05-01-2011 | Грузовики
КРАЗ втрачає український ринок Новий капотник УРАЛ МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався КРАЗ рветься в сектор 4-Осники В Україні презентували новий IVECO Stralis УРАЛ розширює список спецтехніки. Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року Російський ринок автобусів. Огляд новинок 2004 року АвтоКрАЗ робить ставку на спецтехніку Російський ринок автобусів. Огляд новинок Прем& КАМАЗ тисне тягачами та автобусами «Китайці» виходять на новий етап. Огляд новинок минулих двох виставок Тест-драйв: FORD Cargo 1835T - новий флагман у лінійці Ford. Тягач з перспе ... Новинки китайського автопрому. Що показали на Пекінському автосалоні
У Москві КАМАЗ показав капотний вантажівка
КАМАЗ посилює свої позиції. На Московському «Автосалоні-2003» Камський автозавод представив капотний вантажівку і 7-тонний самоскид. Судячи по цих двох прем'єрів, КАМАЗ розраховує «увірватися» в сегмент УРАЛів і ЗІЛів.
Свою агресивну політику в Набережних Челнах і не приховують. Так, зараз проходить компанія з переоснащення російської армії з КрАЗів на КАМАЗи. КАМАЗ - на підйомі. У 2003 році буде випущено близько 24 тис. вантажівок і очікується прибуток у розмірі 112 млн. руб. Більш того, КАМАЗ планує зайняти 50% російського ринку. Для виконання таких амбітних планів КАМАЗу доведеться зайняти нові для себе ніші.
Ніша ЗІЛа.
За оцінками маркетологів КАМАЗу, дуже перспективним є сегмент розвізних міських вантажівок вантажопідйомністю 3-4 т. На Московському «Автосалоні-2003» КАМАЗ представив КАМАЗ-4307 повною масою 8 т і вантажопідйомністю 3,2 т. В якості силового агрегату в даному автомобілі використаний 4-циліндровий дизель Cummins 140 к.с. Гальма - всі дискові з системою АБС.
КАМАЗовци планують підготувати широкий модельний ряд на шасі 4307 і ввійти в зростаючий сегмент ЗІЛа.
У цьому ж напрямку буде діяти і наступна новинка - 2-вісний самоскид КАМАЗ-53605 вантажопідйомністю 7,5 т і повною масою 16,5 т. Цікаво, що 2-Осники, володіючи усіма достоінсвамі 3-вісних КАМАЗів (кабіна, кузов аналогічний 55111, уніфіковані агрегати), дозволяє використання на дорогах з пропускною здатністю до 13 т.
Зауважимо, що обидві новинки в «ЗІЛовском» класі явно ілюстріруют обрану на КАМАЗі доктрину - входження в нові сегменти. Також, на прес-конференції в Москві керівники КАМАЗу остаточно оголосили, що альянсу з ЗІЛом не буде. На всі пропозиції КАМАЗовцев, перенести виробництво ЗІЛів в Набережні Челни, позитивної відповіді не надійшло. Отже, КАМАЗ сам увійде в ЗІЛовскій сегмент.
Сегмент УРАЛА
«Капотникі» у гамі КАМАЗу нарешті з'явився. Вже в 2003 році КАМАЗ почне виробляти капотний вантажівка КАМАЗ-4355 (6х6), який базується на подовженій платформі КАМАЗ-43118 і має вантажопідйомність 10,5 т.
«Капотникі» вдалося створити «малою кров'ю» дуже органічно поєднавши камазівські кабіну і склопластиковий «ніс». У результаті вийшов вантажівка, цікавий для Крайньої Півночі, нафтовиків і армії, там, де раніше домінували УРАЛ. При цьому, КАМАЗ-4355 буде оснащений автономним нагрівником кабіни. Вже зараз КАМАЗовци рапортують про щомісячне виробництві 50-100 таких автомобілів на місяць.
Сегмент КРАЗа
На прес-конференції, керівники КАМАЗу відзначили, що досить активно йде процес «пересаджування» армійських з'єднань з КрАЗів на КАМАЗи, для чого створена окрема програма. Крім того, КАМАЗ досяг успіху на ринку 20-тонних самоскидів, а також у сегменті вантажівок з колісною формулою 8х4. Такі автомобілі вже виробляються серійно.
Двигуни
КАМАЗ має унікальне положення, серед всіх виробників у країнах СНД. Він один має під своїм «крилом» завод з виробництва двигуном. Зауважимо, що в Москві КАМАЗ заявив про свої наміри випускати вантажівки з газовими двигунами, про що свідчив двигун КАМАЗ-820.53-260 потужністю в 260 к.с. Також публіці був представлений мотор V6 потужністю в 200 к.с. Зауважимо, що всі новітні розробки КАМАЗу відповідають Євро-2.
Деталі. "AUTO-Consulting"
Свою агресивну політику в Набережних Челнах і не приховують. Так, зараз проходить компанія з переоснащення російської армії з КрАЗів на КАМАЗи. КАМАЗ - на підйомі. У 2003 році буде випущено близько 24 тис. вантажівок і очікується прибуток у розмірі 112 млн. руб. Більш того, КАМАЗ планує зайняти 50% російського ринку. Для виконання таких амбітних планів КАМАЗу доведеться зайняти нові для себе ніші.
Ніша ЗІЛа.
За оцінками маркетологів КАМАЗу, дуже перспективним є сегмент розвізних міських вантажівок вантажопідйомністю 3-4 т. На Московському «Автосалоні-2003» КАМАЗ представив КАМАЗ-4307 повною масою 8 т і вантажопідйомністю 3,2 т. В якості силового агрегату в даному автомобілі використаний 4-циліндровий дизель Cummins 140 к.с. Гальма - всі дискові з системою АБС.
КАМАЗовци планують підготувати широкий модельний ряд на шасі 4307 і ввійти в зростаючий сегмент ЗІЛа.
У цьому ж напрямку буде діяти і наступна новинка - 2-вісний самоскид КАМАЗ-53605 вантажопідйомністю 7,5 т і повною масою 16,5 т. Цікаво, що 2-Осники, володіючи усіма достоінсвамі 3-вісних КАМАЗів (кабіна, кузов аналогічний 55111, уніфіковані агрегати), дозволяє використання на дорогах з пропускною здатністю до 13 т.
Зауважимо, що обидві новинки в «ЗІЛовском» класі явно ілюстріруют обрану на КАМАЗі доктрину - входження в нові сегменти. Також, на прес-конференції в Москві керівники КАМАЗу остаточно оголосили, що альянсу з ЗІЛом не буде. На всі пропозиції КАМАЗовцев, перенести виробництво ЗІЛів в Набережні Челни, позитивної відповіді не надійшло. Отже, КАМАЗ сам увійде в ЗІЛовскій сегмент.
Сегмент УРАЛА
«Капотникі» у гамі КАМАЗу нарешті з'явився. Вже в 2003 році КАМАЗ почне виробляти капотний вантажівка КАМАЗ-4355 (6х6), який базується на подовженій платформі КАМАЗ-43118 і має вантажопідйомність 10,5 т.
«Капотникі» вдалося створити «малою кров'ю» дуже органічно поєднавши камазівські кабіну і склопластиковий «ніс». У результаті вийшов вантажівка, цікавий для Крайньої Півночі, нафтовиків і армії, там, де раніше домінували УРАЛ. При цьому, КАМАЗ-4355 буде оснащений автономним нагрівником кабіни. Вже зараз КАМАЗовци рапортують про щомісячне виробництві 50-100 таких автомобілів на місяць.
Сегмент КРАЗа
На прес-конференції, керівники КАМАЗу відзначили, що досить активно йде процес «пересаджування» армійських з'єднань з КрАЗів на КАМАЗи, для чого створена окрема програма. Крім того, КАМАЗ досяг успіху на ринку 20-тонних самоскидів, а також у сегменті вантажівок з колісною формулою 8х4. Такі автомобілі вже виробляються серійно.
Двигуни
КАМАЗ має унікальне положення, серед всіх виробників у країнах СНД. Він один має під своїм «крилом» завод з виробництва двигуном. Зауважимо, що в Москві КАМАЗ заявив про свої наміри випускати вантажівки з газовими двигунами, про що свідчив двигун КАМАЗ-820.53-260 потужністю в 260 к.с. Також публіці був представлений мотор V6 потужністю в 200 к.с. Зауважимо, що всі новітні розробки КАМАЗу відповідають Євро-2.
Деталі. "AUTO-Consulting"