Полезная информация для автолюбителей:

05-01-2011 | Грузовики

МАЗ розширює гаму двигунів і починає серійне виробництво вітчизняного вантажівки Євро-3

До кінця 2003 року Мінський автомобільний завод планує випустити ще п'ять сідельних тягачів МАЗ-544008-320-021 з силовим агрегатом ВАТ "Автодизель" ЯМЗ-658, відповідним екологічним нормам "Євро-3". Крім того, МАЗ вивчить можливість застосування двигунів "Mersedes-Benz" і "Deutz" на своїх автомобілях. Про це стало відомо від технічного директора Мінського автомобільного заводу Олександра РАКОМСІНА. Мова йде про мотори рівня "Євро-3". Раніше такі двигуни встановлювалися тільки на автобусах МАЗ і на автомобілях для країн далекого зарубіжжя.
 А МАЗ-4370 отримає двигун IVECOРанее "Mersedes-Benz" відмовляв мінським автомобілебудівникам в постачаннях моторів Євро-3 для вантажівок, обмежуючись тільки двигунами для автобусів. Ситуація змінилася після зустрічі представників "Mersedes-Benz" з керівництвом МАЗу на "Автосалоні-2003" у Москві в серпні 2003 року.  Олександр РАКОМСІН повідомив, що "споживачі часто готові були замовляти техніку з такими моторами і ми змушене їм відмовляли". При цьому як і раніше основними імпортними силовими агрегатами для комплектації автомобілів певних моделей залишаються німецькі двигуни концерну MAN, з яким ми працюємо вже 18 років, підкреслив Олександр РАКОМСІН.

 До кінця 2003 року на Мінському автомобільному заводі буде випущений досвідчений зразок среднетоннажного вантажівки сімейства МАЗ-4370 з двигуном "ІВЕКО". На среднетоннажніке, що став в 2003 році "Кращим вітчизняним вантажівкою в Росії", планується застосувати двигун NEF TECTOR F4A0481C * C, що відповідає нормам Євро-3. Ця рядна "четвірка" має об'єм 3,9 літра і розвиває потужність до 110 кВт. Система упорскування Common Rail з електронним управлінням. Застосування такого двигуна дозволить вирішити дві технічні питання відразу - збільшення потужності та підвищення екологічних показників, що дозволить розширити ринки збуту мінських вантажівок.

 А Валентин Гуринович, генеральний директор ВО "БелавтоМАЗ" заявив журналістам 5 вересня 2003 під час підписання спільної з БАМАП "Програми оновлення рухомого складу для міжнародних перевезень технікою вітчизняного виробництва в Республіці Білорусь", що Мінський автомобільний завод сьогодні готовий реалізовувати сідельні тягачі нового сімейства МАЗ-5440-69 з мотором MAN D2866ZF25 (Євро-3) за ціною 43 тисячі євро включаючи ПДВ за базову комплектацію вантажівки. "Ми готові продавати тягачі за такою ціною, навіть якщо це не буде приносити нам прибутку", - повідомив Валентин Гуринович.

Деталі. "АДС"


Статьи похожей тематики:

  • МАЗ до кінця 2008 року планує виготовити дослідні зразки машин стандарту Єв ...
  • МАЗ покаже на Московському автосалоні вантажівка Євро-3
  • МАЗ в Москві показав перший вітчизняний тягач Євро-3 і середньотоннажний ав ...
  • МАЗ повністю переходить на Євро-2 і Євро-3
  • МАЗ-Man має 200 замовлень на 2003 рік
  • У України відкрито консигнаційний склад РУП МАЗ. У МАЗу буде нова стратегія ...
  • МАЗ за 11 місяців збільшив виробництво на 8,9%
  • МАЗ до кінця 2003 року поставить в Україну 50 автобусів
  • Мазу надали держпідтримку
  • Підсумки МАЗ-MAN за 2003 рік
  • У Росії створено перший двигун стандарту "Євро-4"
  • Євро-2 в Росії під питанням
  • Росія збільшує мито на ввезення вантажівок
  • До літа ЗАЗ адаптує під Євро-2 весь модельний ряд
  • У Білорусі створили перший дизельний двигун Євро-4



  • На заметку автолюбителю:

    Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.