05-01-2011 | Грузовики

МАЗ в Москві показав перший вітчизняний тягач Євро-3 і середньотоннажний автопоїзд

У Москві головна новинка експозиції МАЗу - перший повністю вітчизняний сідельний тягач, що відповідає нормам Євро-3. Російський двигун ЯМЗ-658 з імпортної електронною системою управління подачею палива по токсичності вихлопних газів відповідає екологічним нормам Євро-3.
 Сідельний тягач МАЗ-544008-320-021 представляє хорошу альтернативу імпортним автопоїздам для перевезень усередині СНД. У Росії впровадження норм Євро-3 планується в 2008 році. Мінський автомобільний завод вже сьогодні готовий випускати техніку такого рівня. Ще в 2001 році МАЗ демонстрував сідельний тягач рівня Євро-3, але з імпортним мотором, який тепер виробляється серійно.  У представленому в цьому році сідельному тягачі російський двигун є не єдиною відмінністю новинки від свого попередника. Змінений дизайн "нижнього пояса" кабіни, застосований новий електронний щиток приладів.  Друга новинка - автопоїзд у складі сімейства МАЗ-4370. Цей автомобіль в основному використовується для перевезень вантажів усередині міст або населених пунктів або в ближньому передмісті. До цих пір МАЗ-4370 був тільки поодиноким. Але на ринку виникла потреба в перевезенні великих партій вантажів, у тому числі і в регіональному та міжміському сполученні. Таке завдання може вирішити автопоїзд на базі средньотонажної вантажівки. Саме потреби транспортників спонукали конструкторів МАЗ розробити новинку. Повна маса автопоїзда 17,7 тонн. На автомобілі встановлена кабіна нового дизайну (типу 6501) зі спальним місцем. Всі достоїнства нової кабіни МАЗ тепер виявляються і в "середньому" класі. Двигун ММЗ-Д.245.30Е2 (Євро-2) потужністю 155 к.с. (144 КВт). Можливо також застосування більш потужного й екологічного імпортного мотора, що відповідає нормам Євро-3, що дозволить використовувати автопоїзд у міжнародних перевезеннях. На автомобілі встановлена нова п'ятиступінчаста коробка передач 433420 Смоленського автоагрегатного заводу в поєднанні з імпортним однодисковим зчепленням. Автопоїзд здатний перевозити до 10 тонн вантажу. Сумарний обсяг кузовів становить 71 куб. м. (35,5 +35,5).

 Середньотоннажний автопоїзд з такими технічними та економічними параметрами створений в СНД вперше.

   Автобусну частина експозиції представляє нова версія автобуса МАЗ-103, добре відомого в містах Росії, Білорусі, Румунії та інших країн. Це автобус МАЗ-103-065. Від свого прототипу його відрізняє установка двигуна DaimlerCrysler OM 906LA/2 потужністю 180 кBт, що відповідає нормам Євро-3, автоматична коробка передач Voith Diva 854.3E, дискові гальма, відкидний трап для посадки інвалідів на колясках.
 Ще одна автобусна новинка - модернізований "15-ти метровий" тривісний автобус МАЗ-107-065. Модернізація полягала в застосуванні більш сучасного двигуна OM 906LA потужністю 205 кВт, Євро-3 і автоматичної коробки передач Voith Diva 3. Найголовніша відмінність нового автобуса - застосування заднього візка власної оригінальної конструкції. У візку використовується самовстановлюється вісь з примусовим блокуванням, що істотно підвищує маневреність автобуса в місті, особливо при необхідності маневрувати заднім ходом.


Статьи похожей тематики:

  • Російський ринок автобусів. Огляд новинок
  • Депутати придумали як змусити позбутися старих авто
  • У України гряде тотальна каталізацію
  • В Україні презентували новий IVECO Stralis
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008
  • Тест-драйв: FORD Cargo 1835T - новий флагман у лінійці Ford. Тягач з перспе ...
  • МИМС-2002: Ринок автобусів активізувався
  • Ринок автобусів в Україну. Огляд новинок 2004 року
  • МАЗ покаже на Московському автосалоні вантажівка Євро-3
  • МАЗ розширює гаму двигунів і починає серійне виробництво вітчизняного ванта ...
  • У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet
  • Компанія «ОМЕГА-Автопоставка» на TIR 2008
  • КРАЗ втрачає український ринок
  • Новий кросовер Audi Q5 з&
  • Український ринок автобусів трансформується. Огляд новинок на TIR 2008




  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.