05-01-2011 | Грузовики
на КрАЗі реорганізували управління і мають намір збільшити продажі на 50% У національного виробника тепер є потужний захист від антидемпінгового імпо ... АвтоКрАЗ робить ставку на спецтехніку Російська сторона вважає спецрозслідування щодо імпорту в Україні ВАЗів дис ... Що чекає ринок ВАЗів після 8 грудня Держмитслужба інформувала про дату початку дії спецсанкцій по ВАЗам Для КрАЗу наступають нелегкі часи Україну набридли & Чи буде реакція ВАЗу на антидемпінгове розслідування щодо імпорту російськи ... Україні почала антидемпінгове розслідування проти шинників Росії та Білорус ... Мінекономіки внесло зміни до порядку ліцензування імпорту (спецзаходи) Про застосування попередніх спеціальніх заходів; Щодо імпорту в Україну нов ... Найпопулярніші моделі Hyundai стають ще дешевше Україні може обмежити імпорт шин з Росії і Білорусі Як брали автомобільний закон № 3677 у Верховній Раді 5.02.04
АвтоКрАЗ затіває антидемпінгове розслідування щодо імпорту деяких марок вантажівок
Холдингова компанія "АвтоКрАЗ" готує матеріали для антидемпінгового розслідування щодо імпорту деяких марок автомобілів, - заявив на прес-конференції президент ХК "АвтоКрАЗ" Олексій Кучеренко. Сам пан Кучеренко не уточнив, проти яких саме марок автомобілів і яких країн походження готуються матеріали з розслідування, але з інтонацій легко здогадатися, що мова йде про МАЗах і КамАЗах. За його словами, держава найчастіше поки не тільки не захищає українських виробників, але і створює їм додаткові проблеми, як це було, наприклад, з введенням індивідуального ліцензування для "АвтоКрАЗу". "Росія захищає свого виробника набагато краще: ми говоримо, а вони роблять. Є підтримка" по-російськи ", а є підтримка" по-українськи ", - заявив він.
Державну допомогу "АвтоКрАЗу" президент компанії бачить у підтримці зусиль автозаводу в роботі на зовнішніх ринках, участь "АвтоКрАЗу" у міждержавних розрахунках, заміни та модернізації парку вантажних автомобілів в організаціях, які фінансуються з бюджету.
Нагадаємо, що українське законодавство у стані зруйнувати частку будь-якого автовиробника на ринку, який би незламною вона не здавалася. Нагадаємо, що в 2002 році за результатами подібного розслідування в липні була введена спецмито 31,7% на імпорт ВАЗів, а в грудні і зовсім квота на імпорт. У результаті, ВАЗ втратив 20% українського ринку (з 55% до 35%) і мало не поступився безаговорочное лідерство на ринку.
КрАЗ на українському ринку займає трохи менше 6% у важкому класі, програючи КАМАЗу (близько 20% ринку) і Мазу (42%). Становище погіршилося ще й тим, що в 2003 році КрАЗ часом почав програвати і Уралом, тоді як у попередні роки вантажівки з Міасу побоювалися просувати на наш ринок. Ринок комунальних авто, автокранів, міксерів, спецтехніки і навіть самоскидів все частіше обходився з мінімальним присутністю КрАЗу, тоді як традиційно це вважалися сегменти кременчуцьких авто.
За допомогою законодавчої підтримки, кразовци мають намір утриматися на власному ринку, хоча основний для них ринок - Росія.
Чистий прибуток ХК "АвтоКрАЗ" за підсумками роботи за 2002 р. склала 799 тис.грн. ХК "АвтоКрАЗ" в січні-квітні 2003 р. відвантажила споживачам 272 автомобіля, у той час як за аналогічний період минулого року - 330 автомобілів.
Державну допомогу "АвтоКрАЗу" президент компанії бачить у підтримці зусиль автозаводу в роботі на зовнішніх ринках, участь "АвтоКрАЗу" у міждержавних розрахунках, заміни та модернізації парку вантажних автомобілів в організаціях, які фінансуються з бюджету.
Нагадаємо, що українське законодавство у стані зруйнувати частку будь-якого автовиробника на ринку, який би незламною вона не здавалася. Нагадаємо, що в 2002 році за результатами подібного розслідування в липні була введена спецмито 31,7% на імпорт ВАЗів, а в грудні і зовсім квота на імпорт. У результаті, ВАЗ втратив 20% українського ринку (з 55% до 35%) і мало не поступився безаговорочное лідерство на ринку.
КрАЗ на українському ринку займає трохи менше 6% у важкому класі, програючи КАМАЗу (близько 20% ринку) і Мазу (42%). Становище погіршилося ще й тим, що в 2003 році КрАЗ часом почав програвати і Уралом, тоді як у попередні роки вантажівки з Міасу побоювалися просувати на наш ринок. Ринок комунальних авто, автокранів, міксерів, спецтехніки і навіть самоскидів все частіше обходився з мінімальним присутністю КрАЗу, тоді як традиційно це вважалися сегменти кременчуцьких авто.
За допомогою законодавчої підтримки, кразовци мають намір утриматися на власному ринку, хоча основний для них ринок - Росія.
Чистий прибуток ХК "АвтоКрАЗ" за підсумками роботи за 2002 р. склала 799 тис.грн. ХК "АвтоКрАЗ" в січні-квітні 2003 р. відвантажила споживачам 272 автомобіля, у той час як за аналогічний період минулого року - 330 автомобілів.