05-01-2011 | Грузовики

Приватизації МАЗу не буде - сказав Батька

Автомобілебудування в Білорусії "було, є і буде". Про це заявив президент Білорусії Олександр Лукашенко на виїзній нараді з керівниками найбільших підприємств білоруської автомобільної промисловості, яке відбулося на Мінському автозаводі ("МАЗ") Як повідомили в прес-службі білоруського лідера, Олександр Лукашенко назвав "непродуктивними" пропозиції "закрити великі заводи і розвивати малі підприємства ". За його словами, автомобілебудування - це "ознака цивілізованого суспільства", і "якщо ми хочемо знищити науку, звести нанівець інтелект нації, то автомобілебудування можна закривати". Крім того, президент Білорусі вважає, що автомобіль - це та ланка, яка "тягне" всю економіку країни. Білоруський лідер зазначив, що "Захід нам не допоможе - він ніколи не стане підтримувати своїх конкурентів, і виживати доведеться самим за рахунок власних мізків і рук". Вихід Олександр Лукашенко бачить у вишукуванні внутрішніх джерел, консолідації зусиль усіх підприємств галузі для забезпечення високої надійності продукції, що випускається, поліпшення техніко-технологічного оснащення виробництв.  

 Торкаючись питання про надання пільг і преференцій підприємствам білоруського автопрому, зокрема "Мазу", глава держави заявив, що практика "безоглядної" допомоги буде припинятися: "Постійно пільгованою і створювати преференції за рахунок бюджету, а значить білоруського народу, ми не можемо ". За його словами, підприємства повинні "самі заробляти й інвестувати у власне виробництво, а також збільшувати добробут народу, як це робиться у всьому світі".    Білоруський президент погодився з прозвучали пропозиціями про необхідність створення корпоративних структур на базі "МАЗу" і "БелАЗа" і доручив виробити узгоджені пропозиції щодо організаційної структури управління автомобільними заводами. При цьому Олександр Лукашенко підкреслив, що "ніякої мови про приватизацію цих підприємств не йде". Він також звернув особливу увагу на необхідність створення виробництва двигунів потужністю 350-400 кінських сил на Мінському моторному заводі, складання і спільного виготовлення імпортних дизелів на Білоруському автомобільному заводі.


Статьи похожей тематики:

  • Порівняльна таблиця відповідальності за порушення правил дорожнього руху за ...
  • Хто купить МАЗ?
  • За бюджетні гроші будуть закуповувати тільки українські авто
  • Програма екстреної допомоги власникам Jaguar і Land Rover
  • Мита на нові іномарки можуть стати 15%
  • У Верховній Раді зареєстрована нова редакція законопроекту № 3677
  • У Білорусі хочуть встановити мита на вантажівки 22%
  • «АІС» стала офіційним дилером МАЗ в Україну
  • Якими ж будуть мита на автомобілі?
  • якому будуть мита: 12% або 20%
  • Сібал веде переговори про інвестиції в МАЗ
  • Особливості ввезення автомобіля з-за кордону. Роз&
  • Новинки техніки від корпорація «АІС» на TIR 2008
  • Підсумки МАЗ-MAN за 2003 рік
  • Уряд затвердив Програму створення систем інформаційного забезпечення на дор ...


  • Разделы сайта

    Добро пожаловать на сайт, посвященный автотематике, обзорам и другим темам, связанными с машинам. Мы публикуем автомобильные новости, советы и рекомендации по эксплуатации и ремонту, советы начинающим и опытным водителем, о том, как купить или продать автомобиль, все нюансы автокредитования и страховки автомобиля.