Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

ЗІЛ підбив підсумки акції з обміну автомобілів

Днями "Торговий дім ЗІЛ" (дочірня компанія АМО "ЗІЛ") підвів підсумки акції з обміну старих автомобілів на нові з доплатою. За словами представників компанії, за рахунок реалізації програми "Здай старе - отримай нову", яка тривала з 15 березня по 1 червня 2004 р., офіційні дилери автозаводу підняли продажі автомобілів у середньому на 17%, при цьому найбільшим попитом користувалися "Бички". Принцип акції був простий: дилери отримували від ЗІЛа рекламну підтримку взамін на згоду попрацювати за новою схемою. На підприємстві зазначають, що цілями ініціативи стало підтримати зростання продажів автомобілів ЗІЛ, який почався в 2003 р. після комплексної реструктуризації підприємства, а також те, щоб по закінченні "заводський" програми дилери продовжили використовувати схему trade-in. Щоправда, на думку учасників автомобільного ринку, масове впровадження trade-in дилерами ЗІЛа навряд чи буде рентабельно, тому єдиним поясненням ставки на настільки радикальний спосіб підняття продажів є сильне відставання ЗІЛа по збуту від інших великих виробників вантажних автомобілів.  

 У ході весняної акції, організованої "ТД ЗІЛ", дилери підприємства приймали від покупців вантажні автомобілі та цільнометалеві фургони вантажопідйомністю від 1,5 до 5 тонн будь-яких вітчизняних виробників. Учасник акції trade-in міг вибрати будь-яку модифікацію з продуктової лінійки ЗІЛа, при цьому вартість його старого автомобіля йшла у залік купується нового. Згідно з правилами акції, старий автомобіль потрібно було доставити своїм ходом на майданчик будь-якого дилера ЗІЛа, який брав участь в акції. Машину оцінювали фахівці компанії-дилера, після чого автомобіль або відправлявся на утилізацію (в цьому випадку зараховувалася його вартість до 500 дол), або приймався на комісію для подальшого продажу. У цьому випадку він міг бути оцінений і в набагато більшу суму, яка також зараховувалася при покупці нового автомобіля.

     На ЗІЛі говорять, що в цілому ініціатива вдалася, і відзначають, що про закінчення акції 1 червня можна говорити лише умовно. "Програма" Здай старе - отримай нову "стала для нас природним розвитком подій, - сказав RBC daily Віктор Новоченко, директор з маркетингу ЗАТ" Торговий дім ЗІЛ ". Просто раніше частина наших дилерів вже використовували схему trade-in самостійно, а частина - ні . За допомогою акції ми вирішили простимулювати другу категорію. З цими дилерами (у нашій акції брали участь тільки офіційні продавці автомобілів ЗІЛ) був підписаний договір, за яким ми надавали їм рекламну підтримку в той час, поки тривала програма. Ми розраховували на те, що послуга продажу автомобіля по trade-in приживеться, що дилери відчують від неї віддачу. Поки що важко говорити про конкретні результати, але в загальному мети - підняти продажі (за рахунок акції вони виросли на 17%) і збільшити число дилерів, які використовують нову схему ( їх стало 22 замість 5), - були досягнуті ".

     На ЗІЛі відзначають, що акція мала й ще одну важливу задачу: відпрацювати нову схему продажів, відкатати її механізм. "Наприклад, ми зіткнулися з тим, що якщо машини були зовсім старими і здавалися в утилізацію, то деякі дилери були не готові їх приймати з-за складності їх оцінки. Речі, саме з цієї причини сума в 500 дол за старий і непридатний до експлуатації автомобіль нами не фіксувалася. Через те, що ціни на метал по країні варіюються - в Уральському регіоні і в Сибіру такий автомобіль міг бути оцінений і в меншу суму ", - повідомив RBC daily Костянтин Баранов, PR-менеджер ЗАТ" Торговий Дім ЗІЛ ". Домігшись того, щоб дилери легко могли використовувати схему trade-in постійно, а також використовуючи інші маркетингові ходи, на підприємстві хочуть збільшити показник виробництва і продажів автомобілів в 2004 р. до 17 068 шт., Що на 30% перевищить показник 2003 р.

     На думку експертів, продаж автомобілів за схемою trade-in на постійній основі - це нормальна практика. Але з точки зору рентабельності вона підходить більше продавцям легкових автомобілів, аіз вантажних - тільки комерційно успішною "ГАЗелі". З "бичків" і ЗІЛамі справа йде складніше. "Схема trade-in може працювати постійно, якщо виробник може повністю контролювати свою дилерську мережу. Крім того, новий автомобіль, який реалізується шляхом обміну на старий з доплатою, повинен мати велику оборотність або, інакше кажучи, ліквідність. Я маю на увазі, що якби ГАЗ використовував таку схему, то у нього за схемою trade-in добре пішла б недорога функціональна "ГАЗель". У ЗІЛів і "Бичков", на відміну від "Газелі", ліквідність нижче, до того ж число дилерів у підприємства невелике " , - сказав RBC daily Юрій Будаєв, заступник генерального директора з розвитку Міжнародної асоціації дилерів ВАТ "АвтоВАЗ".

     На самому заводі з критикою на свою адресу, проте, не згодні. "Trade-in - це нормальний механізм стимулювання продажів. Серед наших клієнтів є компанії, які обслуговують супермаркети. Графік їх роботи передбачає, що автомобіль не може спізнюватися більше, ніж на 30 хвилин, тому використання старих автомобілів з високим ризиком поломки для них неприйнятно. З цієї причини такі компанії не використовують автомобіль більше трьох років, купуючи замість нього новий. Оскільки відбувається це регулярно, схема trade-in одночасно вигідна і дилера, і покупцеві ", - говорить Віктор Новоченко. Але оскільки у різних покупців ЗІЛа різні темпи експлуатації автомобілів, на думку Юрія Будаєва, масове впровадження trade-in дилерами ЗІЛа все одно навряд чи буде рентабельним. "Взагалі ідеальний варіант продажу для ЗІЛа з точки зору рентабельності - це лізинг з подальшим викупом. Тому я вважаю, що єдиним поясненням політики ЗІЛа по збільшенню продажів за схемою trade-in є сильне відставання від інших великих виробників вантажних автомобілів, і для цього сьогодні ЗІЛ націлений на те, щоб підняти продажу будь-яку ціну, використовуючи в тому числі і такий ризикований маркетинговий хід, як trade-in ", - відзначає він.


Статьи похожей тематики:

  • АвтоВАЗ виходить на вторинний ринок
  • ЗІЛ переїде в Іванівську область
  • Toyota Центр Київ «Автострада» запустив нову програму trade-in
  • Імпортер Mitsubishi активізує продаж автомобілів через систему TRADE-IN
  • В Україні діє спеціальна пропозиція TRADE-IN для автомобілів Mitsubishi
  • В Україні активно обговорювали перспективи trade-in
  • Автоцентр Атлант-М пропонує оновлену систему Trade-In
  • автодилерів знову залишили без trade-in
  • «Ауді Центр Київ Південь» візьме в Trade-in автомобіль будь-якої марки
  • У АВТЕК почала працювати програма Trade-in вантажної техніки
  • VW придумав новий спосіб активізації продажів Golf-V
  • Офіційний дилерський центр Honda «Віді Дрім Моторз» запустив нову послугу t ...
  • Фахівці Trade-In об&
  • "Євро Лізинг" запропонувала авто для юридичних осіб і СПД з перши ...
  • «Група ГАЗ» буде міняти старі ЛІАЗ на нові з доплатою



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.