Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

Скандал: Фонд Держмайна прагне повернути акції КрАЗу

Як повідомляють інформагенції, Фонд Держмайна подав заяву до Господарського суду Києва з вимогою розірвати договір купівлі-продажу акцій ХК «АвтоКрАЗ» з СП «ТОВ« Мега-Моторс »у зв'язку з невиконанням зобов'язань.
 Очевидно, що найближчим часом акції ХК «АвтоКрАЗ» знову будуть заявлені до продажу. Загостриться боротьба і між потенційними інвесторами КрАЗу, які вже почали вимальовуватися.  Українсько-німецьке СП «Мега-Моторс» володіє 86,27% акцій ХК «АвтоКрАЗ». Зараз ФДМ ініціює повернення 36,37% акцій підприємства. Важко сказати, чи то ці дії викликані дорученням Президента України від 17 лютого цього року, з вимогою Кабміну розібратися в ситуації, чи то ФДМ вирішив діяти самостійно. Але ясно одне: КрАЗу підшукують нового ефективного власника. Раз справа дійшла до ФДМ, значить цей інвестор не бажає платити за КрАЗ за «вторинної» вартості і прагне отримати контроль над підприємством з «державним» розцінками.

 Між іншим справи у КрАЗу йдуть не кращим чином. З року в рік він програє не тільки зарубіжні ринки, але й поступається позиції на власному. Чіткої стратегії виживання у підприємства так і немає, як немає і перспективних розробок. Серед всіх виробників вантажівок в СНД, лише один КрАЗ у 2003 році так і не зумів вибратися з кризи. Його білоруські та російські конкуренти вже давно повернулися до «союзним» обсягами виробництва, а КРАЗ у 2003 році не зміг провести і 1000 вантажівок.

 Підприємство явно доживає на запасі міцності, наявний у нього з часів СРСР. Під час наших відвідин заводу в грудні 2003 року, керівники так і не змогли чітко сформулювати стратегію виходу підприємства з кризи. КрАЗ тільки в 2004 році в черговий раз приступив до формування дилерської мережі.

 Хто ж може стати наступним інвестором КрАЗу? Вже ясно, що непрофільний власник навряд чи «підніме» завод. Адже за минуле десятиріччя на КрАЗі не створена принципово нова модель, у той час як конкуренти часу не втрачали. «Металурги» також не ризикнуть інвестувати в підприємство, яке має стратегічні проблеми зі збутом.

 ФДМ має розуміти, що врятувати КрАЗ зможуть тільки профільні інвестори, які зуміють дати заводу перспективні моделі й органічно влити його продукцію у свої мережі збуту. Хто це буде? Відведемо в доступному для огляду майбутньому.

 Деталі. "AUTO-Consulting"


Статьи похожей тематики:

  • Енблемой КрАЗу знову стане ведмідь
  • КрАЗ відновив виробництво
  • АвтоКрАЗ вперше представив беськапотний самоскид
  • КрАЗ і МАЗ можуть втратити найбільший ринок
  • КрАЗ збирається продати у 2003 році 2500 вантажівок
  • У Тюмені почалася збірка КрАЗів
  • КрАЗ презентував перспективний беськапотний самоскид
  • «АвтоКрАЗ» збільшив випуск автомобілів на 14,3%
  • За 9 місяців 2004 року ХК «АвтоКрАЗ» показує зростання виробничих показникі ...
  • АвтоКрАЗ затіває антидемпінгове розслідування щодо імпорту деяких марок ван ...
  • КРАЗ випустив за півроку 741 автомобіль
  • КрАЗ і АМУР можуть створити спільне підприємство
  • Виробництво автомобілів в Україні скоротилося на 84%, автобусів - на 92%
  • КрАЗ активно працює над автомобілем для міжнародних перевезень.
  • КрАЗ знизив виробництво на 45%



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.