 Угода про Партнерство та Співробітніцтво Між Україною та Європейськім Співтоваріством. У відповідності з цімі статті ніякі заборон, крім Міта , податків, чи Інших зборів, чи то у формі квот, імпортніх або експортний ліцензій чи Інших засобів НЕ повінні застосовуватись відносно імпорту будь-якого товару. такоже країна, Яка знаходится у переговорному процесі Щодо Вступ до СОТ, не повинна порушувати принцип "stand still ", тобто, НЕ МАЄ права погіршуваті умови Щодо зовнішньоекономічної діяльності. У тієї ж година технічне регулювання не повинно буті більш обмежувальної для ТОРГІВЛІ, ніж Це Необхідно для досягнення правомірної мети.  У тієї ж година норма напрямній Закону суперечити домовленностей Між Україною І Європейськім Співтоваріством. Зокрема в результаті переговорів Між Україною І ЄС Було узгоджено вік транспортних засобів, які Забороняється ввозіті в Україну - віготовлені 8 І більше РОКІВ тому (постанова Кабінету Міністрів України от 29.03.2000 № 575 "Про приведення рішень Кабінету Міністрів України у відповідність з Угода про Партнерство та Співробітніцтво Між Україною та Європейськім Співтоваріством (Європейськім Союзом) "."


Статьи похожей тематики:

  • У України відкрито шлях для ввезення тільки нових вантажівок і автобусів
  • Президент подписал еще один автомобильный закон
  • Верховна Рада може дозволити імпорт в Україну авто старше 8 років, але ускл ...
  • З 1 січня 2006 року Україна переходить на Євро-2
  • "Сірий" імпорт автомобілів під загрозою зупинки
  • Кабмін заборонив ввезення автобусів і вантажівок старше 5 років
  • Автомобільне законотворчість триває
  • Україні обмежила ввезення старих автобусів і вантажівок
  • Кабмін хоче спростити ввезення автомобілів
  • Євро-2 можуть ввести з 2005 року
  • Верховна Рада прийняла за основу законопроект про Євро-2
  • Завтра депутати визначатися з Євро-2
  • Парламент відмовився включати до порядку денного Законопроект про обмеження ...
  • В Україні можуть ввести норми Євро-2 з 2004 року
  • Верховна Рада відправила на доопрацювання законопроект про збільшення транс ...



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.