05-01-2011 | Грузовики

МАЗ повністю переходить на Євро-2 і Євро-3

Починаючи з 2005 року вся продукція МАЗу буде відповідати екологічним нормам Євро-2 і Євро-3.  Моделі автомобілів і автобусів такого технічного рівня вже давно розроблені і виготовлялися на заводі. Але встановлені законом вимоги до техніки на основному ринку збуту в Росії не стимулювали споживачів купувати екологічну, і відповідно, більш дорогу техніку. Не були повністю готові до такого переходу і постачальники дизельних двигунів.  Незважаючи на те, що проблеми в цих областях залишилися, на МАЗі вирішили все-таки робити більш екологічні машини. Для цього є й економічні, і організаційні причини.  Одночасне виробництво автомобілів з двигунами і Євро-1, і Євро-2, і Євро-3 значно збільшує номенклатуру продукції і комплектації, що ускладнює логістику виробництва. Додаткові витрати, що виникають з цієї причини, нічим не виправдані і перевищують витрати на виробництво більш сучасної техніки.

 Перехід на випуск автомобілів рівня не нижче Євро-2 може призвести до проблем із запланованим нарощуванням обсягів виробництва, оскільки основний постачальник дизельних двигунів для МАЗу - ВАТ «Автодизель» (м. Ярославль, Росія) відчуває труднощі з виконанням заявок підприємства по номенклатурі і кількості. Крім того, служби контролю якості Мінського автомобільного заводу відзначають зростання кількості дефектів двигунів протягом 2004 року. Особливо це помітно в «секторі» моделей, що відповідають нормам Євро-2.

Тим часом, результат за 11 місяців 2004 року Мінський автомобільний завод виробив товарної продукції в порівняних цінах на суму 1088 213,2 млн. білоруських рублів , що склало 123,8% до відповідного періоду минулого року. За прогнозом на 2004 рік передбачалося збільшити обсяг виробництва на 110%.  Вантажних автомобілів випущено 18208 штук, це 118% до рівня 11 місяців 2003 року.

 Причепів і напівпричепів вироблено 4787 штук проти 3770 штук за 11 місяців 2003 року (127%).  Автобусів і тролейбусів вироблено 570 штук. Це склало 129,8% до рівня 11 місяців 2003 року, коли було випущено 439 штук. Загальний випуск автобусів перевищив проектні потужності автобусного виробництва (500 штук).

 Як зазначив кореспонденту АДС директор з маркетингу та збуту Володимир Клесів, в останні місяці року спостерігається значне зниження попиту на російському ринку, причини якого зараз ретельно аналізуються фахівцями заводу. Протягом всіх попередніх місяців попит був незвично високий. Зниження попиту спостерігається у всіх учасників ринку. Причому зниження рівня продажів в останні місяці 2004 року в основних конкурентів на російському ринку ще більш значно, ніж у МАЗа.


Статьи похожей тематики:

  • Для КрАЗу наступають нелегкі часи
  • Новий порядок проведення техогляду в Україну. Проект
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008
  • «АІС» стала офіційним дилером МАЗ в Україну
  • У МАЗу зростання виробництва на 1,7%
  • МАЗ розширює гаму двигунів і починає серійне виробництво вітчизняного ванта ...
  • Закон про підвищення мит на авто внесений до Верховної Ради
  • Текст закону "Про розвиток автомобільної промісловості України" в ...
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Підсумки виробництва групи "Северсталь-Авто" за 2002 р.
  • "РусАвтоПром" привіз з пробігу 385 млн. руб. Підсумки виробництва ...
  • МАЗ за 11 місяців збільшив виробництво на 8,9%
  • Нова редакція Закону України "Про захист прав споживачів"
  • Кого допустять проводити техогляд в Україну (Тимчасове положення)
  • Проект закону № 3677 до другого читання на 05.02.2004




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.