05-01-2011 | Грузовики
В Україні презентували новий IVECO Stralis Зимові шини. Супертест. Те що є на ринку Ще більше причин для задоволення: новий BMW 1-ї серії Тест-драйв: FORD Cargo 1835T - новий флагман у лінійці Ford. Тягач з перспе ... Прем& У Україну представлять новий Audi A3 Cabriolet Новий кросовер Audi Q5 з& Тест-драйв: Chevrolet Nubira / Lacetti - розумне рішення автомобільного пит ... Nissan представив серійний електромобіль Leaf. Подробиці Як треба їздити взимку. Поради фахівця В Україні стартував продаж Opel Insignia. Оголошені ціни Більше простору для динаміки: Новий BMW M5 Touring Вчора в Україну презентували VW Touran і Multivan Т5 На автосалоні в Женеві бьлі представлені нові Toyota RAV4 і Yaris Світова прем&
Вчора в Україну презентували новий Mercedes-Benz Actros
Вчора генеральне представництво DaimlerChrysler в Україні ДП «АвтоКапіталл» презентувало споживачам новий Mercedes-Benz Actros. Одночасно клієнтам оголосили і про нові умови продажів автомобілів, які були розроблені разом з Укрсоцбанком.
Оголошуючи про старт продажів Actros New в Україні, генеральний директор ДП «АвтоКапіталл» Валерій Анохін сказав:
«Я з повною відповідальністю заявляю, що новий Actros позбавлений всіх недоліків, які мали місце на моделі 1997 року. Ця вантажівка увібрав у себе все краще, ніж має в своєму розпорядженні інженерний потенціал Mercedes-Benz ». Чим же так чудовий Actros? Actros зразка 2003 року можна дізнатися за нових деталей на передку: це фари, бампер, радіаторна решітка. Але в цілому Actros зовні сильно не змінився. Як стверджують розробники, створення нового Actros йшло шляхом еволюції, тобто доведення конструкції колишньої машини.
Те ж можна сказати про силове агрегаті: під кабіну встановлюються колишні V-подібні «шістки» і «вісімки». Однак, за рахунок налаштованого по-новому блоку управління і ряду нових деталей (форсунки і т.д.) характеристики дещо покращилися: потужність збільшена на 7-27 к.с. в залежності від виконання, а обертовий момент - приблизно на 150 Нм. Міжсервісний інтервал становить 100000 км, а моторесурс за 1000000 км.
Зміна в потужності двигунів спричинило і зміну позначень (перші дві цифри - повна маса тягача в тоннах, другі дві - округлена потужність у десятках кінських сил). Так, замість популярного варіанту 1840 тепер буде випускатися Actros 1841. Найпотужніша модифікація позначається не 1857, як раніше, а 1858 рік: її двигун розвиває 578 к.с.
Найбільш революційні зміни відбулися всередині кабіни. Так з точки зору ергономіки було опрацьовано розташування основних органів управління, збільшена спальна полиця, система опалення. При розробці кабіни були проведені численні дослідження поведінки водіїв в русі і під час стоянки. Дійсно, від колишнього Актрос, тут не залишилося практично нічого. Нові форми, маса речових відсіків. У результаті консультацій з водіями змінилося розташування багатьох речей: кран стоянкового гальма тепер розміщується на передній панелі. А ось ще одне нововведення, непомітне з першого погляду: в задній стінці кабіни з'явилася виштамповка, збільшує внутрішню довжину на 110 мм. Здавалося б, дрібниця - але в кабіні тепер просторіше.
Змінилися і спальні полиці. Нижня - 60 см, а верхня - завширшки - 80 см. Крім того, полиці ще й укомплектовані спеціальними пружинами, як в матрацах.
Шасі також піддалося зміні. Наприклад, підвіска може бути як на чотирьох Пневмоелементи, так і на двох, а також на листових ресорах. Цілих 200 кг можна заощадити, якщо поставити на задній міст надширокі одинарні шини Bridgestone. Самі по собі такі шини - вже не новина, але ці незвичайні тим, що в них вбудована «внутрішня» шина, що дозволяє продовжувати рух при проколі. І у «внутрішньої», і в «зовнішньої» шинах є датчики тиску, сигнали від яких приходять на приладовий щиток.
Акумуляторні батареї, осушувач повітря і ряд елементів пневмосистеми розміщуються всередині рами, звільняючи простір ліворуч між кабіною і заднім колесом. Паливні баки тепер простіше розміщені. До речі, баки на презентаційному тягачі були з ... алюмінію.
Особливе питання - це переключення передач. Actros може комплектуватися напівавтоматичного КПП, «автоматом» і звичайною механікою (для кар'єрних версій). У серійну комплектацію тут входять «джойстик» під назвою Telligent (перемикання передач - тільки вручну) і ... педаль зчеплення.
Джойстик КПП встановлений на правому підлокітнику, для зручності. Революційних новинок у новому Actros хоч відбавляй. Німці, до речі, позиціонують цю модель, як оснащену штучним інтелектом. Звучить вражаюче.
Спеціально для країн з низькою якістю палива, Actros може бути укомплектований фільтром з підігрівом і сепарацією. Крім того, є і ще ціла низка опцій, які нашим водіям напевно стануть в нагоді.
Умови продажу
Одночасно з презентацією самого вантажівки, було оголошено і про нові умови продажу. Так, Actros можна придбати в кредит строком до 4-х років. Перший внесок - 15%. Процен за користування кредитом - 11% на залишок. Заставою є сам автомобіль. Там же на презентації, представник «Укрсоцбанку» запевняв, що до кожного клієнта будуть підходити індивідуально.
Деталі. "AUTO-Consulting"
Оголошуючи про старт продажів Actros New в Україні, генеральний директор ДП «АвтоКапіталл» Валерій Анохін сказав:
«Я з повною відповідальністю заявляю, що новий Actros позбавлений всіх недоліків, які мали місце на моделі 1997 року. Ця вантажівка увібрав у себе все краще, ніж має в своєму розпорядженні інженерний потенціал Mercedes-Benz ». Чим же так чудовий Actros? Actros зразка 2003 року можна дізнатися за нових деталей на передку: це фари, бампер, радіаторна решітка. Але в цілому Actros зовні сильно не змінився. Як стверджують розробники, створення нового Actros йшло шляхом еволюції, тобто доведення конструкції колишньої машини.
Те ж можна сказати про силове агрегаті: під кабіну встановлюються колишні V-подібні «шістки» і «вісімки». Однак, за рахунок налаштованого по-новому блоку управління і ряду нових деталей (форсунки і т.д.) характеристики дещо покращилися: потужність збільшена на 7-27 к.с. в залежності від виконання, а обертовий момент - приблизно на 150 Нм. Міжсервісний інтервал становить 100000 км, а моторесурс за 1000000 км.
Зміна в потужності двигунів спричинило і зміну позначень (перші дві цифри - повна маса тягача в тоннах, другі дві - округлена потужність у десятках кінських сил). Так, замість популярного варіанту 1840 тепер буде випускатися Actros 1841. Найпотужніша модифікація позначається не 1857, як раніше, а 1858 рік: її двигун розвиває 578 к.с.
Найбільш революційні зміни відбулися всередині кабіни. Так з точки зору ергономіки було опрацьовано розташування основних органів управління, збільшена спальна полиця, система опалення. При розробці кабіни були проведені численні дослідження поведінки водіїв в русі і під час стоянки. Дійсно, від колишнього Актрос, тут не залишилося практично нічого. Нові форми, маса речових відсіків. У результаті консультацій з водіями змінилося розташування багатьох речей: кран стоянкового гальма тепер розміщується на передній панелі. А ось ще одне нововведення, непомітне з першого погляду: в задній стінці кабіни з'явилася виштамповка, збільшує внутрішню довжину на 110 мм. Здавалося б, дрібниця - але в кабіні тепер просторіше.
Змінилися і спальні полиці. Нижня - 60 см, а верхня - завширшки - 80 см. Крім того, полиці ще й укомплектовані спеціальними пружинами, як в матрацах.
Шасі також піддалося зміні. Наприклад, підвіска може бути як на чотирьох Пневмоелементи, так і на двох, а також на листових ресорах. Цілих 200 кг можна заощадити, якщо поставити на задній міст надширокі одинарні шини Bridgestone. Самі по собі такі шини - вже не новина, але ці незвичайні тим, що в них вбудована «внутрішня» шина, що дозволяє продовжувати рух при проколі. І у «внутрішньої», і в «зовнішньої» шинах є датчики тиску, сигнали від яких приходять на приладовий щиток.
Акумуляторні батареї, осушувач повітря і ряд елементів пневмосистеми розміщуються всередині рами, звільняючи простір ліворуч між кабіною і заднім колесом. Паливні баки тепер простіше розміщені. До речі, баки на презентаційному тягачі були з ... алюмінію.
Особливе питання - це переключення передач. Actros може комплектуватися напівавтоматичного КПП, «автоматом» і звичайною механікою (для кар'єрних версій). У серійну комплектацію тут входять «джойстик» під назвою Telligent (перемикання передач - тільки вручну) і ... педаль зчеплення.
Джойстик КПП встановлений на правому підлокітнику, для зручності. Революційних новинок у новому Actros хоч відбавляй. Німці, до речі, позиціонують цю модель, як оснащену штучним інтелектом. Звучить вражаюче.
Спеціально для країн з низькою якістю палива, Actros може бути укомплектований фільтром з підігрівом і сепарацією. Крім того, є і ще ціла низка опцій, які нашим водіям напевно стануть в нагоді.
Умови продажу
Одночасно з презентацією самого вантажівки, було оголошено і про нові умови продажу. Так, Actros можна придбати в кредит строком до 4-х років. Перший внесок - 15%. Процен за користування кредитом - 11% на залишок. Заставою є сам автомобіль. Там же на презентації, представник «Укрсоцбанку» запевняв, що до кожного клієнта будуть підходити індивідуально.
Деталі. "AUTO-Consulting"