Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

МАЗ повністю переходить на Євро-2 і Євро-3

Починаючи з 2005 року вся продукція МАЗу буде відповідати екологічним нормам Євро-2 і Євро-3.  Моделі автомобілів і автобусів такого технічного рівня вже давно розроблені і виготовлялися на заводі. Але встановлені законом вимоги до техніки на основному ринку збуту в Росії не стимулювали споживачів купувати екологічну, і відповідно, більш дорогу техніку. Не були повністю готові до такого переходу і постачальники дизельних двигунів.  Незважаючи на те, що проблеми в цих областях залишилися, на МАЗі вирішили все-таки робити більш екологічні машини. Для цього є й економічні, і організаційні причини.  Одночасне виробництво автомобілів з двигунами і Євро-1, і Євро-2, і Євро-3 значно збільшує номенклатуру продукції і комплектації, що ускладнює логістику виробництва. Додаткові витрати, що виникають з цієї причини, нічим не виправдані і перевищують витрати на виробництво більш сучасної техніки.

 Перехід на випуск автомобілів рівня не нижче Євро-2 може призвести до проблем із запланованим нарощуванням обсягів виробництва, оскільки основний постачальник дизельних двигунів для МАЗу - ВАТ «Автодизель» (м. Ярославль, Росія) відчуває труднощі з виконанням заявок підприємства по номенклатурі і кількості. Крім того, служби контролю якості Мінського автомобільного заводу відзначають зростання кількості дефектів двигунів протягом 2004 року. Особливо це помітно в «секторі» моделей, що відповідають нормам Євро-2.

Тим часом, результат за 11 місяців 2004 року Мінський автомобільний завод виробив товарної продукції в порівняних цінах на суму 1088 213,2 млн. білоруських рублів , що склало 123,8% до відповідного періоду минулого року. За прогнозом на 2004 рік передбачалося збільшити обсяг виробництва на 110%.  Вантажних автомобілів випущено 18208 штук, це 118% до рівня 11 місяців 2003 року.

 Причепів і напівпричепів вироблено 4787 штук проти 3770 штук за 11 місяців 2003 року (127%).  Автобусів і тролейбусів вироблено 570 штук. Це склало 129,8% до рівня 11 місяців 2003 року, коли було випущено 439 штук. Загальний випуск автобусів перевищив проектні потужності автобусного виробництва (500 штук).

 Як зазначив кореспонденту АДС директор з маркетингу та збуту Володимир Клесів, в останні місяці року спостерігається значне зниження попиту на російському ринку, причини якого зараз ретельно аналізуються фахівцями заводу. Протягом всіх попередніх місяців попит був незвично високий. Зниження попиту спостерігається у всіх учасників ринку. Причому зниження рівня продажів в останні місяці 2004 року в основних конкурентів на російському ринку ще більш значно, ніж у МАЗа.


Статьи похожей тематики:

  • У МАЗу зростання виробництва на 1,7%
  • МАЗ збільшив виробництво за 8 місяців на 5%
  • МАЗ за 11 місяців збільшив виробництво на 8,9%
  • ГАЗ збільшив виробництво на 23% за півріччя 2004 р.
  • ЛАЗ закупить 1500 двигунів Deutz
  • УАЗ випустив позашляховики Євро-2
  • УАЗ на 23% збільшив експорт у травні 2004 року
  • МАЗ покаже на Московському автосалоні вантажівка Євро-3
  • Автобусне виробництво МАЗу повністю сформував портфель замовлень на 2004 рі ...
  • МАЗ розширює гаму двигунів і починає серійне виробництво вітчизняного ванта ...
  • Євро-2 в Росії під питанням
  • У I кварталі в ИЖ-авто зростання виробництва, а з 1 квітня - єдині ціни
  • УАЗ збільшує виробництво
  • КАМАЗ продав більше 17 000 вантажівок
  • Горьковський автозавод збільшив виробництво на 8,4 відсотка



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.